Therocket1 skrev:Hannula plus 2 nya BRA backvärvningar och vi kan vända skutan.
Har vi ens råd med några "drömvärvningar"? Tyvär tror jag inte det.
Om man hade valt att disponera budgeten bättre så hade vi kunnat haft ett mycket bättre lag. Kicka Lindman, Liwing och Ericson och vi har genast pengar för att värva två utländska backar. Behöver DIF hjälp med att ta kontakt med 2 st backar så får de gärna kontakta mig per mail.
Hannula kommer att spela i SM-Liiga Esbo Blues ellerJokerit
Men om DIF blir intressant så tror jag att det måste till en
suporter insamling till hans lön,i finland kan han spela på artistkontrakt.
hägersten skrev:Hannula kommer att spela i SM-Liiga Esbo Blues ellerJokerit
Eftersom han flyttat till Stockholm för att komma närmare familjen är det väl helt sjukt om han på en gång sticker till Finland?
Senast redigerad av Emil Svelander den 2006-12-01 17:35:55, redigerad totalt 1 gånger.
hägersten skrev:Hannula kommer att spela i SM-Liiga Esbo Blues ellerJokerit
Men om han vill vara nära sina barn..då kan han ju inte spela i finland..
För då hade ju han lika gärna kunnat stanna i Hv71
Therocket1 skrev:Kicka Lindman, Liwing och Ericson och vi har genast pengar för att värva två utländska backar.
Och vilka skulle kunna tänkas vilja ta över dessa herrars kontrakt? För inte tror du väl att de skulle gå med på att bryta sina kontrakt utan att ha klart med något nytt där det får minst lika bra betalt?
Ericson o Liwing kan dra tillbaka till AIK där de hör hemma. Lindman lär väl dra utomlands. Tror knappast att han är impopulär på marknaden trots en dålig säsong. Dessutom så var många klubbar innan säsongen intresserade av Ericson men det var DIF som vann kampen. Ge han till någon av de klubbarna ifall tom aik fattar att han är värdelös.
beskedet kommer i morgon ...hannula till DIF ,jag skulle bli så j-vl< GLAD ATT JAG KOMMER ATT ÅKA MINA 33 MIL TILL STOCKHOLM OCH SE RESTEN AV HEMMA MATCHERNA . precis vad vi behöver