...och Sandberg har ju verkligen presterat när han fått chansen? En rädd musjävel hade sett mer skräckinjagande i mål än honom.Kricke skrev:Ja fast lite, eller inte så lite heller, alarmerande är ju att han inte var etta i Almtuna och att Södertäljes båda målvakter höll nollan fler gånger än honom. Jag säger som jag kring värvningen av Johner - jag är skeptisk. Mycket skeptisk. Hade hellre sett en förlängning med Sandberg.stolpskott skrev:Såg matchen Arlanda - Olofström, Adam var verkligen inte övertygande. Släppte många enkla mål.
Men alla kan ju ha en dålig match...
Välkommen!
Välkommen Adam Reideborn!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Adam Reideborn!
"En rädd musjävel"...-daniel- skrev:...och Sandberg har ju verkligen presterat när han fått chansen? En rädd musjävel hade sett mer skräckinjagande i mål än honom.Kricke skrev:Ja fast lite, eller inte så lite heller, alarmerande är ju att han inte var etta i Almtuna och att Södertäljes båda målvakter höll nollan fler gånger än honom. Jag säger som jag kring värvningen av Johner - jag är skeptisk. Mycket skeptisk. Hade hellre sett en förlängning med Sandberg.stolpskott skrev:Såg matchen Arlanda - Olofström, Adam var verkligen inte övertygande. Släppte många enkla mål.
Men alla kan ju ha en dålig match...
Välkommen!
Viktor Fasth?
- Jack Daniel
En värvning som inte säger mig nånting. Verkar inte varit direkt framträdande tidigare så har svårt att förstå värvningen ärligt talat.
Är Reideborn gnagare?
Är Reideborn gnagare?

-
Jack Daniel skrev:En värvning som inte säger mig nånting. Verkar inte varit direkt framträdande tidigare så har svårt att förstå värvningen ärligt talat.
Är Reideborn gnagare?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10382
Han har spelat i Almtuna, och är fostrad i AIK
1891
Ja, eller var enligt han själv.Jack Daniel skrev:En värvning som inte säger mig nånting. Verkar inte varit direkt framträdande tidigare så har svårt att förstå värvningen ärligt talat.
Är Reideborn gnagare?
http://nyheter24.se/sport/hockey24/elit ... djurgarden
Killen e fostrad i Gnaget men har nu vuxit upp o blitt Djurgårdare Välkommen till familjen
o lycka till =)
o lycka till =)
Han kan inte ha värvats för att vara första keeper och jag tror inte att Challe vill ha Tim som första, så en till målvakt lär vi nog få se. Hoppas Tellan.
rätta mej om jag har fel men alla målvakter som slagit igenom kommer från nått håll =)TB_xD skrev:Han kan inte ha värvats för att vara första keeper och jag tror inte att Challe vill ha Tim som första, så en till målvakt lär vi nog få se. Hoppas Tellan.
och vi har inte tellan en men en bra målvak verkar han vara sett från tidigare
klubbar o enl mej ska bästa gubbe stå o inte besta gammla meriter så
önskar han lykas till o hoppas att han blir en vägg i djurgården =)
En råtta till? Bah. Var ju att vi hade för många råttor och vrak som spelade ner oss i AS...
Men välkommen i alla fall!
Men välkommen i alla fall!
-
Här kommer vi! se upp, vi är på jakt!
Tyler Plante, Adam Reideborn! gråter glädjetårar...
Tyler Plante, Adam Reideborn! gråter glädjetårar...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- Andy
Välkommen Adam!
Kommer aldrig att glömma när du stälde upp och lirade tillsammans med Almtunas minsta småkillar på deras sista träning för året och lät alla som ville fotas med dig och få din autograf.
Det var stort - särskilt som det var i gryningen en spel- och träningsledig lördag...
Kommer aldrig att glömma när du stälde upp och lirade tillsammans med Almtunas minsta småkillar på deras sista träning för året och lät alla som ville fotas med dig och få din autograf.
Det var stort - särskilt som det var i gryningen en spel- och träningsledig lördag...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Osten, Wesslau, och nu Reideborn... mohaha!Anteson skrev:Killen e fostrad i Gnaget men har nu vuxit upp o blitt Djurgårdare Välkommen till familjen
o lycka till =)
- Andy
Dessutom har vi ju Riddarn som gjorde den omvända resan....sthlm19 skrev:Osten, Wesslau, och nu Reideborn... mohaha!Anteson skrev:Killen e fostrad i Gnaget men har nu vuxit upp o blitt Djurgårdare Välkommen till familjen
o lycka till =)
Sen gick det nedförAndy skrev:Dessutom har vi ju Riddarn som gjorde den omvända resan....sthlm19 skrev:Osten, Wesslau, och nu Reideborn... mohaha!Anteson skrev:Killen e fostrad i Gnaget men har nu vuxit upp o blitt Djurgårdare Välkommen till familjen
o lycka till =)

- Andy
Jo han lirade väl ner råttorna i ettan?sthlm19 skrev:Sen gick det nedförAndy skrev:Dessutom har vi ju Riddarn som gjorde den omvända resan....sthlm19 skrev:Osten, Wesslau, och nu Reideborn... mohaha!Anteson skrev:Killen e fostrad i Gnaget men har nu vuxit upp o blitt Djurgårdare Välkommen till familjen
o lycka till =)Han är Djurgårdare det är sen gammalt.