Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
- MartinDIF51
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Klart man kommer! Finns inget som får bort mig från DIF.
Men kommer lacka satan ifall styrelsen stannar kvar.
(fast inte ens dem kan få mig bort från DIF)
Men kommer lacka satan ifall styrelsen stannar kvar.
(fast inte ens dem kan få mig bort från DIF)
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag ska bli säsongare om ekonomin tillåter.
Säg den glädje som varar
Antagligen kommer jag se fler matcher kommande år än tidigare
Jag ser det som en självklarhet.
Alltid oavsett
Jag ser det som en självklarhet.
Alltid oavsett
Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Säsongskort även nästa år.
Alltid oavsett.
Alltid oavsett.
Blue Brigade A11
Samma här. Blir här i Rocklunda, Örebro, Uppsala och kanske Södertälje samt nästan alla hemmamatcher.Natanoy skrev:Självklart fortsätter jag åka från Västerås för att stötta djurgården. I år blir det även att åka på ett gäng bortamatcher. Hoppas att alla sluter upp här i Västerås när Djurgården återvänder till rocklundahallen för första gången på väldigt länge.
Åker du tåg? Isåfall, har du något månadskort eller betalar du för varje resa(Som jag gjorde 10-15matcher denna säsong, dyrt som fan)?
Inget säsongskort för mig så länge inte varje person i Styrelsen har lämnat föreningen och tagit med sig dynghäckarna Mats Larsson och Tommy Engström.
-
Det är inte klart än var jag kommer att bo till hösten. Blir jag kvar i Stockholm (lutar åt det) så blir det garanterat ett säsongskort!
- Pompe
Självklart kommer jag ha mitt säsongskort kvar, och självklart kommer jag att gå på matcherna!
Alltid oavsett!
Alltid oavsett!
-
Kommande säsong öppnar ju faktiskt för ganska många bortamatcher som inte ligger allt för långt bort. Västerås, Örebro, Almtuna, Södertälje (som jag iofs undviker helst) är alla platser som är ganska enkla att ta sig till. Almtuna, Södertälje och Västerås (med lite vilja) funkar ju till och med på en vardag.
Vore skönt att se ett par ordentliga bortasatsningar med riktigt mycket folk.
Vore skönt att se ett par ordentliga bortasatsningar med riktigt mycket folk.
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
-
Det finns väl ett ordspråk som lyder
Som Linköpingsbo blir det ju tyvärr inte många matcher som man kan åka på. Men ett par vändor till Löfbergs Lila, Hovet och "Kalles Choklad-fabrik" i Linköping blir det ju iaf. Det räknar jag med även nästa säsong, även om Arenan heter "Nobelhallen" mitt ute i ingenstans eller "Tegera-Arena" för ett klassiskt möte.
.Älska mig som mest, när jag förtjänar det som minst, det är då jag behöver det som bäst
Som Linköpingsbo blir det ju tyvärr inte många matcher som man kan åka på. Men ett par vändor till Löfbergs Lila, Hovet och "Kalles Choklad-fabrik" i Linköping blir det ju iaf. Det räknar jag med även nästa säsong, även om Arenan heter "Nobelhallen" mitt ute i ingenstans eller "Tegera-Arena" för ett klassiskt möte.
Skumt att om man för ett år sedan hade hört att vi skulle spela i allsvenskan så hade jag fan börjat gråta. Men på något konstigt sätt så känns det inte så dåligt ändå inför allsvenskan. Kanske att man förtränger stoltheten och inte vill erkänna för sig själv att allsvenskan är piss men jag ser fram emot nästa säsong och är inte alls så deprimerad som jag trodde jag skulle vara.
Ska bli ganska trevligt med en nystart och förhoppningsvis få ihop ett mer stabilt lag.
Ska bli ganska trevligt med en nystart och förhoppningsvis få ihop ett mer stabilt lag.
Efter en vecka i koma så har det börjat klarna. Det kommer att bli mycket mer DIF nästa säsong än om de hade varit kvar i ES. Jag och mina söner bor mellan Ljungby och Tingsryd så där har vi fyra matcher att åka på och sedan har vi släkt i Malmö med bra tågförbindelser samt att det kommer att bli minst ett Hovetbesök. Årets höjdpunkt! Har sett en hel del AS-hockey och den är roligare att titta på än ES. Händer mer. Kan bli en rolig säsong trots allt.
DIF passion oavsett division.
DIF passion oavsett division.
- Tessan
Släpps säsongskorten i veckan, tro?!? Ser också fram emot flera bortaresor! Säger som Fimpen: Så laddad som jag är inför kommande säsong var det länge sen jag var! Bort med alla medgångssupportrar - alltid- oavsett!
När det gäller säsongskort - maybe. Kriterie #1 är att se om DIF går ifrån myshockeyn med minikaminer som vi har hållt så högt de senaste åren. Tar vi steget och värvar lite storlek och dåligt humör där ute -- ja då kanske jag också tar fighten -- i mitt fall där hemma -- och skaffar nytt säsongskort.
Men först vill jag se "change" som obama så fint sade.
Men först vill jag se "change" som obama så fint sade.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel