SebBrodin skrev:Varför är det så tyst kring Marcus Nilson?
Vill vi ha honom kvar eller begär han för hög lön? Man kan ju tycka att en spelare som Mackan borde kunna tänkas att gå ner i lön för att spela i klubben i hans hjärta?
Jag tycker Mackan känts trött och omotiverad hela säsongen. Hans kontrakt kommer säkert avhandlas i veckan men han kan lika gärna fundera på att lägga av tror jag.
Har hört pensionsrykten också, känns lite olustigt att en spelare hellre lägger av än att spela i AS. Jag tycker dom ska ge Mackan ledigt i höst och få han att ansluta i Januari. Han är oftast dålig och omotiverad under hösten iaf.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
Vill vi ha honom kvar eller begär han för hög lön? Man kan ju tycka att en spelare som Mackan borde kunna tänkas att gå ner i lön för att spela i klubben i hans hjärta?
Jag tycker Mackan känts trött och omotiverad hela säsongen. Hans kontrakt kommer säkert avhandlas i veckan men han kan lika gärna fundera på att lägga av tror jag.
Tycker också att han har känts relativt seg. Frågan är ju om han blir mindre seg till nästa säsong!
#87 skrev:Kan Mackan tänka sig gå ner i lön så finns det inget snack om att vi ska ha honom. Han är i sina bästa stunder allsvenskans absolut bästa spelare.
Han bör dessutom slippa "C:et" så han kan spela lite mer avslappnat. Jag tror han måste ha roligt för att vara bra.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
#87 skrev:Kan Mackan tänka sig gå ner i lön så finns det inget snack om att vi ska ha honom. Han är i sina bästa stunder allsvenskans absolut bästa spelare.
Han bör dessutom slippa "C:et" så han kan spela lite mer avslappnat. Jag tror han måste ha roligt för att vara bra.
minns jag inte fel hade vi samma problem med ölve ett par säsonger sen. men när han slapp kaptenbindan spelade han upp sig
Stanowski skrev:Spännande, mycket godis i påsk =)
Hoppas på linkan.
Vore snajs med en line med linkan-johner-kempe!
Tror dock tyvärr att kempe lämnar!
Snälla, namn har versal i början, särskilt när vi pratar om Djurgårdare!
Sent from my Nexus S using Tapatalk
jaja spelar roll, skriver jag i detta forum, så gör jag det av en anledning! Jag har DIF i mitt hjärta! PMS eller?
Apropå Kempe. En råttjävel på mitt jobb bubblade dagarna före påsk om att han hade hört i "sina kretsar" att Kempe var/är aktuell för Sålna till nästa säsong. Hans kontrakt med oss har ju gått ut och han vill tydligen fortsätta i elitserien. Vore för jävla tråkigt om det blir så och ännu en grej som man kan lasta STYRELSEN, Järlan, Larsson och Engström för.
Samtidigt har han kontrakt över säsongen 13/14. Lär inte bli billigt att frigöra honom från det. Han är ju "bara" 34 så därför känns det som om han kommer att köra på kontraktstiden ut. Sen är ju frågan hur motiverad han är att åka till Tingsryd en fredagkväll i november...
Stanowski skrev:Spännande, mycket godis i påsk =)
Hoppas på linkan.
Vore snajs med en line med linkan-johner-kempe!
Tror dock tyvärr att kempe lämnar!
Snälla, namn har versal i början, särskilt när vi pratar om Djurgårdare!
Sent from my Nexus S using Tapatalk
jaja spelar roll, skriver jag i detta forum, så gör jag det av en anledning! Jag har DIF i mitt hjärta! PMS eller?
Apropå Kempe. En råttjävel på mitt jobb bubblade dagarna före påsk om att han hade hört i "sina kretsar" att Kempe var/är aktuell för Sålna till nästa säsong. Hans kontrakt med oss har ju gått ut och han vill tydligen fortsätta i elitserien. Vore för jävla tråkigt om det blir så och ännu en grej som man kan lasta STYRELSEN, Järlan, Larsson och Engström för.
Mycket skit åker runt i kloakerna. Tror inte Kempe drar till gnaget.
Violator77 skrev:Någon som vet hur det kom sig att Nicklas Danielsson lämnade förra året?
För att hardy inte ville ha han i truppen eller iaf Janne. Inte rätt sorts spelare
Helt jävla ärligt, har du absolut inte en blekaste aning eller ens en vettig teori så är det bäst att knipa igen. Den här tråden fylls på med inlägg efter inlägg, varav typ 5% av alla inlägg är läsvärda. Skriv något vettigt eller skit i det, det gäller många andra också. Skärp er för fan, på två dagar har typ 20 sidor skrivits och inte många inlägg är läsvärda.
Nog för att det är kul att spekulera och dela med sig av rykten, men om sjuttioelva personer har skrivit att Tellqvist är nära DIF så behöver inte femton andra användare upprepa det.
Nu ska jag vara lite motsägelsefull och hålla med Salas.
HomeOfSvenTumba skrev:Något säger mig att Johner gör en Bartley...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Finns det ens något intresse för honom i NHL?
"Fick höra från både TAIF-håll och VIK-håll att Djurgården har slantat upp rätt så ordentligt för att få Dustin Johner.
"Inte en chans att man kunde matcha", fick jag höra från Västerås.
Och nu fick jag liknande signaler från Tingsryd.
Jag är lite nyfiken på hur det ser ut med pengar där i Djurgården. Tror man kan vara beredda att gå in rätt hårt för att få in de spelartyperna man vill ha.
Är det någon som sitter på facit kring DIF-ekonomin? Är rätt nyfiken. Framförallt nu efter det jag fick höra om Johner."
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Det verkar som om vi har öppnat den stora plånboken för att få hit Johner, intressant! Jag hoppas bara att det inte är pengar som kunde ha gått till att locka hit Linkan eller Tellan.
fillefilander skrev:
Håller med ovanstående! Alla vet att Linkan och Tellan är aktuella för DIF, men inget är klart. Och ingen kommer vara tvungen att "äta upp" några ord för det. Löjligt!
Vad i Magnutz och VonDIFs inlägg fattade du inte?
Så nu kan du läsa dom här
BaronVonDif skrev:
Ta det här i sandlådan eller PM
Magnutz skrev:Det räcker nu.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.