Känns som en ömsesidig ohållbar situation att han fortsätter. Kommer bli långa dagar att invänta alla möten, rykten mm.Harold Camping skrev:AktivSittplatsare skrev:Vad händer med Kyle?
Ingen som vet något kring kontrakten fortfarande.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
-
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
ja tims kontrakt gick ut efter denna S. Och tellan sa ju själv att han vill hem till STHLM så skulle säga 99 % att han kommer hit till oss
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Så här ser truppen ut just nu: http://www.eliteprospects.com/team.php?team=3 varken mer. Varken mindre. Ingen Tim Sandberg kontrakterad som keeper. Och Kyle har kontrakt.
Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Vad är det med dig? Väldigt aggressiv i varje post. Ta det lugnt, Järlan är borta.Kricke skrev:Tim Sandberg har INTE kontrakt med Djurgården över kommande säsong.
Om ni kollar här
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7040
Så står det: 11/12 under "contract". Så oavsett varifrån uppgifterna har kommit om att Sandberg är kontrakterad så är dessa direkt felaktiga och den personen bör i fortsättningen inte tas på något som helst allvar eftersom denna uppenbarligen ljuger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ganska roligt att folk i procent vet hur stor chansen är att Tellan kommer hem osv.
Sluta sitt och gissa och vänta istället. Bygger bara upp onödigt hopp om det visar sig var fel.
Sluta sitt och gissa och vänta istället. Bygger bara upp onödigt hopp om det visar sig var fel.
Tellan har ägt en tomt på Värmdö en längre tid och gjorde även så innan denna säsong, så det betyder ingenting.
Ja men jag ser helst att fler lämnar. Jag kommer inte vara nöjd förrän HELA STYRELSEN plus mupparna och dynghäckarna Mats Larsson och Tommy Engström lämnat föreningen.pulverapa skrev:Vad är det med dig? Väldigt aggressiv i varje post. Ta det lugnt, Järlan är borta.Kricke skrev:Tim Sandberg har INTE kontrakt med Djurgården över kommande säsong.
Om ni kollar här
Så står det: 11/12 under "contract". Så oavsett varifrån uppgifterna har kommit om att Sandberg är kontrakterad så är dessa direkt felaktiga och den personen bör i fortsättningen inte tas på något som helst allvar eftersom denna uppenbarligen ljuger.
Re: Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Aha du är en sån. Vi hörs, hej.Kricke skrev:Ja men jag ser helst att fler lämnar. Jag kommer inte vara nöjd förrän HELA STYRELSEN plus mupparna och dynghäckarna Mats Larsson och Tommy Engström lämnat föreningen.pulverapa skrev:Vad är det med dig? Väldigt aggressiv i varje post. Ta det lugnt, Järlan är borta.Kricke skrev:Tim Sandberg har INTE kontrakt med Djurgården över kommande säsong.
Om ni kollar här
Tror ändå inte Kyle kommer vara kvar efter han blev petad och det som hände även fast han har kontrakt.
Han tappade en puck. Det gjorde även M. Tjärnqvist, D. Tjärnqvist, Norman och Printz i viktiga lägen i Kvalserien. Han han slog sönder en papperskorg betyder ingenting. Jag är mer bekymrad över hans katastrofala spel över hela säsongen som speglas tydligt i statistiken.Morwin skrev:Tror ändå inte Kyle kommer vara kvar efter han blev petad och det som hände
Kul att vi fått in en bra målvakt iaf, adam's räddningsprocent var rätt bra efter 23 matcher så hade han ju 92% 

Nej men det kan ju vara så att helheten inte alls var i närheten som han var sist hos oss. Men dem sakerna som hände sen är ju ingenting som hjälper och tror ändå inte han vill vara kvar efter han blev bänkad.pulverapa skrev:Han tappade en puck. Det gjorde även M. Tjärnqvist, D. Tjärnqvist, Norman och Printz i viktiga lägen i Kvalserien. Han han slog sönder en papperskorg betyder ingenting. Jag är mer bekymrad över hans katastrofala spel över hela säsongen som speglas tydligt i statistiken.Morwin skrev:Tror ändå inte Kyle kommer vara kvar efter han blev petad och det som hände
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kyle är inget att ha, sämst +/- i ES säger ju allt, finns bättre backar för dom pengarna.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Någon som haft koll på Simon Mitman i Borås? Ifall Brodin försvinner och Henrik Eriksson ej återvänder?
Ingen fin poängskörd, men det är väl egentligen inte hans uppgift. Minns när han lirade hos oss förra säsongen där han gjorde ett ok intryck på mig.
EDIT: Sedan är väl inte Borås en bra miljö för någon och andra sidan.
Ingen fin poängskörd, men det är väl egentligen inte hans uppgift. Minns när han lirade hos oss förra säsongen där han gjorde ett ok intryck på mig.
EDIT: Sedan är väl inte Borås en bra miljö för någon och andra sidan.
Tyler Plante
Hänger inte med här varje dag, så jag har missat en fråga: Hur var det tänkt (?) med Tyler Plante? Vad gjorde han under slutet av säsongen? Och var är han nu?