Avgå Jan Järlefelt (Uppdaterad: Challe tar över)
Re: Avgå Jan Järlefelt (Uppdaterad: Challe tar över)
Daniel942 skrev:
Hahaha.
(Jag som gjort videon)
hahaha.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så jävla skön film. Älskar den där killen!
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nästa säsongs intro är redan klar, haha. Helt klockren video, även om den börjar bli uttjatad.Daniel942 skrev:
Hahaha.
(inte jag som gjort videon)

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så fick man det man alltid "vetat" bekräftat.
JJ fick gå och vips var Linkan tillbaka.
Ser JJ´s misstag att INTE ta in Linkan i år som den enskilt största orsaken till att vi lirar i AS.
Vi åkte ur på målskillnad mot LHC. Säker på att Linkan hade ordnat en seger till åt oss med sina PP-handleder.
Ser JJ´s misstag att INTE ta in Linkan i år som den enskilt största orsaken till att vi lirar i AS.
Vi åkte ur på målskillnad mot LHC. Säker på att Linkan hade ordnat en seger till åt oss med sina PP-handleder.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Daniel942
Glöm inte att Hardy är borta också.BOMBOM BOUCHARD skrev:Så fick man det man alltid "vetat" bekräftat.
DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nej, det gör jag inte. Men min uppfattning är klar.Daniel942 skrev:Glöm inte att Hardy är borta också.BOMBOM BOUCHARD skrev:Så fick man det man alltid "vetat" bekräftat.
JJ var sportchef och den högst ansvarige för lagets resultat. Om nu Hardy varit emot Linkan skulle tränarbytet skett redan då.
Dessutom tog JJ inte in en ny back efter Boumedienne. Hardy kan knappast ha något emot alla andra spelare också. Det håller inte, JJ var den stora boven i dramat.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Jag tror inte det är så enkelt; tror faktiskt att resten av ledarstaben inser att Linkan också drar publik. Nu när vi hamnat i HA försöker man locka publiken till att stanna. Järlan / Hardy hade naturligtvis en del i att Linkan inte kom hit tidigare, men tveksam att de var de enda bestämmande faktorerna. Det fungerar inte så i Djurgården Hockey...
Vart dock lite av en prestigefråga tidigare; man kunde inte "ändra sig" eftersom man liksom hade bestämt sig att den dåvarande truppen skulle hålla oss kvar.
Vart dock lite av en prestigefråga tidigare; man kunde inte "ändra sig" eftersom man liksom hade bestämt sig att den dåvarande truppen skulle hålla oss kvar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
http://www.svd.se/sport/djurgardens-bas ... 116235.svd
Djurgårdens hockeybas hoppar av. Mats Larsson, ordförande för Djurgårdens hockey, väljer att lämna sitt uppdrag på årsmötet senare i år.
Djurgårdens hockeybas hoppar av. Mats Larsson, ordförande för Djurgårdens hockey, väljer att lämna sitt uppdrag på årsmötet senare i år.
Avskaffa tre mot tre.
- DIF_Soldier
Hoppas det innebär att DIF kan få tillbaka Johan Garpenlöv i organisationen igen. Johan kan göra mycket bra saker för föreningen har jag en känsla av.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Ja, fast jag tror inte det kommer ske. Föreligger väl fortfarande en rättslig tvist om 300.000 SEK som måste lösas först... det lär knappast Mats Larssons avgång påverka åt något håll.DIF_Soldier skrev:Hoppas det innebär att DIF kan få tillbaka Johan Garpenlöv i organisationen igen. Johan kan göra mycket bra saker för föreningen har jag en känsla av.
- DIF_Soldier
Anders Öfvergård (Arga snickaren) är ju Djurgårdare.
Signa som ny ordförande nu!
Signa som ny ordförande nu!

Säg den glädje som varar