Daniel942 skrev:
Läste du ditt namn nånstans där eller?
Vart står det att jag inte får svara och säga vad du är?
Du har ingen aning om vad du pratar om. Då bör du också vara tyst.
Att du är Internetriddare? Som du uppenbarligen är.
Hembesök nu eller?
Orkar inte åka upp till skogarna, men du är välkommen till stureplan.
Visst pm:a ditt nummer så gör vi upp tid och plats då?
Jag är Kesler du är Ladd.
Senast redigerad av Bjurre den 2012-04-06 21:53:56, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Daniel942 skrev:Läste du ditt namn nånstans där eller?
Hahahaha! Det är precis det där jag menar!
JohanPez skrev:Nog kan han säkert vara kaxig IRL, verkar absolut inte vara någon nickedocka som böjer sig för att undvika konflikt.
Mer än så kan jag nog inte säga efter en bortaresa
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
pulverapa skrev:Daniel942 har bra musiksmak på bortaresor. Jag gillar även hans naturliga Lidingö-dialekt, trots att han bor i/på bajenland.
Ja, han pratar riktigt fint.
Dock saknas den där hybriden av i och y för att helt komma över Lidingöbron men jag är inte den som är den
Utveckla gärna vilken musik.
Antar det är rix fm skräp ni lyssnar på.
pulverapa skrev:Daniel942 har bra musiksmak på bortaresor. Jag gillar även hans naturliga Lidingö-dialekt, trots att han bor i/på bajenland.
Dock saknas den där hybriden av i och y för att helt komma över Lidingöbron men jag är inte den som är den
Jag avskyr radio. Metal för mig i vanliga fall men på bortaresa är det ju givet att basera på DIF-låtar så klart.
Coca Carola, Sektion B, Claes Anderssons osv.
Jag avskyr radio. Metal för mig i vanliga fall men på bortaresa är det ju givet att basera på DIF-låtar så klart.
Coca Carola, Sektion B, Claes Anderssons osv.
Det är bra.
Edit Saik 1-0 nu mot ajk