Japp, alla tänkbara faktorer är garanterat felaktiga i hans skott. Han kan få låna min rosa tjej-Easton till nästa säsong.Magnutz skrev:100+ i flex och för lite muskler samt bristfällig teknik? Det finns ju klubbor med svikt idag...SkönaDjurgårn skrev:Erik Gustafssons skott är det sämsta jag någonsin sett. Blir helt knäckt när jag ser det. Ser ut som att han har en klubba gjord i diamant eller nånting, den sviktar liksom inte skönt mot isen utan studsar bara i densamma och pucken isar sig iväg i gångfart. Alltid! Jeez.
KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012
Jag nötte slagskott idag med min 100 flex. Det såg nog bättre ut.SkönaDjurgårn skrev:Japp, alla tänkbara faktorer är garanterat felaktiga i hans skott. Han kan få låna min rosa tjej-Easton till nästa säsong.Magnutz skrev:100+ i flex och för lite muskler samt bristfällig teknik? Det finns ju klubbor med svikt idag...SkönaDjurgårn skrev:Erik Gustafssons skott är det sämsta jag någonsin sett. Blir helt knäckt när jag ser det. Ser ut som att han har en klubba gjord i diamant eller nånting, den sviktar liksom inte skönt mot isen utan studsar bara i densamma och pucken isar sig iväg i gångfart. Alltid! Jeez.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Det tvivlar jag inte på!Magnutz skrev:Jag nötte slagskott idag med min 100 flex. Det såg nog bättre ut.SkönaDjurgårn skrev:Japp, alla tänkbara faktorer är garanterat felaktiga i hans skott. Han kan få låna min rosa tjej-Easton till nästa säsong.Magnutz skrev:100+ i flex och för lite muskler samt bristfällig teknik? Det finns ju klubbor med svikt idag...SkönaDjurgårn skrev:Erik Gustafssons skott är det sämsta jag någonsin sett. Blir helt knäckt när jag ser det. Ser ut som att han har en klubba gjord i diamant eller nånting, den sviktar liksom inte skönt mot isen utan studsar bara i densamma och pucken isar sig iväg i gångfart. Alltid! Jeez.
- Jim Morrison
Haha Åberg, skön du är
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Det låg i luften med en kvittering. Svårt att motivera sig? Motivet är att förstöra ( litet i alla fall), Rövles festkväll.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lidingö DIF
Jaha! 1-1. Så jävla egalt!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
På tal om Erik Gustafssons klubba. Han har en CCM med Ovicurve, precis som Zibanejad. Det var iallafall vad som stod i klubbstället under hockeyn förra torsdagen. Jag tror bestämt att det var 87 Flex på den.
- minalman
Gud vad jag saknar Mattias Carlsson en sådan här match!
Vafan.. Mer gym för killen då. Den där Ovicurve är ju rena slangbellan. Lika styv som en kolarem i 30gradig värme. Att INTE få iväg skotten med en sån är ju svårare än motsatsen.Sjöwall skrev:På tal om Erik Gustafssons klubba. Han har en CCM med Ovicurve, precis som Zibanejad. Det var iallafall vad som stod i klubbstället under hockeyn förra torsdagen. Jag tror bestämt att det var 87 Flex på den.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Där är anledningen till att jag inte vill ha kvar Printz. Nu är det iof skitsamma men är många såna utvisningar.
Inte förlängning. Jag orkar inte.
Underbart! Det bästa Holmqvist gjort denna säsongen.
Senast redigerad av Staten den 2012-04-06 17:04:30, redigerad totalt 1 gånger.
Närå det slipper vi förhoppningsvis
- SkönaDjurgårn
Måste ha en helt bedrövlig teknik. Pucken har aldrig ens lyft från isen. Jämför tex. med Åbergs skott, där snackar vi smooth! Inte som Eriks bilkrascher till slagskott.Magnutz skrev:Vafan.. Mer gym för killen då. Den där Ovicurve är ju rena slangbellan. Lika styv som en kolarem i 30gradig värme. Att INTE få iväg skotten med en sån är ju svårare än motsatsen.Sjöwall skrev:På tal om Erik Gustafssons klubba. Han har en CCM med Ovicurve, precis som Zibanejad. Det var iallafall vad som stod i klubbstället under hockeyn förra torsdagen. Jag tror bestämt att det var 87 Flex på den.
- minalman
SM-guld, SM-guld, SM-guld, seger i sista matchen för säsongen brukar ju betyda det!