Skicka Falk till J20 då?Jim Morrison skrev:Absolut inte. Zabel behövs väldigt mycket. Dels för dom yngre spelarna och dels som Fimpen sa i 08-hockey, han är väldigt bra på att motivera och prata. Psykolog typ. Men hans viktigaste egenskap är som språngbräda för junisarna.Bjurre skrev:Hoppas det är Zabel.Buford skrev:Istället för vem?Doyle skrev:Spekuleras i expressens pappersbilaga att "Kenta Nilsson" blir en av Challes assisterande tränare. Tids nog får vi veta...?
DIF i Media
Re: DIF i Media
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han ska väl ändå inte vara " tränare " nästa år iafBjurre skrev:Skicka Falk till J20 då?Jim Morrison skrev:Absolut inte. Zabel behövs väldigt mycket. Dels för dom yngre spelarna och dels som Fimpen sa i 08-hockey, han är väldigt bra på att motivera och prata. Psykolog typ. Men hans viktigaste egenskap är som språngbräda för junisarna.Bjurre skrev:Hoppas det är Zabel.Buford skrev:Istället för vem?Doyle skrev:Spekuleras i expressens pappersbilaga att "Kenta Nilsson" blir en av Challes assisterande tränare. Tids nog får vi veta...?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... -tillbaka/
Om detta stämmer vad fan kan inte vår sida vara först att informera om detta, man sitter och klickar mellan aftonbladet o expressen för att få reda på något om Djurgården.
Vore ju konstigt om inte vår förening var först att veta vad som är på G.
Låt oss slippa detta jävla klickande mellan dessa sidor.
Ut med skiten på sidan så fort det händer något nytt inom klubben.
Om detta stämmer vad fan kan inte vår sida vara först att informera om detta, man sitter och klickar mellan aftonbladet o expressen för att få reda på något om Djurgården.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Men snälla nån. Det där är ju bara ett rykte, vilket som jag också tror inte stämmer för 5 öre.emilin skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... -tillbaka/
Bäcklin snackades det ju om också. Challe-Zabel-Bäcklin.
Hur som, inget är klart så varför skulle DIF gå ut med detta på sin sida?
DIF!
Jag tror också att detta är ett ryckte, men anser att det många gånger kommer först i tidningen innan det kommer på vår sida.Daniel942 skrev:Men snälla nån. Det där är ju bara ett rykte, vilket som jag också tror inte stämmer för 5 öre.emilin skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... -tillbaka/
Bäcklin snackades det ju om också. Challe-Zabel-Bäcklin.
Hur som, inget är klart så varför skulle DIF gå ut med detta på sin sida?
Hoppas att Djurgården är först med nyheterna.Så att tidningen får referera efter detta än att de får möjligheter att vinkla allt efter deras smak.
Allt som är klart och berör Djurgården skulle klubben stjärna på att gå ut på hemsidan, för att vi supportrar som följer laget skall kunna känna att vi är med.
Tror det är många med mig som just nu sitter med en stor klump i magen och har ett stort begär av information litet som stort.
Sen har jag läst på någon tråd att det är du som har gjort en del sköna videos.
Har du ork och lust skulle jag önska att du kunde göra en ny varje månad så man har något att se fram emot under låg säsongen.
Även vi som är närmare 40 kan sitta och få sköna rysningar av detta.
Tack på förhand och hoppas att du förstår vad jag menar med att Djurgården måste bli bättre på att informera oss supportrar.
- BaronVonDif
Jag tror man vill få in Kenta i organisationen men rollen är oklar och jag har inget emot det, han har ju scoutat en del åt Nhl och har en del kontakter.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
http://www.svd.se/sport/aik-och-dif-gla ... 988369.svd
"Det är inte rimligt att föreningar som bedrivs i bolagsform själva ska stå för polisbevakningen, anser Björn Eriksson, regeringens nationella samordnare mot huliganism."
Bara att hoppas att det försvinner snart då.
"Det är inte rimligt att föreningar som bedrivs i bolagsform själva ska stå för polisbevakningen, anser Björn Eriksson, regeringens nationella samordnare mot huliganism."
Bara att hoppas att det försvinner snart då.
Avskaffa tre mot tre.
Kenta är välkommen - som scout. Som assisterande tränare? Jag vet inte. Om Challe vill det så.
Vart kan jag se Jimpas fight mot BIK Karlskoga spelarn?
"Snart kan ni läsa en intervju med en viss hockeyspelare med bra handleder på Nyheter24. Ping @Fimpen20... #twittpuck"
Hoppas det står något vettigt.
http://nyheter24.se/sport/hockey24/hock ... ta-upp-dif tänkte han möjligtvis på den artikeln?gurra skrev:"Snart kan ni läsa en intervju med en viss hockeyspelare med bra handleder på Nyheter24. Ping @Fimpen20... #twittpuck"
Blev det ingen 08 Hockey förra veckan? Tyckte David nämnde det i förra avsnittet.
- Nummer19
Samtliga 08 lag har spelat färdigt för i år. Tror att dem tar ett uppehåll nu. Om gnaget hade gått vidare till final hade dem fortsatt.Struten skrev:Blev det ingen 08 Hockey förra veckan? Tyckte David nämnde det i förra avsnittet.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Okej, tackar!Nummer19 skrev:Samtliga 08 lag har spelat färdigt för i år. Tror att dem tar ett uppehåll nu. Om gnaget hade gått vidare till final hade dem fortsatt.Struten skrev:Blev det ingen 08 Hockey förra veckan? Tyckte David nämnde det i förra avsnittet.
Synd att David ska vara så självsäker