Hata aik
Re: Hata aik
Medgångssupportrar hela bunten. "Åh, slutspel! Dags att köpa biljetter!".
råttpacket får inget SM-guld, Skellefteå avgör hemma med 4-2.
råttpacket får inget SM-guld, Skellefteå avgör hemma med 4-2.
Fy fan vilka plastiga j*vlar dom är medgångsgnagarna. Bryr sig inte ett smack om sina hockeykrigare under grundserien, men nu kan dom inte göra nog i sina försök att övertyga varandra om hur mycket dom älskar AIK Hockey...
Vidriga pajasar!

Vidriga pajasar!

Hata aik
Lite gulligt också hur media hyllar det stödet som publiken ger dem. Speciellt Ek på Expressen. Den enda jag hört säga nått om detta är ärkepuckot Anrell - även en blind höna....Millwall skrev:Fy fan vilka plastiga j*vlar dom är medgångsgnagarna. Bryr sig inte ett smack om sina hockeykrigare under grundserien, men nu kan dom inte göra nog i sina försök att övertyga varandra om hur mycket dom älskar AIK Hockey...
Vidriga pajasar!
2014-04-07, vad hände?
-
Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fråga pulverapa och JohanPez.Metal Machine skrev:Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..
DIF!
-
Nåväl. pulverapa, JohanPez - är Daniel alltid sådär kaxig eller plockar han fram den attityden först när han sätter sig bakom skärmen?Daniel942 skrev:Fråga pulverapa och JohanPez.Metal Machine skrev:Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..
Instämmer.Enbom skrev:Hellre död än gilla ajk. Dö i cancer, fittförening.
Nåväl. pulverapa, JohanPez - är Daniel alltid sådär kaxig eller plockar han fram den attityden först när han sätter sig bakom skärmen?Metal Machine skrev:Daniel942 skrev:Fråga pulverapa och JohanPez.Metal Machine skrev:Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..
Daniel942 är en sann Internetriddare
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Daniel942
Läste du ditt namn nånstans där eller?Bjurre skrev:Nåväl. pulverapa, JohanPez - är Daniel alltid sådär kaxig eller plockar han fram den attityden först när han sätter sig bakom skärmen?Metal Machine skrev:Daniel942 skrev:Fråga pulverapa och JohanPez.Metal Machine skrev:Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..
Daniel942 är en sann Internetriddare
DIF!
Hata aik
Nog kan han säkert vara kaxig IRL, verkar absolut inte vara någon nickedocka som böjer sig för att undvika konflikt.Metal Machine skrev:Nåväl. pulverapa, JohanPez - är Daniel alltid sådär kaxig eller plockar han fram den attityden först när han sätter sig bakom skärmen?Daniel942 skrev:Fråga pulverapa och JohanPez.Metal Machine skrev:Haha! Är du verkligen lika kaxig IRL? Det lär visa sig tids nog. Men jag trodde faktiskt att SAIK skulle göra sitt. En klar missräkning från min sida.Daniel942 skrev:Metal Machine kan ju stoppa upp sin ramsa i de bakre regionerna..Instämmer.Enbom skrev:Hellre död än gilla ajk. Dö i cancer, fittförening.
Mer än så kan jag nog inte säga efter en bortaresa

Vart står det att jag inte får svara och säga vad du är?Daniel942 skrev: Läste du ditt namn nånstans där eller?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Daniel942
Du har ingen aning om vad du pratar om. Då bör du också vara tyst.Bjurre skrev:Vart står det att jag inte får svara och säga vad du är?Daniel942 skrev: Läste du ditt namn nånstans där eller?
DIF!
Att du är Internetriddare? Som du uppenbarligen är.Daniel942 skrev:Du har ingen aning om vad du pratar om. Då bör du också vara tyst.Bjurre skrev:Vart står det att jag inte får svara och säga vad du är?Daniel942 skrev: Läste du ditt namn nånstans där eller?
Hembesök nu eller?
- Daniel942
Orkar inte åka upp till skogarna, men du är välkommen till stureplan.Bjurre skrev:Att du är Internetriddare? Som du uppenbarligen är.Daniel942 skrev:Du har ingen aning om vad du pratar om. Då bör du också vara tyst.Bjurre skrev:Vart står det att jag inte får svara och säga vad du är?Daniel942 skrev: Läste du ditt namn nånstans där eller?
Hembesök nu eller?
DIF!