Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?
Men lol. Vad tror du en redig jädra vinnarskalle säger efter en sådan utskåpning? Handlar inte om att formulera sig, i det här läget handlar det om att C+ ville ha rubriker, för dom vet vilken vinnarskalle Fasth är.
Ja är det inte U14 Flicklag så hoppas jag att man kan formulera sin besvikelse? Speciellt när man sitter på en utav de bästa lönerna i laget och STÄLLER UPP på en intervju. Gick han med på att intervjuas bara för att säga "aa det passar sig inte för tv det jag vill säga" ?
Även om man är JÄVLIGT sur, besviken och även om man skäms så ska man ju kunna sammanfatta vad som var gick fel då eventuellt vad man ska göra för att undvika det i framtiden. Man har ju ändå ställt upp på det.
lkpgsödra skrev:
Ja är det inte U14 Flicklag så hoppas jag att man kan formulera sin besvikelse? Speciellt när man sitter på en utav de bästa lönerna i laget och STÄLLER UPP på en intervju. Gick han med på att intervjuas bara för att säga "aa det passar sig inte för tv det jag vill säga" ?
Även om man är JÄVLIGT sur, besviken och även om man skäms så ska man ju kunna sammanfatta vad som var gick fel då eventuellt vad man ska göra för att undvika det i framtiden. Man har ju ändå ställt upp på det.
Va fan snackar du om?
Klart som fan han ska vara förbannad och inte komma med nån jävla "Ja det är bara att ladda om" eller "Vi har en bra go i laget" Smörja som resten av elitseriespelarna säger varenda jävla intervju. Han vågar iaf vara sig själv. Hur han formulerar sin besvikelse är mindre intressant. Hur han visar den är vad som har betydelse.
lkpgsödra skrev:
Va fan snackar du om?
Klart som fan han ska vara förbannad och inte komma med nån jävla "Ja det är bara att ladda om" eller "Vi har en bra go i laget" Smörja som resten av elitseriespelarna säger varenda jävla intervju. Han vågar iaf vara sig själv. Hur han formulerar sin besvikelse är mindre intressant. Hur han visar den är vad som har betydelse.
Självklart. Också extremt korrekt att han nitade en saik-spelare som försökte håna honom. Här ser vi hur det ser ut när lag fyllda av vinnare möter varandra i ishockey.
Men matchens man var givetvis Goren, vilken gigant han är i dessa sammanhang.
lkpgsödra skrev:
Va fan snackar du om?
Klart han ska visa att han är missnöjd, gör man det genom o dra en "ähh passar sig inte för tv?" Varför ville han ens bli intervjuad isåfall?
Där ser du skillnaden jag talar om.
lkpgsödra skrev:
Klart han ska visa att han är missnöjd, gör man det genom o dra en "ähh passar sig inte för tv?" Varför ville han ens bli intervjuad isåfall?
Vem har sagt att han ville det, han kände väl kanske press att ställa upp just för att han förväntades att inte göra det.
Sedan kan man kan undra hur Granqvist tänker med frågan, -hur känns det efter en sån här kväll?
Då får man väl stå sitt kast & låta Fasth ocensurerat spy ur sin frustration på bästa sändningstid.
Fasth -Vill du verkligen höra det?
Granqvist -eeh, nääh kanske inte
Mespropp
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
lkpgsödra skrev:
Vem har sagt att han ville det, han kände väl kanske press att ställa upp just för att han förväntades att inte göra det.
Sedan kan man kan undra hur Granqvist tänker med frågan, -hur känns det efter en sån här kväll?
Då får man väl stå sitt kast & låta Fasth ocensurerat spy ur sin frustration på bästa sändningstid.
Fasth -Vill du verkligen höra det?
Granqvist -eeh, nääh kanske inte
Mespropp
Vinnarskalle, någon som vågar visa känslor och som vågar stå upp för sig själv - PRESSAD TILL TV INTERVJU
Nu kan väl gnaget se till att torska i kväll, så att sista segern på Hovet i år tillfaller mesta mästarna.
Upp med finalspelet till Norrland så vi blir av med den här djävla säsongen, bortom Stockholms horisont.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha vad fan... tänkte kolla på matchen så slog på Canal + och kollade. Typ en kvart. Innan jag såg MacNevins pucktapp och Holloways mål... Och insåg att det är ju fan en gammal repris. Eftersom matchen gick på hovet så reagerade jag inte på att något var fel.
SirDIFalot skrev:Haha vad fan... tänkte kolla på matchen så slog på Canal + och kollade. Typ en kvart. Innan jag såg MacNevins pucktapp och Holloways mål... Och insåg att det är ju fan en gammal repris. Eftersom matchen gick på hovet så reagerade jag inte på att något var fel.
Samma här! Frugan ropar 3-3 från vardagsrummet. Nej, 0-0 svarar jag från TV-rummet. Ingen gav sig... Vi höll på att bli osams!
SirDIFalot skrev:Haha vad fan... tänkte kolla på matchen så slog på Canal + och kollade. Typ en kvart. Innan jag såg MacNevins pucktapp och Holloways mål... Och insåg att det är ju fan en gammal repris. Eftersom matchen gick på hovet så reagerade jag inte på att något var fel.
I kväll hatar jag gnaget mer än någonsin. De har stulit precis allt av oss. Stämningen, formen, tempot, inställningen, spelet, arenan. Precis allt är stulet från oss, det som var vårt för två år sedan. Vem släppte in asen i vårt finrum? Vem lät dem köra ut oss? Jag hatar dem så att det gör ont.
Senast redigerad av minalman den 2012-04-05 20:34:12, redigerad totalt 1 gånger.
DIFalot>> Jag vill minnas hur du förra säsongen var väldigt envis med att vi inte ens skulle ge ett lillfinger till gnaget, på någon som helst nivå. Och inte liksom låta dem etablera sig.
Då tänkte jag mest att whatever, men tänk så rätt du hade! Nu är de ett tufft, välspelande, kämpande, etablerat hockeylag medan vi åkt ner till allsvenskan. Fort gick det och rätt hade du.