Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm
Re: Säsongen 2012/2013 (Gamla Allsvenskan 2012/2013)
Skapligt poppis i Nhl med.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Säsongen 2012/2013 (Gamla Allsvenskan 2012/2013)
Nu kan det väl bero på att man i kristna clapper-land inte kan göra mycket rätt men fy vilken urusel produktion som helhet det var.grensle skrev:Det var ju poppis i Jönköping
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Man minns fortfarande de första matcherna i ett fullsatt Globen. Jag tänkte mig, eftersom det ligger is inför bandyfinalen i mars, att ett proppfullt Friends arena, skulle vara en manifestation för Djurgården hockey, mesta mästarna, och vår stundande nya storhetsperiod. Arenan ligger i och för sig i Solna, granne med gnagets träningshåla, men så mycket häftigare med förtifemtusen som kommer för att se Djurgården!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tror att det ända som gäller är att försöka satsa och bygga ett slagkraftigt lag som ska försöka ta sig tillbaka direkt, tror inte våran klubb pallar ned flera år i as, publik, sponsorer kommer att svika om det tar tid, nä full satsning mot es nästa år är det ända rätta.
Kan vi inte försöka få till en typ av månads sponsring av alla medlemmar (jag vet jag ska bli medlem), säg 150:-/ medlem och månad, det blir en bra slant som garanterat behövs!
Kan vi inte försöka få till en typ av månads sponsring av alla medlemmar (jag vet jag ska bli medlem), säg 150:-/ medlem och månad, det blir en bra slant som garanterat behövs!
Vissa pratar om sänkta säsongskort men jag betalar hellre samma pris som i år om det innebär att vi kan få en trupp som tar oss tillbaka till ES direkt.
Jag hoppas och tror att det inte kommer att ske någon större skillnad på priset. På lösbiljetter ja, men vi som köper säsongskort är väl lojala.JohanPez skrev:Vissa pratar om sänkta säsongskort men jag betalar hellre samma pris som i år om det innebär att vi kan få en trupp som tar oss tillbaka till ES direkt.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Daniel942
Erkänn, du är gnagartroll va?minalman skrev:Tänk "Årets Klassiker", Djurgården - Leksand veckan före bandyfinalen på ett utsålt Friends Arena!
DIF!
- minalman
Säsongskort Övre långsida med kvalserien för 8895:- kan bli svårt att sälja slut. Klacken och AS kanske, men de dyraste måste ner. Då är det svårt att motivera oförändrat pris på de billigare biljetterna. Tror hellre på något sorts frivilliga bidrag för att få in pengar från oss lojala utan att skrämma bort tveksamma säsongare.Berra skrev:Jag hoppas och tror att det inte kommer att ske någon större skillnad på priset. På lösbiljetter ja, men vi som köper säsongskort är väl lojala.JohanPez skrev:Vissa pratar om sänkta säsongskort men jag betalar hellre samma pris som i år om det innebär att vi kan få en trupp som tar oss tillbaka till ES direkt.
- minalman
vilken djävla förolämpning! Försöker hitta på grejer som skapar intäkter. Ska Bajen bandy vägra spela sin final där bara för att den ligger där den ligger. Lägg av med det där! Ska ingen Djurgårdare kunna se en fotbollslandskamp längre? Ska vi vägra se Dam-EM-finalen. Lägg ner!!Daniel942 skrev:Erkänn, du är gnagartroll va?minalman skrev:Tänk "Årets Klassiker", Djurgården - Leksand veckan före bandyfinalen på ett utsålt Friends Arena!
Fy fan vad detta är mörkt alltså. Fan ta Janne. Fan ta Mats Larsson. Fan ta isprinsessorna.
Ville bara få ur mig det. Så jäkla mörkt.
- BaronVonDif
Re: Re: Säsongen 2012/2013 (Gamla Allsvenskan 2012/2013)
Inget ljus utan mörker..Staten skrev:Fy fan vad detta är mörkt alltså. Fan ta Janne. Fan ta Mats Larsson. Fan ta isprinsessorna.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Daniel942
Bu hu hu.minalman skrev:vilken djävla förolämpning! Försöker hitta på grejer som skapar intäkter. Ska Bajen bandy vägra spela sin final där bara för att den ligger där den ligger. Lägg av med det där! Ska ingen Djurgårdare kunna se en fotbollslandskamp längre? Ska vi vägra se Dam-EM-finalen. Lägg ner!!Daniel942 skrev:Erkänn, du är gnagartroll va?minalman skrev:Tänk "Årets Klassiker", Djurgården - Leksand veckan före bandyfinalen på ett utsålt Friends Arena!
Att du ens tror att vi skulle fylla friends arena är sjukt. Och utomhusmatcher sysslar bönder med.
DIF!
Hear hear!!Daniel942 skrev:Bu hu hu.minalman skrev:vilken djävla förolämpning! Försöker hitta på grejer som skapar intäkter. Ska Bajen bandy vägra spela sin final där bara för att den ligger där den ligger. Lägg av med det där! Ska ingen Djurgårdare kunna se en fotbollslandskamp längre? Ska vi vägra se Dam-EM-finalen. Lägg ner!!Daniel942 skrev:Erkänn, du är gnagartroll va?minalman skrev:Tänk "Årets Klassiker", Djurgården - Leksand veckan före bandyfinalen på ett utsålt Friends Arena!
Att du ens tror att vi skulle fylla friends arena är sjukt. Och utomhusmatcher sysslar bönder med.
minalman: det är lite skillnad på att välja att arrangera en match på en arena än att arenan är förutbestämd på "högre ort".
2014-04-07, vad hände?
- minalman
http://www.swedbankarena.se/evenemang-bandy Tyckte att en hockeyfest skulle kunna funkat här. Kanske någon med kunskap om vad som "säljer" är bättre att avgöra än vad jag är.
Senast redigerad av minalman den 2012-04-06 05:34:54, redigerad totalt 2 gång.
- minalman
OK. Vi ser litet olika på vilken publikmagnet Djurgården, Leksand och nya arenan är ute i stugorna. Med taket på kommer det heller inte kännas som en utematch. Slår vad om att gnagardjävlarna snor min idé. Men kalla mig inte gnagartroll igen. Snälla! Sov dåligt i natt pga det.Jepe skrev:Hear hear!!Daniel942 skrev:Bu hu hu.minalman skrev:vilken djävla förolämpning! Försöker hitta på grejer som skapar intäkter. Ska Bajen bandy vägra spela sin final där bara för att den ligger där den ligger. Lägg av med det där! Ska ingen Djurgårdare kunna se en fotbollslandskamp längre? Ska vi vägra se Dam-EM-finalen. Lägg ner!!Daniel942 skrev:Erkänn, du är gnagartroll va?minalman skrev:Tänk "Årets Klassiker", Djurgården - Leksand veckan före bandyfinalen på ett utsålt Friends Arena!
minalman: det är lite skillnad på att välja att arrangera en match på en arena än att arenan är förutbestämd på "högre ort".