Mötet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
oswä0216

Mötet

Inlägg av oswä0216 »

Fråger vi bör ta upp på mötet?

Kommer ej närvara på mötet då jag är alldeles för ung och p.g.a hockeyträning.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Inbjudan till möte med ledningen

Den 6 december klockan 19:00 bjuder Djurgården Hockey in till ett möte på vårt kontor på Arenavägen 45.

Mötet har kommit till stånd efter en diskussion i forumet, som resulterade i att Mats Larsson bjöd in fansen till det här mötet. Nu har tid och plats bestämts och alla engagerade djurgårdare är varmt välkomna på mötet. Skicka ett mail till jerker.dammbro@difhockey.se om du tänker gå så att vi vet ungefär hur många som kommer.

Närvarande från Djurgårdens sida är:
Mats Larsson, styrelseordförande
Hans Särkijärvi, huvudtränare
Tommy Engström, klubbdirektör
Claes Forsberg, marknadschef
Ola Josefsson, medlem i sportkommittén

JERKER DAMMBRO
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Hade gärna sett att några från "sportkommiten" som sköter värvningarna hade varit där och förklarat hur de har tänkt gällande vissa värvningar.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

nåå Joje..har du tagit ledigt så du kan närvara och framföra din kritik? Känns som att dom har gått ut med det här mötet pga av påtryckningar på det här forumet och det känns som att du har haft mest åsikter i ämnet och borde således vara där och ställa dom mot väggen..eller?..
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Jojje skrev:Hade gärna sett att några från "sportkommiten" som sköter värvningarna hade varit där och förklarat hur de har tänkt gällande vissa värvningar.
Icke läskunnig?
Ola Josefsson, medlem i sportkommittén.
Bara att ta sig dit och ställa dina frågor.... :wink:
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Jojje skrev:Hade gärna sett att några från "sportkommiten" som sköter värvningarna hade varit där och förklarat hur de har tänkt gällande vissa värvningar.
Ola Josefsson, medlem i sportkommittén. Duger inte det? Han är ansvarig för Sportkommittén!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Har tyvärr träningsvärk den dagen och kan inte komma. Ingen annan som har lust att ta på sig uppgiften att lämna ett stort lerigt skoavtryck i häcken på de närvarande styrelsemedlemmarna?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Jacke skrev:Har tyvärr träningsvärk den dagen och kan inte komma. Ingen annan som har lust att ta på sig uppgiften att lämna ett stort lerigt skoavtryck i häcken på de närvarande styrelsemedlemmarna?
Haha jo då det kan jag ordna :)

Muddrar dom en innan man kommer in? :wink:
Erik I

Inlägg av Erik I »

hardrocker35 skrev:Inbjudan till möte med ledningen

Den 6 december klockan 19:00 bjuder Djurgården Hockey in till ett möte på vårt kontor på Arenavägen 45.

Mötet har kommit till stånd efter en diskussion i forumet, som resulterade i att Mats Larsson bjöd in fansen till det här mötet. Nu har tid och plats bestämts och alla engagerade djurgårdare är varmt välkomna på mötet. Skicka ett mail till jerker.dammbro@difhockey.se om du tänker gå så att vi vet ungefär hur många som kommer.

Närvarande från Djurgårdens sida är:
Mats Larsson, styrelseordförande
Hans Särkijärvi, huvudtränare
Tommy Engström, klubbdirektör
Claes Forsberg, marknadschef
Ola Josefsson, medlem i sportkommittén

JERKER DAMMBRO

Saknar spelarrepresentant, ex. lagkapten Ölvestad?
Kagen

Inlägg av Kagen »

Väldigt starkt agerat av DIF's ledning, nu är det upp till de negativa fansen att gå dit och framför sin kritik öga-mot-öga. Det är en sak att kräva Säckens avgång här på forumet utan att vidare tänka en tanke - en helt annan sak att göra det öga-mot-öga med Säcken själv.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
vinnarskallen

Inlägg av vinnarskallen »

Jacke skrev:Har tyvärr träningsvärk den dagen och kan inte komma. Ingen annan som har lust att ta på sig uppgiften att lämna ett stort lerigt skoavtryck i häcken på de närvarande styrelsemedlemmarna?
Ja ha ja!
Står man upp och skriker, så ska man ärligt kunna stå för vad man skriker.
INTE springa och gömma sig.

Fyyyy!
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Så JÄVLA rätt....väl talat....
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Saknar också en företrädare för spelarna, tex lagkapten Ölvestad.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Andy skrev:Saknar också en företrädare för spelarna, tex lagkapten Ölvestad.

Det gör inte jag, det är inte deras fel att de är värdelösa (de som nu är det). De tar väl alla jobb de kan få, det är de som har värvat dem som ska stå tillsvars.
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Det är sånna som mig DIF behöver vinna tillbaka för att få publik på matcherna. Jag betalar inte för att se ett gäng överbetalda avdankade gubbar åka runt på isen och smutskasta märket på deras tröja. Betala gör jag när det finns något att se. Skulle seriöst hellre se hela juniorlaget flyttas upp till a-laget för att få se lite vilja och talang.

Självklart kommer jag få kommentaren "gå på mötet och säg dina åsikter", men jag ser ingen anledning. Eftersom jag inte är så inbiten och ambitiös när det gäller DIF orkar jag heller inte slösa min tid på ett fjantigt möte. Det är upp till föreningen att lösa den krisen de nu satt sig i och börja om på nytt med nya människors tankar är en lösning.

Slutsats: Sparka ALLA som har haft något ansvar när det gäller att värva till sig det lag vi har idag. Börja sedan bygga kontakt med de som inte går på hockey så ofta och de som inte direkt är inbitna. Ta reda på varför de inte går och hur de skulle vilja att föreningen sköttes för att de skulle börja gå på hockey igen.

Ett sista litet påpekande. De som inte går in på denna hemsida dagligen, hur fasen ska de veta vart och när mötet äger rum? Informationen till alla Djurgårdare är ju patetisk låg. INSE, ledningen måste informera de som INTE är inbitna supporters, det är dem vi behöver i dagsläget.
Skriv svar