Nä det gör bara saken sämre, dom som har hjärta för dif och vill spela kvar trycks ner i skiten ordentligt av en son banderoll, dom som inte har det bryr sig inte och sticker, så vi skjuter oss själv i foten, men visste ju att det fanns jubelidioter som kallar sig supporter till våran förening!Lidingö DIF skrev:Sket i att åka när det verkade övergå till ren lynchmentalitet. Har absolut NOLL problem med "avgå styrelsen"-ramsorna, men SKAM-banderollen är fanimej skit. Glad att jag tog beslut att stanna hemma.
KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är det verkligen verkligen verkligen sant? Om det är sant då är SKAM helt korrekt.Jim Morrison skrev:När man dan innan Leksands-matchen är ute och festar så är man en skam för Djurgårdens IF. När man dan efter nedgradering är ute och festar så är man en skam för Djurgårdens IF.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Jim Morrison
Jag med. Dom finns på isen. Jag kommer aldrig att skämmas över våra supportrar som har stöttat det här laget hela säsongen trots hur det sett ut. Du borde veta bättre än att ge dom skit för en match när vi har fått skit från "Djurgårdarna" på isen i 65 matcher.Magnutz skrev:Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför just idag? Spelarna var väl värre i lördags?Magnutz skrev:Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Jag specificerade inte. Bara så jävla mycket hata och en risig sändning på s24. Och sista hemma-matchen och allt. Det är många "Djurgårdare" som jag skäms över - betyder INTE att det är klacken även om "Skam"-banderollen kändes riktigt rutten.Jim Morrison skrev:Jag med. Dom finns på isen. Jag kommer aldrig att skämmas över våra supportrar som har stöttat det här laget hela säsongen trots hur det sett ut. Du borde veta bättre än att ge dom skit för en match när vi har fått skit från "Djurgårdarna" på isen i 65 matcher.Magnutz skrev:Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Hur är banderollen ett problem? De som verkligen har hjärta blir nog framlyfta under matchens gång, de flesta bör ha klart för sig att dom har skämt ut DIF..
- Jim Morrison
Jag håller med om att det är riktigt jävla sorgligt. Jag sitter här med en jävla tyngd i bröstet. Det är fruktansvärt jobbigt. Men jag kommer aldrig att skämmas över NÅGON på läktaren. ALDRIG.Magnutz skrev:Jag specificerade inte. Bara så jävla mycket hata och en risig sändning på s24. Och sista hemma-matchen och allt. Det är många "Djurgårdare" som jag skäms över - betyder INTE att det är klacken även om "Skam"-banderollen kändes riktigt rutten.Jim Morrison skrev:Jag med. Dom finns på isen. Jag kommer aldrig att skämmas över våra supportrar som har stöttat det här laget hela säsongen trots hur det sett ut. Du borde veta bättre än att ge dom skit för en match när vi har fått skit från "Djurgårdarna" på isen i 65 matcher.Magnutz skrev:Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Idag är skammen mer utbredd. Begravningsstämning.. tror jag går och ser diskmedel droppa istället.Jim Morrison skrev:Jag håller med om att det är riktigt jävla sorgligt. Jag sitter här med en jävla tyngd i bröstet. Det är fruktansvärt jobbigt. Men jag kommer aldrig att skämmas över NÅGON på läktaren. ALDRIG.Magnutz skrev:Jag specificerade inte. Bara så jävla mycket hata och en risig sändning på s24. Och sista hemma-matchen och allt. Det är många "Djurgårdare" som jag skäms över - betyder INTE att det är klacken även om "Skam"-banderollen kändes riktigt rutten.Jim Morrison skrev:Jag med. Dom finns på isen. Jag kommer aldrig att skämmas över våra supportrar som har stöttat det här laget hela säsongen trots hur det sett ut. Du borde veta bättre än att ge dom skit för en match när vi har fått skit från "Djurgårdarna" på isen i 65 matcher.Magnutz skrev:Jag skäms för ganska många "Djurgårdare" idag. Fan vad ledsen jag blir.
Wesslau räddar straff.
Hur många är det på matchen ungefär?
AVGÅ ALLA!!!
- Jim Morrison
3000 kanske. give or takeboored skrev:Hur många är det på matchen ungefär?
- minalman
Tror det blir bortdömt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
Fel som vanligt, 2-0.minalman skrev:Tror det blir bortdömt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ungefär som Gnaget brukar ha i elitserien.boored skrev:Hur många är det på matchen ungefär?
Född till sportchef.