Det var tyst under långa stunder.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...
Synd att de fick vinna. Dåligt tryck på läktaren trots bra match i semifinal. SEMIFINAL!!! Dålig fotboll spelade de också. Sopor...
Dåligt tryck på läktarna var det inte. Tillräckligt bra för en halvfinal. Fotbollen sevärdhet suger dock bögsvett.
Hata aik
-
Re: Hata aik
Metal Machine skrev:Det var tyst under långa stunder.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...
Synd att de fick vinna. Dåligt tryck på läktaren trots bra match i semifinal. SEMIFINAL!!! Dålig fotboll spelade de också. Sopor...
Dåligt tryck på läktarna var det inte. Tillräckligt bra för en halvfinal. Fotbollen sevärdhet suger dock bögsvett.
Nej, det var det inte.
De gånger jag kikade över axeln var det bra tryck samt att hela sittplats hakade på i allt. Såg väldigt aktivt ut, och det var inte bara vid aiks mål. Men sen kanske trycket beror på att mer än halva klacken kom från fotbollen, hade kanske lite ont i halsenStorStark skrev:Metal Machine skrev:Det var tyst under långa stunder.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...
Nej, det var det inte.

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Ett förtydligande!
I denna tråd hatar vi AIK. Vi berätter inte om sorkar som mot all förmodan har lyckats med nått.

I denna tråd hatar vi AIK. Vi berätter inte om sorkar som mot all förmodan har lyckats med nått.

Tänkte precis nämna det. Att gå in i en "Hata aik" tråd och tro att det kommer stå något positivt är som att öppna en burk ravioli och tro att det är köttbullar med brunsås i 

Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Det var det visst. Under matchens första 5-6 minuter var det bra tryck samt i tredje perioden. Ungefär som en vanlig lördagsmatch i grundserien med Djurgårn. I november.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Det var tyst under långa stunder.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...
Nej, det var det inte.
Metal Machine skrev:Det var det visst. Under matchens första 5-6 minuter var det bra tryck samt i tredje perioden. Ungefär som en vanlig lördagsmatch i grundserien med Djurgårn. I november.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Det var tyst under långa stunder.StorStark skrev:Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...
Nej, det var det inte.
Nej det var det inte. Var där. Har ni så bra ös i november så har era spelare blivit bortskämda till priset av degradering.
-
Möjligt att er sittplats öste mer än vad vår brukar göra under en vanlig novembermatch, men klacken var inte bättre än vad vår brukar vara. På TV:n lät trycket bättre under längre stunder när vi torska mot Modo hemma med 5-3. En match där vi låg under med 4-0, kom igen till 3-4 och släppte sista i tom kasse.
Och ja! Våra spelare har verkligen blivit bortskämda.
Edit: Men nog om det. Nu måste jag sticka till Hovet! Senare än vanligt, då jag inte förväntar mig några köer i kväll.
Och ja! Våra spelare har verkligen blivit bortskämda.
Edit: Men nog om det. Nu måste jag sticka till Hovet! Senare än vanligt, då jag inte förväntar mig några köer i kväll.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
8-2 
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 4629619.ab - Lite vett har Fasth åtminstone att inte säga vad som helst i TV.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 4629619.ab - Lite vett har Fasth åtminstone att inte säga vad som helst i TV.
-
Pinsamma Gnihet! Detta gjorde min kväll. 

Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?Mash skrev:8-2
Men lol. Vad tror du en redig jädra vinnarskalle säger efter en sådan utskåpning? Handlar inte om att formulera sig, i det här läget handlar det om att C+ ville ha rubriker, för dom vet vilken vinnarskalle Fasth är.lkpgsödra skrev:Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?Mash skrev:8-2
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Lee Harvey Oswald
Precis,seppuko skrev:Men lol. ¨lkpgsödra skrev:Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?Mash skrev:8-2
Vad tror du en redig jädra vinnarskalle säger efter en sådan utskåpning? Handlar inte om att formulera sig, i det här läget handlar det om att C+ ville ha rubriker, för dom vet vilken vinnarskalle Fasth är.
Om vårat favoritlag (de i Blå/Röd/Gula tröjor) visat samma glöd skulle vi förmodligen sluppit både KS & nedflyttning.
Men nu är ju detta "Hata aik-tråden" så ok:
-Ööööh, pinsamma aik, förlora en Semi-final Öööh...
Men allvarligt, har man bara en mg självinsikt så väntar man med att skriva i denna tråd tills DIF rest sig ur "skäms-dyn".
Avdelningen:
-sopa rent framför egen dörr först/ kasta strykjärn i Igloo
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-04-04 11:05:08, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ge dig nu Lee, alla vet att skadeglädjen är bästa glädjen! Jag har bara sett negativa saker hela säsongen, nu är jag faktiskt glad att säsongen är över. Ingen mer ångest, förtvivlan och nu vad allt säsongen bjöd på. Inriktar mig på de positiva sakerna, de få som finns åtminstone.