Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Metal Machine

Re: Hata aik

Inlägg av Metal Machine »

StorStark skrev:
Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...

Synd att de fick vinna. Dåligt tryck på läktaren trots bra match i semifinal. SEMIFINAL!!! Dålig fotboll spelade de också. Sopor...

Dåligt tryck på läktarna var det inte. Tillräckligt bra för en halvfinal. Fotbollen sevärdhet suger dock bögsvett.
Det var tyst under långa stunder.
StorStark

Inlägg av StorStark »

Metal Machine skrev:
StorStark skrev:
Metal Machine skrev:Oerhört kunnigt av gnihet att håna Challe. Det är ju verkligen hans fel att det har gått åt pipan för Djurgårn. Verkligen...

Synd att de fick vinna. Dåligt tryck på läktaren trots bra match i semifinal. SEMIFINAL!!! Dålig fotboll spelade de också. Sopor...

Dåligt tryck på läktarna var det inte. Tillräckligt bra för en halvfinal. Fotbollen sevärdhet suger dock bögsvett.

Nej, det var det inte.
Användarvisningsbild
seppuko
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

StorStark skrev:
Metal Machine skrev:
StorStark skrev:

Nej, det var det inte.
De gånger jag kikade över axeln var det bra tryck samt att hela sittplats hakade på i allt. Såg väldigt aktivt ut, och det var inte bara vid aiks mål. Men sen kanske trycket beror på att mer än halva klacken kom från fotbollen, hade kanske lite ont i halsen :D
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Millwall

Inlägg av Millwall »

Ett förtydligande!

I denna tråd hatar vi AIK. Vi berätter inte om sorkar som mot all förmodan har lyckats med nått.

Bild
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Tänkte precis nämna det. Att gå in i en "Hata aik" tråd och tro att det kommer stå något positivt är som att öppna en burk ravioli och tro att det är köttbullar med brunsås i :)
Jag är inte arg, och inte besviken.
Metal Machine

StorStark skrev:
Metal Machine skrev:
StorStark skrev:

Nej, det var det inte.
Det var det visst. Under matchens första 5-6 minuter var det bra tryck samt i tredje perioden. Ungefär som en vanlig lördagsmatch i grundserien med Djurgårn. I november.
StorStark

Inlägg av StorStark »

Metal Machine skrev:
StorStark skrev:
Metal Machine skrev:
StorStark skrev:

Nej, det var det inte.
Det var det visst. Under matchens första 5-6 minuter var det bra tryck samt i tredje perioden. Ungefär som en vanlig lördagsmatch i grundserien med Djurgårn. I november.

Nej det var det inte. Var där. Har ni så bra ös i november så har era spelare blivit bortskämda till priset av degradering.
Metal Machine

Möjligt att er sittplats öste mer än vad vår brukar göra under en vanlig novembermatch, men klacken var inte bättre än vad vår brukar vara. På TV:n lät trycket bättre under längre stunder när vi torska mot Modo hemma med 5-3. En match där vi låg under med 4-0, kom igen till 3-4 och släppte sista i tom kasse.

Och ja! Våra spelare har verkligen blivit bortskämda.

Edit: Men nog om det. Nu måste jag sticka till Hovet! Senare än vanligt, då jag inte förväntar mig några köer i kväll.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

3-0 till SAIK efter 12 min, härligt :)

Edit: 4-0
Avskaffa tre mot tre.
Mash

Inlägg av Mash »

8-2 :lol:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 4629619.ab - Lite vett har Fasth åtminstone att inte säga vad som helst i TV.
Metal Machine

Pinsamma Gnihet! Detta gjorde min kväll. :-D
Användarvisningsbild
lkpgsödra

Inlägg av lkpgsödra »

Mash skrev:8-2 :lol:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 4629619.ab - Lite vett har Fasth åtminstone att inte säga vad som helst i TV.
Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

lkpgsödra skrev:

Haha, inga gränser för den killen alltså! "Vill du att jag ska säga det i tv?" Svårt att formulera sig?
Men lol. Vad tror du en redig jädra vinnarskalle säger efter en sådan utskåpning? Handlar inte om att formulera sig, i det här läget handlar det om att C+ ville ha rubriker, för dom vet vilken vinnarskalle Fasth är.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

seppuko skrev:
lkpgsödra skrev:

Men lol. ¨
Vad tror du en redig jädra vinnarskalle säger efter en sådan utskåpning? Handlar inte om att formulera sig, i det här läget handlar det om att C+ ville ha rubriker, för dom vet vilken vinnarskalle Fasth är.
Precis,
Om vårat favoritlag (de i Blå/Röd/Gula tröjor) visat samma glöd skulle vi förmodligen sluppit både KS & nedflyttning.
Men nu är ju detta "Hata aik-tråden" så ok:
-Ööööh, pinsamma aik, förlora en Semi-final Öööh...

Men allvarligt, har man bara en mg självinsikt så väntar man med att skriva i denna tråd tills DIF rest sig ur "skäms-dyn".
Avdelningen:
-sopa rent framför egen dörr först/ kasta strykjärn i Igloo
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-04-04 11:05:08, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mash

Inlägg av Mash »

Ge dig nu Lee, alla vet att skadeglädjen är bästa glädjen! Jag har bara sett negativa saker hela säsongen, nu är jag faktiskt glad att säsongen är över. Ingen mer ångest, förtvivlan och nu vad allt säsongen bjöd på. Inriktar mig på de positiva sakerna, de få som finns åtminstone.
Skriv svar