DIF i Media
Re: DIF i Media
Att hänvisa till att JJ låg bakom 09/10 stämmer väl inte helt, har för mig att Garpen skötte väldigt mycket av scoutingen då. Sedan stoppades han ner i juniorlaget och vi började värva stjärnor som Bombom, Widing (dyr), Almtorp och Carlsson.
Haha! Undrar om Bremberg kommer vilja att det här står i kontraktet.Jepe skrev:"@Fimpen20: Kom hem till DIF @fbremberg så lovar jag att om jag är kvar så bär jag din trunk hela året!!"
Fimpen ber Linkan komma hem till DIF! Var det inte snack om att det var flera spelare som INTE ville ha in honom.....
Kom hem Bremberg!
Ser det för övrigt som en självklarhet att vi ska ha kvar fimpen. Vi riskerar att tappa många spelare och då är det viktigt att vi har kvar de med hjärta.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4623780.ab
Artikel på aftonhoran ang. klausuler i kontrakten..
Häromdagen kände ju inte ens Mats Larsson till om det fanns någon klausul...Leow skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4623780.ab

We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra iallafall att det verkar som att inga kontrakt gäller nästa säsong, där är självklart till våran fördel att få chansen att förhandla om samtliga löner, och dom flesta kan leta sig vidare till en annan klubb.
Avskaffa tre mot tre.
DIF i Media
Tycker att det varit en fruktansvärd säsong! Inte bara några dagar, negativa känslor så som att ledningen skiter i sina supportrar. Känslor av att ingenting görs åt saken när flertalet "amatörer" ser att det finns många fel. Negativa känslor när man märker att laget man älskar är på väg att köras i botten!Mats Larsson skrev:Det har varit några fruktansvärda dagar för oss Djurgårdare. En känsla av enorm tomhet kombinerad med alla andra negativa känslor man överhuvudtaget kan tänka sig.
Nej Mats, inte bara några fruktansvärda dagar, detta har pågått längre än så....
(nu tycker säkert många att jag är allt för kräsen men blir så sjukt irriterad)
2014-04-07, vad hände?
Vem är det som riktat hot mot Klubertanz, DFG eller? Det låter bara som struntprat från Klubertanz. För övrigt har han skrämmande dålig statistik säsongen igenom.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror inte Kyle utstått något direkt hot. Snarare kanske någon förvirrad pojke på facebook eller sånt. Eller så har Djurgården tuttat i honom att han måste ha vakter. Det är ju klart som fan att ingen skulle fysiskt ge sig på honom.pulverapa skrev:Vem är det som riktat hot mot Klubertanz, DFG eller? Det låter bara som struntprat från Klubertanz. För övrigt har han skrämmande dålig statistik säsongen igenom.
Expert.
Re: Re: DIF i Media
Fan vad han gråter ut i media. Nästan lite pinsamt.SirDIFalot skrev:Jag tror inte Kyle utstått något direkt hot. Snarare kanske någon förvirrad pojke på facebook eller sånt. Eller så har Djurgården tuttat i honom att han måste ha vakter. Det är ju klart som fan att ingen skulle fysiskt ge sig på honom.pulverapa skrev:Vem är det som riktat hot mot Klubertanz, DFG eller? Det låter bara som struntprat från Klubertanz. För övrigt har han skrämmande dålig statistik säsongen igenom.
-
Re: Re: DIF i Media
Har hört lite om Klubertanz utbrott som vi fick se, var bara en bråkdel utav de han visade senare.pulverapa skrev:Fan vad han gråter ut i media. Nästan lite pinsamt.SirDIFalot skrev:Jag tror inte Kyle utstått något direkt hot. Snarare kanske någon förvirrad pojke på facebook eller sånt. Eller så har Djurgården tuttat i honom att han måste ha vakter. Det är ju klart som fan att ingen skulle fysiskt ge sig på honom.pulverapa skrev:Vem är det som riktat hot mot Klubertanz, DFG eller? Det låter bara som struntprat från Klubertanz. För övrigt har han skrämmande dålig statistik säsongen igenom.
Även om han har gjort bort sig så är det ingen mer än honom själv som vet om det bäst. Ogillar starkt människor som påpekar om misslyckande i idrottssammanhang. Jag säger inte att jag inte kritiserar men att försöka få till det personlig "audience" är bara löjligt.
Sak som jag just tänkte på.. Inte för att det spelar så stor roll egentligen.
Hockeyligan.se har 26k Facebook likes.
Djurgårdens IF har 85k Facebook likes, eller om det var mer..

Alltid Oavsett.
Vad fan spelar det för roll?18DIF91 skrev:Sak som jag just tänkte på.. Inte för att det spelar så stor roll egentligen.
Jag sa ju att det inte spelade så stor roll, försöker bara hitta något jävla positivt fan vet jag. Men ska folk vara så jävla griniga för minsta lilla så fuck it.Enbom skrev:Vad fan spelar det för roll?18DIF91 skrev:Sak som jag just tänkte på.. Inte för att det spelar så stor roll egentligen.
Alltid Oavsett.
- Jim Morrison
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... r-fiaskot/
Printz ställer sig på styrelsens sida.

Printz ställer sig på styrelsens sida.
- "Janne" har jobbat så hårt han kan. Man ska inte ens behöva prata om en sådan här sak. Det är oroväckande,

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mjo men nu spelar ju denna lilla klick fans alla säkerhetsansvariga och belackare där ute rätt i händerna. Var det detta man ville uppnå?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...