Omröstning i stil med Aftonbladets.
Så höjer vi nu det mediala nyhetsvärdet på forumet och ställer oss nedan sagda fråga, Kommer D.I.F. sakna resten av Sverige?
Alltid Oavsett.
Re: Omröstning i stil med Aftonbladets.
Underbart!!
Haha, nice one! Tror snarare övriga Sverige kommer sakna oss, faktiskt. Jag ser det mer positivt att slippa lag som Luleå, Linköping, Frölunda och möta lite bondelag. Nivån i Allsvenskan måste vara högre än i Elitserien, inga indianer som skapar hjärnskakningar och skoterraggare som gnäller om allt som går samt dessa fantastiskt tråkiga matcher på Linköping. Faktiskt, jag är rätt nöjd på ett sätt att lira i Allsvenskan.
Elitserien blir Allsvenskan inom media.
Jo, lite så jag tänker också. Att Djurgården trillat ner i HA är bara en bonus för HA, och vi kan göra det till något bra också. Får vi ett bra lag, och spelar rolig hockey kan vi säkerligen behålla vår publiknivå. Själv tänker jag gå på så många matcher jag kan. Har inte tänkt på det förut, men kan vara kul att se lite nya lag.Mash skrev:Haha, nice one! Tror snarare övriga Sverige kommer sakna oss, faktiskt. Jag ser det mer positivt att slippa lag som Luleå, Linköping, Frölunda och möta lite bondelag. Nivån i Allsvenskan måste vara högre än i Elitserien, inga indianer som skapar hjärnskakningar och skoterraggare som gnäller om allt som går samt dessa fantastiskt tråkiga matcher på Linköping. Faktiskt, jag är rätt nöjd på ett sätt att lira i Allsvenskan.
Visst att det kanske kommer bli lite tightare ekonomiskt, men det gäller ju för alla lag i HA, och om vi nu inte supit bort vår budget tack vare styrelsen så kanske vi har något att jobba med.
Kort och gott, HA blir vad vi gör den till, och jobbar vi alla på kan vi nog göra vistelsen i HA trevlig den tid vi nu kommer vara där.
Alltid Oavsett.
Det är dags att stänga elitserien!!!
Gärna. Då ryker Rögle och vi får komma upp igen. Ingen stolthet eller tradition där inte.RBK skrev:Det är dags att stänga elitserien!!!
Född till sportchef.
Ett Rögletroll?RBK skrev:Det är dags att stänga elitserien!!!

Välkommen, kan förstå att ni Röglefolk är lite rädda för Elitserien och vill stänga den. Oroa er inte dock, ni är bara kvar där en säsong om ni nu kommer upp dit ändå, sen är ni tillbaka nere i HA.
Alltid Oavsett.
Klart Sverige kommer sakna oss i elitserien. Dock har vi inte spelat tillräckligt bra för att förtjäna den platsen, vilket också resulterade i degradering.
1891
Frågan var iofs om Djurgården kommer sakna övriga SverigeThrottle skrev:Klart Sverige kommer sakna oss i elitserien. Dock har vi inte spelat tillräckligt bra för att förtjäna den platsen, vilket också resulterade i degradering.

Alltid Oavsett.