Omröstning i stil med Aftonbladets.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar

Saknar D.I.F. övriga Sverige?

Omröstningen slutade 2012-04-21 17:54:25

Ja
14
19%
Nej
59
81%

Antal röster: 73

Användarvisningsbild
18DIF91
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av 18DIF91 »

Så höjer vi nu det mediala nyhetsvärdet på forumet och ställer oss nedan sagda fråga, Kommer D.I.F. sakna resten av Sverige?
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Daniel942

Re: Omröstning i stil med Aftonbladets.

Inlägg av Daniel942 »

Hahaha, klockren!
DIF!
Felan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Felan »

Underbart!!
Mash

Inlägg av Mash »

Haha, nice one! Tror snarare övriga Sverige kommer sakna oss, faktiskt. Jag ser det mer positivt att slippa lag som Luleå, Linköping, Frölunda och möta lite bondelag. Nivån i Allsvenskan måste vara högre än i Elitserien, inga indianer som skapar hjärnskakningar och skoterraggare som gnäller om allt som går samt dessa fantastiskt tråkiga matcher på Linköping. Faktiskt, jag är rätt nöjd på ett sätt att lira i Allsvenskan.

Elitserien blir Allsvenskan inom media.
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Mash skrev:Haha, nice one! Tror snarare övriga Sverige kommer sakna oss, faktiskt. Jag ser det mer positivt att slippa lag som Luleå, Linköping, Frölunda och möta lite bondelag. Nivån i Allsvenskan måste vara högre än i Elitserien, inga indianer som skapar hjärnskakningar och skoterraggare som gnäller om allt som går samt dessa fantastiskt tråkiga matcher på Linköping. Faktiskt, jag är rätt nöjd på ett sätt att lira i Allsvenskan.

Elitserien blir Allsvenskan inom media.
Jo, lite så jag tänker också. Att Djurgården trillat ner i HA är bara en bonus för HA, och vi kan göra det till något bra också. Får vi ett bra lag, och spelar rolig hockey kan vi säkerligen behålla vår publiknivå. Själv tänker jag gå på så många matcher jag kan. Har inte tänkt på det förut, men kan vara kul att se lite nya lag.

Visst att det kanske kommer bli lite tightare ekonomiskt, men det gäller ju för alla lag i HA, och om vi nu inte supit bort vår budget tack vare styrelsen så kanske vi har något att jobba med.

Kort och gott, HA blir vad vi gör den till, och jobbar vi alla på kan vi nog göra vistelsen i HA trevlig den tid vi nu kommer vara där.
Alltid Oavsett.
RBK

Inlägg av RBK »

Det är dags att stänga elitserien!!!
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

RBK skrev:Det är dags att stänga elitserien!!!
Gärna. Då ryker Rögle och vi får komma upp igen. Ingen stolthet eller tradition där inte.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

RBK skrev:Det är dags att stänga elitserien!!!
Ett Rögletroll? :)

Välkommen, kan förstå att ni Röglefolk är lite rädda för Elitserien och vill stänga den. Oroa er inte dock, ni är bara kvar där en säsong om ni nu kommer upp dit ändå, sen är ni tillbaka nere i HA.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Throttle

Inlägg av Throttle »

Klart Sverige kommer sakna oss i elitserien. Dock har vi inte spelat tillräckligt bra för att förtjäna den platsen, vilket också resulterade i degradering.
1891
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Throttle skrev:Klart Sverige kommer sakna oss i elitserien. Dock har vi inte spelat tillräckligt bra för att förtjäna den platsen, vilket också resulterade i degradering.
Frågan var iofs om Djurgården kommer sakna övriga Sverige ;)
Alltid Oavsett.
Skriv svar