Stå upp för Djurgården- Resan hem börjar nu.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Stå upp för Djurgården- Resan hem börjar nu.
Inför nästa säsong: samla alla legendarer (Espen, Jensa, Södergren, Victorsson...). Ring alla medlemmar och sponsorer och sälj säsongskort. Kommer garanterat ge resultat, kolla på fotbollen!
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kloka ord.minalman skrev:Alla som kräver förändring i styrelsen, jag gör det med, men vi måste ta fram alternativ, inte bara gnälla som bortskämda barn!
Finns inga alternativ framme så har nuvarande ledningen försprång för de har tagit fram en "plan" för nästa år. Jag vill se förändringar men jag har ingen "plan". Man bör veta vad man har för alternativ innan man bara ber folk flyga och fara. Skulle man tex presentera en ny sportchef nu kanske jag gav styrelsen en ny chans, med några fräscha namn på några poster.
Samma snack som att en del vill sparka hela laget. Nu gäller det att komma med konstruktiva idéer. Att säga att vem som helst skulle kunna ta över Mats Larssons jobb är att ljuga. Visst, tillsätt gärna en bättre, men vem finns tillgänglig?
Järlan däremot, vete fan om inte jag skulle kunna gjort det nästan lika bra. Har inte lyckats med en enda värvning. (Ok, Widing var väl inte så tokig, men däremot för dyr)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Kanske sälja eviga medlemskap med 25-30 % rabatt också?-daniel- skrev:Kan också tänka mig sponsring av mina privata pengar om det görs om och görs rätt. Kan börja med ett Ständigt Medlemsskap vilket jag har funderat på i många år men aldrig kommit till skott med. Kan tänka mig sponsring i annan form också.
Det är under förutsättning att det blir en förändring på ledarsidan per omgående (vilket tyvärr inte kommer ske). Räcker definitivt inte att "offra" Järlefelt för att rädda ditt egen skinn, Mats Larsson.
Vet att många gått och funderat på det i många år och det vore ett ypperligt
tillfälle att kränga iväg dom till rabatterat pris för att få in stålar.
Åååå jag sprudlar av ideér, kan vi inte få en styrelse som också gör det?
Som verkligen arbetar och brinner för skölden.
Evigt medlem i DIF, alltid oavsett!
Järnkaminerna/Djurgården kanske kan lansera bortakortet?
Bussresa och matchbiljett till samtliga matcher i HA? Jag skulle seriöst överväga att köpa ett sådant!
Bussresa och matchbiljett till samtliga matcher i HA? Jag skulle seriöst överväga att köpa ett sådant!
F-n vilken bra idé. Jag måste hylla mig själv liteCarl_G skrev:Kanske sälja eviga medlemskap med 25-30 % rabatt också?-daniel- skrev:Kan också tänka mig sponsring av mina privata pengar om det görs om och görs rätt. Kan börja med ett Ständigt Medlemsskap vilket jag har funderat på i många år men aldrig kommit till skott med. Kan tänka mig sponsring i annan form också.
Det är under förutsättning att det blir en förändring på ledarsidan per omgående (vilket tyvärr inte kommer ske). Räcker definitivt inte att "offra" Järlefelt för att rädda ditt egen skinn, Mats Larsson.
Vet att många gått och funderat på det i många år och det vore ett ypperligt
tillfälle att kränga iväg dom till rabatterat pris för att få in stålar.
Åååå jag sprudlar av ideér, kan vi inte få en styrelse som också gör det?
Som verkligen arbetar och brinner för skölden.

Lek med tanken att 500 köper det á 2250 = 1,1 miljon.
1000 pers= 2,2 miljoner
Och som någon skrev, ett stötta DIF via bankgiro, 160 kr/månad.
1000 pers= 2 mille.
Myntinsamlingar varje match, säg att 1800 pers slänger i en tia varje match.
Ytterligare 0,5 miljon
Ring runt till små lokala företag, varje företag med + i bokslutet och Djurgårdshjärta
lägger garanterat 3000 kr. 500 företag = 1,5 miljon.
Sälj 10 matchers-paket till dom som bara går på strö-matcher. Borde öka publiksnittet med
5%. Säg att vi borde snitta på 4000, 5% extra = ca 0,5 miljon
Tryck upp T-shirts och sälj på varje match, Vi ska tillbaka, ALLTID OAVSETT!
Sälj för 95 kr och en 50-lapp i vinst på varje. Kräng totalt 10.000 st, vinst på 0,5 miljon
Evigt medlem i DIF, alltid oavsett!
- Caeruleus_Sancti
Gjorde ett par memes för att slå ihjäl lite tid på detta tema:

Har ni bättre förslag så hojta till, eller gör egna.

Har ni bättre förslag så hojta till, eller gör egna.

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag tingar ett kort! Västerås, Örebro, Karlskoga - korta bortamatcher!Jonssons skrev:Järnkaminerna/Djurgården kanske kan lansera bortakortet?
Almtuna och Södertälje är inte långt det heller! Säsongen 12/13 blir bortaresandets år!Tessan skrev:Jag tingar ett kort! Västerås, Örebro, Karlskoga - korta bortamatcher!Jonssons skrev:Järnkaminerna/Djurgården kanske kan lansera bortakortet?
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Stå upp för Djurgården- Resan hem börjar nu.
Almtuna Södertälje Örebro Malmö Västerås Karlskoga kommer det garanterat bli!
2014-04-07, vad hände?
Leksand, Mora, Örebro, Almtuna, Västerås och om möjligt Sundsvall blir det för min del.
-
Ja, nu ska det f-n resas. Almtuna, grannbyn Slöddertälje och Västerås är givna bortaresor!
Fan vad resvilliga alla är. Själv tror jag att jag håller mig på hovet. Kanske är jag en fördomsful fegis men utifrån vad jag har hört så är allt utanför tunnelbanenätet (samt solna) rena rama lappland med björnar och skjutglada bönder runt varje hörn...Men ni menar att man kan ta sig utanför med livet i behåll?
Skämt åsido, hoppas att JK satsar en hel del på bortaresor. Ska vi till KS så krävs bortavinster. KS är märklig, serien man fruktade som döden för tre veckor sedan är framtidsdrömmen nu, och den drömmen kommer att slå in och sluta lyckligt motsatatsen till hur årets mardröm slutade med tårar..KÄMPA DIF!!!
Skämt åsido, hoppas att JK satsar en hel del på bortaresor. Ska vi till KS så krävs bortavinster. KS är märklig, serien man fruktade som döden för tre veckor sedan är framtidsdrömmen nu, och den drömmen kommer att slå in och sluta lyckligt motsatatsen till hur årets mardröm slutade med tårar..KÄMPA DIF!!!
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
-
Så här ska det låta. Konstruktivt, idérikt och fyllt av hjärta för vårt lag.
Det blir livstids medlemskap nu och som månadsgivare ställer jag gärna upp.
Det blir livstids medlemskap nu och som månadsgivare ställer jag gärna upp.

Västerås, Almtuna och Örebro är safe.Berra skrev:Fan vad resvilliga alla är. Själv tror jag att jag håller mig på hovet. Kanske är jag en fördomsful fegis men utifrån vad jag har hört så är allt utanför tunnelbanenätet (samt solna) rena rama lappland med björnar och skjutglada bönder runt varje hörn...Men ni menar att man kan ta sig utanför med livet i behåll?
Inga renar här

Vad skulle egentligen behövas för att få årsmötet tidigare lagt? Jag skulle vilja se att årsmötet var någon vecka efter att säsongen är slut. Då kan vi bli av med styrelsen och rösta igenom en ny. Problemet kan väl vara att dem inte fått fram alternativ än, men det måste ju gå att lösa ändå.
Men som sagt, vad behövs för att få ett årsmöte tidigare? Namninsamling, något som står i stadgarna?
Men som sagt, vad behövs för att få ett årsmöte tidigare? Namninsamling, något som står i stadgarna?