Tror faktiskt vi kan bli överraskade över hur många som vill stanna även i AS, framförallt av det äldre gardet. Många har rotat sig i stan med ungar och frugor och jag tror inte dom vill flytta.
Själv tror jag Otto lägger av nu, har som vissa säger svårt att se att han vill åka till Karlskrona (det ser ut som om dom går upp) en onsdag i november. Jag hade gärna sett att Mackan lämnade också. Kunde han inte motivera sig själv i kvalserien (fan knappt i ES) kommer det bara bli skit av det även i AS, även om han besitter en kunskap som jag gärna hade haft men inte bara i 20 sek/match.
Jimmie och Fimpen tror jag följer med ner. Även Honken, Printz och Tim tror jag följer med om dom får. Ssk ryckte iof i Tim inför årets säsong och om dom skulle kunna erbjuda ett större förtroende än DIF kanske han hamnar där. Tror pengarna är desamma. Norman hoppas jag blir kvar. Tyckte han överlag gjorde en bra elitserie men tappade i KS, tror ändå på att han får en lång sejour i DIF.
Blomstrande ska bli riktigt kul att se i AS. Tror att det är riktigt bra för honom att få utvecklas ett år i AS, sen om det blir DIF eller något annat lag efter det vet jag inte men vi kan nog ha mycket nytta av honom nästa år. Åberg räknar jag också med nästa år vilket kommer vara en riktigt bra AS-spelare.
Cehlin vette fan.
Brodin, jag hoppas han stannar och rycker upp sig.
Tjärnqvistklanen får gärna lämna. Likaså Almtorp och Classon.
Orkar inte kommentera alla men det var några tankar iaf.
Tycker alla att Mackan ska dra? Han har inte varit så bra som man hoppades men man blir ju tokig om man tänker på honom, Ölvestad eller någon liknande i nåt annat svenskt lag än DIF..
Lundin skrev:Tycker alla att Mackan ska dra? Han har inte varit så bra som man hoppades men man blir ju tokig om man tänker på honom, Ölvestad eller någon liknande i nåt annat svenskt lag än DIF..
Jag ville aldrig ens ha Mackan i laget från början och fick skit för det=(.
Idag vill jag ha honom i laget ännu mindre, Han har visat vilket intresse han har och det är att ta DIFs pengar och sen glida på ena skridskon runt och vara glad och loj på isen.
Lundin skrev:Tycker alla att Mackan ska dra? Han har inte varit så bra som man hoppades men man blir ju tokig om man tänker på honom, Ölvestad eller någon liknande i nåt annat svenskt lag än DIF..
Idag vill jag ha honom i laget ännu mindre, Han har visat vilket intresse han har och det är att ta DIFs pengar och sen glida på ena skridskon runt och vara glad och loj på isen.
Du kan väl inte mena att du tyckte han var kass första året han var här?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
[quote="crike"]Tror faktiskt vi kan bli överraskade över hur många som vill stanna även i AS, framförallt av det äldre gardet. Många har rotat sig i stan med ungar och frugor och jag tror inte dom vill flytta.
Frågan är mer vill vi ens ha dom gamla? Dom kämpar ju inte för skölden=( man blir ju fan ledsen och tårögd av se hur dom bara glider runt när det gäller DIFs framtid=( som idag i matchen =(.
Jämfört med Jimmie känner jag nada för Mackan kan jag ärligt stå upp och säga. Tror även vi kommer ha mer nytta av Jimmie än Mackan i AS. Mackan har flera attribut som vi inte vill ha med oss i AS.
* loj inställning
* förmågan att vara helt osynlig i flertalet matcher trots 18 min speltid.
* dyr
Du kan väl inte mena att du tyckte han var kass första året han var här?
Nä inte kass men kändes som han var på väg utför, Han var inte samma spelare som man är van se han, men som man misstänkte blev han ju bara sämre och sämre=( Tyckte redan då att det fanns andra alternativ. Om du förstår hur jag menar?
Jämfört med Jimmie känner jag nada för Mackan kan jag ärligt stå upp och säga. Tror även vi kommer ha mer nytta av Jimmie än Mackan i AS. Mackan har flera attribut som vi inte vill ha med oss i AS.
* loj inställning
* förmågan att vara helt osynlig i flertalet matcher trots 18 min speltid.
* dyr
Ja du har kanske rätt. Hade velat se honom tända till bara.. Tycker han e grym när han e på rätt humör. men går det inte så går det ju inte.
vr6power skrev:
Frågan är mer vill vi ens ha dom gamla? Dom kämpar ju inte för skölden=( man blir ju fan ledsen och tårögd av se hur dom bara glider runt när det gäller DIFs framtid=( som idag i matchen =(.
Inte ett mål i en match som betyder allt=(
Ja det är ju en annan fråga. Om dom sliter som djur för skölden eller för sitt eget anseende och karriär bryr jag mig nästan inte om. Bara det inte är som i år att man inte ens försöker upptthålla sin egen integritet.