Hur gör ni för att hantera sorgen?
Re: Hur gör ni för att hantera sorgen?
Finns ingen sorg att hantera. Kom igen den dagen Djurgården skulle konka och upphöra som förening.
Nu kör vi hårt i Allsvenskan!
HUR FAN SKA MAN KUNNA SOVA INATT?
Tänkte dra ut och supa ner mig, det lär väl iof bara resultera i onödigt slagsmål med något idiot som säger fel sak när jag är på fel humör.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Jag hanterar den inte..
Spelar "The End" med The Doors. Passar väldigt bra just nu...
Har inte varit så här nere någonsin...
- Jim Morrison
Bra val.Örebroarn skrev:Spelar "The End" med The Doors. Passar väldigt bra just nu...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
* Samla hela laget på Sergels Torg, tvinga dem att äta upp sina hockeytröjor
* Sparka tränarstaben
* Sparka alla på kansliet
* Sparka städaren
* Bränn ner Hovet
Nästa år slutar Djurgården på nionde plats i Pajassvenskan och begärs i konkurs.
Nu ska jag gå och duscha med brödrosten...

* Sparka tränarstaben
* Sparka alla på kansliet
* Sparka städaren
* Bränn ner Hovet
Nästa år slutar Djurgården på nionde plats i Pajassvenskan och begärs i konkurs.
Nu ska jag gå och duscha med brödrosten...

Blue Saints...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
The night they drove old dixie down med the band funkar oxå....Jim Morrison skrev:Bra val.Örebroarn skrev:Spelar "The End" med The Doors. Passar väldigt bra just nu...
Grimster skrev:Finns ingen sorg att hantera. Kom igen den dagen Djurgården skulle konka och upphöra som förening.
Känner precis så!! Skiter i va alla säger, har fått många sms ikväll med otaliga skadeglada hälsningar, ja håller på DIF! I boxning i hockey i dart.. Skitsamma. Ja e Djurgårdare, d blir inte finare än så.
-
Jag förknippar sorg med att nåt är totalt över. Nu omgrupperar vi, tänker nytt, kommer igen. Ge upp har man tillåtelse att göra när de skyfflar jorden över kistan.
Skillnaden mellan de andra och vi är att vi ger aldrig upp. På den på punkten är det aldrig, oavsett.
Skillnaden mellan de andra och vi är att vi ger aldrig upp. På den på punkten är det aldrig, oavsett.
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Dom där jävla smsen, tur att jag bara fått ett men fyfan vad förbannad jag blev. Vad fan ska man göra när man blir hånad? Jag kommer bli sönderhånad på jobbet på måndag och kommer vilja slå in ansiktet på allihoppa, men då får man ju kicken...Lundin skrev:Grimster skrev:Finns ingen sorg att hantera. Kom igen den dagen Djurgården skulle konka och upphöra som förening.
Känner precis så!! Skiter i va alla säger, har fått många sms ikväll med otaliga skadeglada hälsningar, ja håller på DIF! I boxning i hockey i dart.. Skitsamma. Ja e Djurgårdare, d blir inte finare än så.
Måndag blir en tuff dag... börja träna på att blunda och räkna till tio ikväll.
Avskaffa tre mot tre.
LYSTRING ALLA LÄS INTE KOMMENTARERNA PÅ AFTONBLADET
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag vill seriöst bara dö just nu,mår så jävla dåligt. Allt suger ju så jävla mycket kuk just nu. Inte bara DIF utan livet. Allt är så jävla tomt 

- Lee Harvey Oswald
Den närmar sig med stormsteg.Grimster skrev:Finns ingen sorg att hantera.
Kom igen den dagen Djurgården skulle konka och upphöra som förening.
Verkar vara väldigt få här inne som förstår vidden av detta fiasko, kanske tur det (så ni kan drömma i fred om ett litet gulligt "Åter-tåg")
Det här är början på slutet för DIF hockey
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Lyssnar på AC/DC live från Boston -78 och dricker franskt vin. Det hjälper en smula.
Avgå DJ Yes!