DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

Det här vill jag se någon göra mot Djurgården. Jag är så jävla trött på "journalister" som Marie Hallman som snarare är polare med spelarna. Vägrar ställa några svåra frågor utan vinklar det bara så att dom ser änglalika nu. Patetiskt och värdelöst.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Kentta »

Jim Morrison skrev:

Det här vill jag se någon göra mot Djurgården. Jag är så jävla trött på "journalister" som Marie Hallman som snarare är polare med spelarna. Vägrar ställa några svåra frågor utan vinklar det bara så att dom ser änglalika nu. Patetiskt och värdelöst.
Fan vad vi är lika Toronto när man tänker på det. Grymma förut, legendariska spelare och trogen publik. Nu - pissigt lag som skiter totalt i allt och bara förlorar.
Axel_K
Säsongskort: Ja

Inlägg av Axel_K »

Kentta skrev:
Jim Morrison skrev:

Fan vad vi är lika Toronto när man tänker på det. Grymma förut, legendariska spelare och trogen publik. Nu - pissigt lag som skiter totalt i allt och bara förlorar.
http://difhockey.se/spelarstats.php?id=163 <--- En till likhet.
Det komiska är att när jag var väldigt liten (typ för 10år sen när jag var 7-8år) så höll jag på Toronto i NHL och DIF.
Nu håller jag inte på något NHL-lag precis, men det är väl Toronto om jag ska välja.
Nu går båda lagen åt helvete, vad är det här?
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Nu ligger återigen en Plus-artikel om dif uppe, sugen på att läsa, även om det är skit. Så kan någon vara snäll och fixa den? Plus-artikeln med rubriken ''så rasade allt''

Tack på förhand.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Kommer dom svåra frågorna att ställas nu? Eller kommer Marie Hallman fortfarande klappa spelarna på huvudet och sedan ilskna till på alla som ger klubben kritik? Kommer Marie Hallman fortfarande ställa samma gamla ledande frågor som alltid ger det förväntade svaret?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Jim Morrison skrev:Kommer dom svåra frågorna att ställas nu? Eller kommer Marie Hallman fortfarande klappa spelarna på huvudet och sedan ilskna till på alla som ger klubben kritik? Kommer Marie Hallman fortfarande ställa samma gamla ledande frågor som alltid ger det förväntade svaret?
Hallman säger att hon har pratat med Mats Larsson, den intervjun skulle komma upp senare. Ska bli JÄVLIGT intressant att höra vad han har att säga.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Kentta skrev:
Jim Morrison skrev:Kommer dom svåra frågorna att ställas nu? Eller kommer Marie Hallman fortfarande klappa spelarna på huvudet och sedan ilskna till på alla som ger klubben kritik? Kommer Marie Hallman fortfarande ställa samma gamla ledande frågor som alltid ger det förväntade svaret?
Hallman säger att hon har pratat med Mats Larsson, den intervjun skulle komma upp senare. Ska bli JÄVLIGT intressant att höra vad han har att säga.
Tror KNAPPAST att Marie Hallman kommer ställa NÅGON svår fråga till honom. Kommer snarare vara "Mats, hur ser planen ut? Jaha okej men det låter ju jättebra! Håll käften ni som inte säger att han har hjärta för klubben! Får det lov att vara en avsugning Mats?"
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Plus-artikeln någon?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Ni som jag avser att säga upp era canal + max abonnemang nu men hade för avsikt att behålla det om DIF höll sig kvar, låt dom veta att det är pga degraderingen. DIF hade förutom Sveriges näst största hemma snitt irl utan även störst antal abonnenter, Viasat har en enorm kassa ko o DIF och jag hoppas vi kan få ut ett bra avtal där.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Jepe

DIF i Media

Inlägg av Jepe »

BaronVonDif skrev:Ni som jag avser att säga upp era canal + max abonnemang nu men hade för avsikt att behålla det om DIF höll sig kvar, låt dom veta att det ät pga degraderingen. DIF hade förutom Sveriges näst största hemma snitt irl utan även störst antal abonnenter, Viasat har en enorm kassa ko o DIF och jag hoppas vi kan få ut ett bra avtal där.
"Tyvärr" så går ju även fotbollsallsvenskan på C+ så blir svårt att säga upp det innan fotbollssäsongen är över. Men efter det så ryker C+ från tv-utbudet.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Jepe skrev:
BaronVonDif skrev:Ni som jag avser att säga upp era canal + max abonnemang nu men hade för avsikt att behålla det om DIF höll sig kvar, låt dom veta att det ät pga degraderingen. DIF hade förutom Sveriges näst största hemma snitt irl utan även störst antal abonnenter, Viasat har en enorm kassa ko o DIF och jag hoppas vi kan få ut ett bra avtal där.
"Tyvärr" så går ju även fotbollsallsvenskan på C+ så blir svårt att säga upp det innan fotbollssäsongen är över. Men efter det så ryker C+ från tv-utbudet.
Sant, men man kan ju säga nu att man vill säga upp det "redan" i början av november.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Ja blir att skaffa ytterligare ett programpaket...suck. Viaplay.se har visat sig med all tänkbar tydlighet inte leva upp till mina krav.

Men frågan är hur man ser alla matcher...går det ens? Känns fruktansvärt pissigt att missa minst 50% av alla bortamatcher pga att det inte är någon TV-sändning. Antar det sänds mer matcher på Viaplay.se än vad det gör på Viasat kanalerna?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

-daniel- skrev:Ja blir att skaffa ytterligare ett programpaket...suck. Viaplay.se har visat sig med all tänkbar tydlighet inte leva upp till mina krav.

Men frågan är hur man ser alla matcher...går det ens? Känns fruktansvärt pissigt att missa minst 50% av alla bortamatcher pga att det inte är någon TV-sändning. Antar det sänds mer matcher på Viaplay.se än vad det gör på Viasat kanalerna?
Fan Daniel,här har vi ju ett litet ess i ärmen, vi kan ju skaffa ihop ett gäng ex-canal + abonnenter och säga att vi konvertetar till viasat om:
1. Dif får mer pengar än andra lag
2. Ni visar fler matcher med DIF eller en säsongskort tv lösning.

Take it or leave it.

Tror det funkar.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jaaa...vad vet man. Tror iofs det kommer bli rätt stort fokus på DIF alldeles oavsett och i princip varenda Djurgårds-match kommer visas.

DIF berör. På alla plan.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

-daniel- skrev:Jaaa...vad vet man. Tror iofs det kommer bli rätt stort fokus på DIF alldeles oavsett och i princip varenda Djurgårds-match kommer visas.

DIF berör. På alla plan.
Självklart kommer DIF utklassa hela AS i medial uppmärksamhet men denna gång ska DIF dra större fördel av den intäkten det innebär från tex. Tv. Känns ju fel att Knäckebröhult ska ha samma tv intäkter som dif när dom bara drar 100 tittare.
Skriv svar