KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Kan tänka mig att järlan bryr sig såHÄR mycket om dagens bragd

1891
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ni kan stanna i leksand. Vill inte se er mer
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
- Jim Morrison
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4613916.ab
Japp. Helt rätt.Djurgårdens uttåg berör klubbens legendarer.
Efter att fiaskot fullbordats var Lasse Björn kritisk.
– Det är så tråkigt att se, grabbarna jobbar inte, säger han till Sportbladet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Inte helt över? Timrå konkurs + leksand förlorar resterande matcher och djurgården vinner resterande?
Hoppas han ringer sitt barnbarn ikväll och tivingar han att spela upp DIF.Jim Morrison skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4613916.ab
Japp. Helt rätt.Djurgårdens uttåg berör klubbens legendarer.
Efter att fiaskot fullbordats var Lasse Björn kritisk.
– Det är så tråkigt att se, grabbarna jobbar inte, säger han till Sportbladet.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Fortsätt drömma...lkpgsödra skrev:Inte helt över? Timrå konkurs + leksand förlorar resterande matcher och djurgården vinner resterande?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mer troligt att elitserien utökar till 14 lag isåfall.lkpgsödra skrev:Inte helt över? Timrå konkurs + leksand förlorar resterande matcher och djurgården vinner resterande?
Avskaffa tre mot tre.
Elitserien kan ju även utökas till 14 lag, om du finner det första otroligtMash skrev:Fortsätt drömma...lkpgsödra skrev:Inte helt över? Timrå konkurs + leksand förlorar resterande matcher och djurgården vinner resterande?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Nu är det dags att alla i ledningen tar sitt ansvar och avgår. Challe hade inte en chans med detta laget. Ny ledning genast, som kan utse en ny sportchef som tillsammans med Challe kan bygga ett nytt lag.
Nu är det dags att alla i publiken kräver "Avgå styrelsen" på tisdag. Jag hoppas verkligen ingen protesterar mot protesterna, för nu är det rätt tillfälle att vända kritiken mot dem som orsakat detta. Styrelsen ska bort.
Nu är det dags att alla i publiken kräver "Avgå styrelsen" på tisdag. Jag hoppas verkligen ingen protesterar mot protesterna, för nu är det rätt tillfälle att vända kritiken mot dem som orsakat detta. Styrelsen ska bort.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
NyströmOch märkligt att höra Charles Berglund säga:
- Jag sa till vår läkare innan matchen, spelarna tror inte på det här i dag.
Det är Challe Berglunds jobb att få spelarna att tro på sig själva.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:NyströmOch märkligt att höra Charles Berglund säga:
- Jag sa till vår läkare innan matchen, spelarna tror inte på det här i dag.
Det är Challe Berglunds jobb att få spelarna att tro på sig själva.
Låter ju jävligt lovande......suck
Herregud, det är alltså såhär det känns att vara Bajen!
Losing all hope was freedom.
Om du ger mig minst ett bra skäl att vi ska kunna lyckas vinna två raka matcher när vi endast gjort det EN gång under HELA säsongen så börjar jag få hopp. Nu är jag inriktad på Allsvenskan nästa säsong, vi missade tåget till Elitserien helt enkelt. Nästa går om ett år...lkpgsödra skrev:Elitserien kan ju även utökas till 14 lag, om du finner det första otroligtMash skrev:Fortsätt drömma...lkpgsödra skrev:Inte helt över? Timrå konkurs + leksand förlorar resterande matcher och djurgården vinner resterande?
- Jim Morrison
Besviken på spelare med uttalat STORT DIF-hjärta. Fimpen och Jimmie. Jag är besviken på er. Det trodde jag aldrig att jag skulle bli. Men ni är inte mycket i mina ögon nu. Ni är inte värda mycket. Ni är inte spelare i Djurgården som jag respekterar. Något som gäller samtliga spelare den här säsongen.
Så allt är avgjort med 2 matcher kvar, Dif är så jävla usla så man inte ens kan ge det en chans till sista omgången. Då platsar man fan inte i elitserien. Aja vi kommer iaf vinna fler matcher i HA än i Elitserien om vi ska se nåt positivt i det