KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.

Inlägg av Caveman »

Sjöwall skrev:AVGÅ JANNE JÄRLEFELDT! VI SJUNGER AVGÅ JANNE JÄRLEFELDT, SJUNGER AVGÅ JANNE, AVGÅ JANNE, AVGÅ JANNE JÄRLEFELDT!
Buuuuuuu...
SweJason

Inlägg av SweJason »

Jag klandrar inte Challe alltför mycket.

Han gavs rodret efter att Titanic redan hade kört in i isberget. Han har ju inte haft nånting att säga till om när det gäller att bygga laget. Han gavs dem spelare han hade och försökte göra det bästa av situationen.
Skulden går på dem som byggde upp laget och dem spelare som inte levererade.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Don66-2 skrev:
Bjurre skrev:
spocksbeard skrev:
-daniel- skrev:Sluta gnäll på Challe, Zabel, Falk eller någon annan.

Hela den här föreningen har tillsammans satt sig i den här sitsen med sin jävla pissiga passivitet. Det är det största skämtet i modern idrottshistoria.
Ja ska man kunna vända skutan så skulle man gjort det mycket tidigare som Färjestad..Challe ska ha hyll för att han gick in ändå han kunde ha skitit i det o sluppit få massa skit....
Varför fick han inte ta över sist han var ass i DIF då?
Jo för att man inte trodde på han. Nu gör man tyvärr det.
Konstigt eller? Nu har han fyra-fem säsonger som huvudtränare bakom sig vilket han inte hade då.
För det har ju gått bra med. Timrås lag dom hade då var NHL klass mot detta vi har. Modo som han klarade ks med var Khl klass mot vårat.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Edin skrev:Vad hade hänt om klockansvarige i sekretariatet i Fjällräven Arena hade varit lite segare på att pausa klockan vid någon avblåsning i period 3?
Eller att vi hade gjort 2 mål fler eller "bara" förlorat med 5-1 mot saik borta. Eller inte blivit nollade flera matcher under en period. Eller gjort nått mål i derbyt när vi sköt 59+ skott Hela säsongen känns bara skit.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

Bjurre skrev:Då är det inte Hardys fel heller då?
Nej, det tycker jag faktiskt inte, han lär ju ha velat kliva ur redan inför förra säsongen p.g.a omotivation men blev övertalad att stanna.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Don66-2 skrev:
Nej, det tycker jag faktiskt inte, han lär ju ha velat kliva ur redan inför förra säsongen p.g.a omotivation men blev övertalad att stanna.
Men under säsongen var han mer hatad än Järlan. Konstigt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jojjan

Inlägg av Jojjan »

Dom som riktar sitt missnöje mot Challe tycker jag är fel, han har kommit in i ett vad jag skulle vilja påstå omöjligt läge.

Det som jag tycker visar på dålig karaktär är då tidigare under KS var det någon, Holmqvist som uttryckte sig: Vi är mesta mästarna och ska inte spela KS? Tror att för många av era spelare gått i samma tankar. Jag vart riktigt förbannad över ett sånt uttalande & då är jag inte ens Djurgårdare. Menar du har under 55 omgångar varit en starkt bidragande orsak till vars ni ligger och säger något sådant.

Men det är vad jag tycker, visst Challe kanske hade kunnat bänka diverse spelare under KS men samtidigt så tror jag det genomsyrat laget så mycket att "det kommer lösa sig".
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

Bjurre skrev:
Don66-2 skrev:
Tja, det får väl stå för dom som tyckte så.
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Så länge Mats Larsson, Tommy Engström, Järlefelt och resten av alla jävla idioter sitter kvar så kommer jag inte besöka Hovet mer. Jag skäms så mycket att jag vet inte var jag ska ta vägen!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Don66-2 skrev:
Bjurre skrev:
Don66-2 skrev:
Skit samma. Forumet kommer stängas snart ändå.
AvgaJarlan

Inlägg av AvgaJarlan »

Bjurre skrev:
Don66-2 skrev:
Bjurre skrev:
Don66-2 skrev:
Skit samma. Forumet kommer stängas snart ändå.
I helvete det ska.

Bild
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

AvgaJarlan skrev:
I helvete det ska.

Bild
Hahahahaha, tack.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Bild

Hahahaha och även bra för Mika då båda tror på gud.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Vill se huvuden rulla nu (inte bokstavligt DIF-säk). Inte imorgon. Inte om två veckor. Inte i sommar. NU!

In med nytt blod. Ta fram en plan. Lansera denna stenhårt och behåll fansen. Värva smart och hårt. HA EN PLAN!
Född till sportchef.
Mash

Inlägg av Mash »

Det känns på ett sätt och vis skönt att säsongen är över, inga mer förhoppningar och sönderslagna objekt. Självklart känns det jävligt surt att det blir Allsvenskan men att vinna fyra raka när vi inte ens vunnit tre raka på hela säsongen var lite för mycket att tro på kände jag, dock så visste jag att vi kunde, bara vi ville.

Fjaskosäsongen är över, en ny era börjar. Från denna punkt anser jag att det bara kan bli bättre. Vi behöver en nystart, en start där vi kan börja om på nytt och strukturera om i hela hockey föreningen. När det är gjort så är det dags att introducera bönderna för Stockholm och Hovet - UR SPÅR BÖNDER!

Säsongens sista hemmamatch på Tisdag, även sista i Elitserien - Undrar på hur länge. Låt oss inte göra den till ett fiasko utan istället visa vårt stöd som vi gjort hela säsongen. Det är minsta lika illa för laget som för oss och det vi kan fortsätta ge är vårt stöd och visa att vi står bakom dem i ur och skur.
Skriv svar