KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:Bandlägg er nu för helvete. Mordhot, hot om våld och liknande är inte tillåtet och kan resultera i polisanmälan. Det är inte accepterat beteende i något samhällsforum. Ta ett djupt andetag innan ni gör bort er.
Men håll käften. Hur kan du ens skriva något sånt? Klart som fan att folk avreagerar sig när Djurgården åker ur elitserien. Hur i helvete kan man tänka logiskt och sansat då?

Det är ett tips. DIF Hockey agerar på alla mordhot etc. Och du, min lille vän ska ta dig en funderare på hur fan du uttrycker dig. Det ÄR inte OK att bete sig som ett kräk bara för att vi förlorar. Uppfatta detta som en officiell varning.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

VI SKA HAN WIKEGÅRD TILLBAKA
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
pinga19
Säsongskort: Ja

Inlägg av pinga19 »

Vi har nästan onödigt bra backar....
Hej allsvenskan!
Kagen

Inlägg av Kagen »

Ännu inte kört för DIF, 15 poäng kan räcka. Helt sjuk serie detta, men torskar Rögle idag så har DIF fan ännu chansen.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Kuben

Inlägg av Kuben »

Att vi går upp igen efter 1 år är ju bara att glömma. Vi vinner ju för fan inte mot AS lagen här i kvalserien.
Om inte Janne självmant avgår i detta så får vi hoppas han får lite hjälp på traven.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Magnutz skrev:
Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:Bandlägg er nu för helvete. Mordhot, hot om våld och liknande är inte tillåtet och kan resultera i polisanmälan. Det är inte accepterat beteende i något samhällsforum. Ta ett djupt andetag innan ni gör bort er.
Men håll käften. Hur kan du ens skriva något sånt? Klart som fan att folk avreagerar sig när Djurgården åker ur elitserien. Hur i helvete kan man tänka logiskt och sansat då?

Det är ett tips. DIF Hockey agerar på alla mordhot etc. Och du, min lille vän ska ta dig en funderare på hur fan du uttrycker dig. Det ÄR inte OK att bete sig som ett kräk bara för att vi förlorar. Uppfatta detta som en officiell varning.
Absolut inte okej. Det håller jag med om. Men du måste ha överseende med tanke på hur situationen ser ut. Det är allt jag säger. Jag har och skulle aldrig hota någon.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Cendun

Inlägg av Cendun »

Vill nog inte gå in på Facebook på ett tag xD
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Hur kommer det se ut på Hovet nästa match? Vill man veta? Kommer Mats Larsson sova gott dagen innan match?

Avgå alla. Även du, Challe.

Fitta.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Kan Rögle bara vinna så att allt blir klart? Jag är seriös. Jag blir helt jävla galen.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jag har aldrig snackat skit om några spelare i DIF-dressen förut och alltid stått upp för vårt lag sedan jag såg min första match 1981, men just nu tycker jag att årets trupp är ett jävla gäng horor - det känns ju inte ens som att dom vill vinna.

Bortsett från Fimpen och Ölvestad är det ju knappt någon som visar känslor...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jag tror Hardy hade fixat detta till oss.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
sthlm19

Inlägg av sthlm19 »

Raus skrev:Kan Rögle bara vinna så att allt blir klart? Jag är seriös. Jag blir helt jävla galen.
Dom gjorde precis det.

eller leder med 7 min kvar...
Senast redigerad av sthlm19 den 2012-03-31 17:12:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jepe

KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.

Inlägg av Jepe »

Styrelsen ska bort! 2/3 (minst) av truppen ska bort! Folk på kansliet som sliter säsong ut och in i det tysta kommer att bli av med jobbet.

Tack era överbetalda jävla fittor som förstört DIF Hockey!

Larsson JJ och resten av styrelsen som pissat på oss supportrar kan dra åt h********!!!!
2014-04-07, vad hände?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:
Jim Morrison skrev:

Absolut inte okej. Det håller jag med om. Men du måste ha överseende med tanke på hur situationen ser ut. Det är allt jag säger. Jag har och skulle aldrig hota någon.
Dåså. Det har inträffat incidenter nyligen som lett till tråkigheter för de inblandade. Det är inte värt det bara för att man "slinter" på tangenterna. Slå näven i skärmen eller kasta ölglaset i taket, men håll de rent olagliga påhoppen borta från forumet. Det är ett tips till alla, inte riktat till dig personligen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Även om DIF spelar uruselt så borde inte Leksands 2-0 ha godkänts. Kolla in interferencen av Bergenström på Gustafsson innan han slår in den i mål. Jävla fittor till domare som hejar på Leksand. Tycker hela kvalserien varit löjligt låg nivå på domarna. Tycker jag ser klubbor och små-interferences hela tiden på Djurgårdsspelare. Jävla sossehockey!!!!
Skriv svar