KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Förhoppningsvis blir det inte mer än 15-20 år i Allsvenskan.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Håller med. Hockeygodis om vi leder och spelar en match i serielunken. Men seriöst, det går ut på att göra mål!!! Snirkliga jävla sopa. Leverera en jävla gång i livet istället. Avgå.jensa85 skrev:Haha, alltså det börjar nästan bli lite gulligt med Tim Eriksson, det hela har liksom gått till överdrift nu. Det enda han försöker göra i anfallszon är att tunnla sina motståndare och åka runt och sladda fort med sin pyttelilla kropp och tävla mot sig själv hur länge han kan hålla i pucken utan att tappa den.
Och då ska jag ändå lägga till att han är en av de "bättre" av forwards i DIF. Det är helt jävla suveränt.
- Lee Harvey Oswald
Sista spjutet i kuvösen....Jim Morrison skrev:Absolut. Men att det är Daniel Tjärnqvist som slår det sista slaget i spiken. Sjukt.DIF_Soldier skrev:Det är det ju inte fattar du väl? Hans brors misstag. Klubertanz' misstag, Normans misstag, LHCs kvittering, Modos mål efter 59.59... 55 omgångar zombiehockey. DET avgjorde!Jim Morrison skrev:Tänk att det är Daniel Tjärnqvist som spelar oss till allsvenskan till slut. Ironiskt? Ja, kanske.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mr_Biblioteksgatan
20 minuter kvar.. idag blir det champagne!
Vi har alltså sämre intensitet än Leksand. Jag börjar tro på den källan som påstod att vi hade folk ute på krogen igår. Jag skäms.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Utvisa Jan Järlefeldt ur landet
Denne svårt hjärnskadade man har kört mitt kära Djurgården i botten och förtjänar inte att gå lös på landets gator.
Hur alla spelare som hamnar i föreningen sakta men säkret lyckas med att bli sämre är en jävla gåta. Vissa kanske inte har så mkt att komma med i från början med sämre blir dom. Är det någon som gått åt motsatt håll? Möjligen Kempe, men annars nej.

Denne svårt hjärnskadade man har kört mitt kära Djurgården i botten och förtjänar inte att gå lös på landets gator.
Hur alla spelare som hamnar i föreningen sakta men säkret lyckas med att bli sämre är en jävla gåta. Vissa kanske inte har så mkt att komma med i från början med sämre blir dom. Är det någon som gått åt motsatt håll? Möjligen Kempe, men annars nej.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Känns faktiskt skönt att jag aldrig fick upp hoppet på allvar, förra lördagen i första matchen mot Timrå dog det mer eller mindre helt. Kommer nästan kännas befriande att slippa det här jävla nervdallret. Om 20 minuter mina vänner. 20 minuter.
Grattis men måste inte Timrå ta poäng för att hänga kvar?Mr_Biblioteksgatan skrev:20 minuter kvar.. idag blir det champagne!
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vilka är Jimpa och Otto?crike skrev:Han som spelar med Jimpa och Otto. Tror ni han tänker visa sig på isen någon minut tidigare än minut 58 idag?
Är de med också eller?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Challe måste hitta på något, att fortsätta så här håller inte. Man brukar ju spela de hetaste spelarna vid sådana här lägen, men inga är heta i DIF. Vad kan han göra?
- Mr_Biblioteksgatan
Jag ska fira att ni åker ur?android skrev:Grattis men måste inte Timrå ta poäng för att hänga kvar?Mr_Biblioteksgatan skrev:20 minuter kvar.. idag blir det champagne!
Du bevisar återigen att DIF är Sveriges mest betydelsefulla klubb. Finns inget annat lag som andra supportrar följer så intensivt.Mr_Biblioteksgatan skrev:20 minuter kvar.. idag blir det champagne!
- Jim Morrison
De ska tydligen ha något slags DIF-hjärta. Men bara rykten som sagt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilka är Jimpa och Otto?crike skrev:Han som spelar med Jimpa och Otto. Tror ni han tänker visa sig på isen någon minut tidigare än minut 58 idag?
Är de med också eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Mmh, samma här.-daniel- skrev:Känns faktiskt skönt att jag aldrig fick upp hoppet på allvar, förra lördagen i första matchen mot Timrå dog det mer eller mindre helt. Kommer nästan kännas befriande att slippa det här jävla nervdallret. Om 20 minuter mina vänner. 20 minuter.
Är alldeles lugn & trygg, tämligen säker på att livet fortsätter efter 18:10 idag
Sportslig rättvisa har skipats, alltid nåt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Men Timrå ligger väl under? Eller håller du på Sundsvall?Mr_Biblioteksgatan skrev:Jag ska fira att ni åker ur?android skrev:Grattis men måste inte Timrå ta poäng för att hänga kvar?Mr_Biblioteksgatan skrev:20 minuter kvar.. idag blir det champagne!
Född till sportchef.