Mr_Biblioteksgatan skrev:LEKSAND SPELAR AV MATCHEN OCH DIF TILL ALLSVENSKAN Nu väntar MINST 2-3 år utan bra sponsorer och juniorer som går till bättre lag som spelar i ES!
Vi är inte aih...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha, alltså det börjar nästan bli lite gulligt med Tim Eriksson, det hela har liksom gått till överdrift nu. Det enda han försöker göra i anfallszon är att tunnla sina motståndare och åka runt och sladda fort med sin pyttelilla kropp och tävla mot sig själv hur länge han kan hålla i pucken utan att tappa den.
Och då ska jag ändå lägga till att han är en av de "bättre" av forwards i DIF. Det är helt jävla suveränt.
Mr_Biblioteksgatan skrev:LEKSAND SPELAR AV MATCHEN OCH DIF TILL ALLSVENSKAN Nu väntar MINST 2-3 år utan bra sponsorer och juniorer som går till bättre lag som spelar i ES!
Vi är inte aih...
Vi får väl se...andra perioden slut
Jag menar att vi är inte aih i det skedet att sponsorer och juniorer skulle försvinna. Kommer aldrig att hända
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mattias Tjärnkvist är det största fettot i DIFs historia. Den lobotomerade idioten kan verkligen inte göra mål. Varje gång han kommer i ett, för en annan spelare, bra läge så sprider det sig ett stort lugn bland bortasupportrar. Det är tamigfan helt otroligt vad ofarlig karln är.
Jim Morrison skrev:Tänk att det är Daniel Tjärnqvist som spelar oss till allsvenskan till slut. Ironiskt? Ja, kanske.
Det är det ju inte fattar du väl? Hans brors misstag. Klubertanz' misstag, Normans misstag, LHCs kvittering, Modos mål efter 59.59... 55 omgångar zombiehockey. DET avgjorde!
Jim Morrison skrev:Tänk att det är Daniel Tjärnqvist som spelar oss till allsvenskan till slut. Ironiskt? Ja, kanske.
Det är det ju inte fattar du väl? Hans brors misstag. Klubertanz' misstag, Normans misstag, LHCs kvittering, Modos mål efter 59.59... 55 omgångar zombiehockey. DET avgjorde!
Absolut. Men att det är Daniel Tjärnqvist som slår det sista slaget i spiken. Sjukt.