KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
DT = Dalarnas Tidningar 

Vilken tur att vi har tjärnspelare som DT.
De individuella misstagen från backarna är som bortblåsta, även detta är skönt att se.
De individuella misstagen från backarna är som bortblåsta, även detta är skönt att se.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bröderna kan ta varandra i hand och dra åt helvete. Jävla idioter båda två.
Spik 1. Välförtjänt. Undrar om vi hade våra ynglingar på Soap/Whiteroom igår.Kentta skrev:Vad fan sysslar våra forwards med i egen zon? Inte lätt för backarna att jobba ensamma i hörnen. Och Zibanejad ser sjukt slö ut idag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kommer bli en fulländad lördag.
Nu är det klart att DIF lirar Allsvenskan.
I fotbollen dominerar DIF stundtals men elfsborg gör målen. lite som DIF hockey i vissa matcher under säsongen.
Kommer bli skit kul att dra till jobbet nu och jobba 12 tim
DIF har väntat och väntat på DT under många år. Ja det verkar ju som det va värt den väntan..
Nu är det klart att DIF lirar Allsvenskan.
I fotbollen dominerar DIF stundtals men elfsborg gör målen. lite som DIF hockey i vissa matcher under säsongen.
Kommer bli skit kul att dra till jobbet nu och jobba 12 tim

DIF har väntat och väntat på DT under många år. Ja det verkar ju som det va värt den väntan..
Senast redigerad av Bigge den 2012-03-31 16:05:47, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
- Jim Morrison
Vidrigt Norrland Tjärnqvist. STICK
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mr_Biblioteksgatan
ALLSVENSKAN HÄR KOMMER DJURGÅRN! 

Det är så jävla patetiskt. I precis varje match görs så grova individuella misstag att jag saknar ord för uselheten.
Sjukt kanske, men jag ser nästan fram emot Allsvenskan i Ishockey nästa år. Rensa ut hela jävla skiten och börja om med spelare som ÄLSKAR det dom sysslar med och som KÄMPAR och inte VIKER NER SIG som femåringar genom en hel säsong.
Som sagt, jag längtar. Hoppas väldigt mycket på att Blomstrand får en stor roll då, (om han är kvar) tror han kan bli riktigt jävla grym.
Sjukt kanske, men jag ser nästan fram emot Allsvenskan i Ishockey nästa år. Rensa ut hela jävla skiten och börja om med spelare som ÄLSKAR det dom sysslar med och som KÄMPAR och inte VIKER NER SIG som femåringar genom en hel säsong.
Som sagt, jag längtar. Hoppas väldigt mycket på att Blomstrand får en stor roll då, (om han är kvar) tror han kan bli riktigt jävla grym.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förstår inte hur det kan vara så mycket misstag match efter match efter match HELA SÄSONGEN det är helt otroligt
Äntligen mål i baken. Vi har väl bara vunnit de matcher där vi har släppt in första målet.
Om det inte gällde så mycket skulle jag kunna njuta av matchen
Om det inte gällde så mycket skulle jag kunna njuta av matchen
- Jim Morrison
Daniel Tjärnqvist, jag kommer aldrig att förlåta dig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det som retar en mest är dessa jävla intervjuer före matcher med spelare och tränare att de måste minimera de individuella misstagen. Men nog fan så sker det gång på gång under matchen från de flesta spelare i viktiga skeden.super djurgårn skrev:Förstår inte hur det kan vara så mycket misstag match efter match efter match HELA SÄSONGEN det är helt otroligt
There is no I in TEAM!!!!
- Mr_Biblioteksgatan
Bra ni spelar! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Om Leksand gör ett till så vill jag se lite känslor, DAMPA! Slå! Hugg! Få ut all ilska, finns ju ändå inget mer att spela för om vi förlorar.
Honken måste passa åtminstone MOT bladet. Alltså, kära vänner, vi förtjänar ju inte att klara oss. Har ni också fattat detta? Vi ÄR inte värda det. Jag VILL att vi SKA klara det men i all ärlighet så ska vi inte klara oss. Vi är inte bra nog. Vi har alldeles för många svaga spelare som blandar och ger hela tiden.
Det är så här.
Det är så här.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.