Jim Morrison skrev:Grymt viktigt med bara en poäng för Rögle. GRYMT viktigt.
Kolla spelschemat. Rögle spelar bara mot avkapade lag. Det är över. Hade timrå fått in en puck i pp sista, så visst. Men nu är det med all sannolikhet helt över.
Kolla spelschemat. Rögle spelar bara mot avkapade lag. Det är över. Hade timrå fått in en puck i pp sista, så visst. Men nu är det med all sannolikhet helt över.
Avkapade lag? Sådant där betyder INGENTING i kvalserien. Alla lag slår varandra, det har du väl märkt? Kvalserien brukar nästan alltid avgöras i den sista matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
säg inte det karlskoga har ju faktiskt allt för att spela om dem med . Och örebro kan faktiskt spela väldigt bra om dem vill så bara hålla tummarna även om hoppet är väldigt väldigt lite
De möter Karlskoga. De möter Örebro som på en bra dag absolut kan vinna. Kom ihåg att om Rögle tappar så mycket som en poäng har DIF allt i egna händer.
Håller helt och fullt med vad du skriver om Kyle här. Men att vi får utdelning ikväll skriver jag inte på Kyles frånvarokonto.
Ikväll får vi utdelning på ett fåtal chanser, rakt motsatt tidigare matcher.
Jag tror dock att vi får chanser för att Kyle inte kan tappa pucken samt vi har Holm med Tjärna istället.