Jo, det är väl det. Man tycker olika helt enkelt.Axel_K skrev:Jag tror att de spelar bättre när de får göra det. De tycker att det blir roligare att spela om de gör mål och visar glada känslor.Jim Morrison skrev:HAHA. Jag är så jävla LEDS bara. Det är väl klart som in i helvete att det förjävligt om dom inte "visar hjärta" När har jag gnällt på det förresten? Och tycker du verkligen det är läge för att skoja till det med en "rolig målgest" i en sådan här match? Helt jävla seriöst? Jag kan verka gnällig, men jag har höga krav på spelare efter en sådan här jävla skitsäsong. RIKTIGT höga krav.DIF_Soldier skrev:Du gnäller fan i mig på allt. När spelarna inte "visar hjärta" är det hemskt, och när de uppenbart tar ut sin frustration i spelargången så är det åt helvete. När man gör en målgest efter ett viktigt mål är det också åt helvete.Jim Morrison skrev:Gjorde Zibanejad verkligen en Tim Tebow? Är det verkligen läge för det? Att skoja till det? aja
Gå och gräv ned dig.
I det derbyt som Bombom gjorde mål så gnällde folk på att han inte visade känslor. Jag gillar att spelare visar känslor och målgester. Det visar glädje, då får laget också en bra känsla och det fortsätter så. Men vi alla tycker/tror olika.
KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
- Jim Morrison
Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Titta på lite highlights nu. Linkan styr ett skott ett par cm från mål. Riktigt nära.minalman skrev:Rögle måste krokna någon gång...
Enligt viasat var det 7-3 i skott till Timrå.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Wolmer har ingen känsla för spelet. Det där ska han bara släppa.
Förvånad? Det har ju inte en enda av våra domare.crike skrev:Wolmer har ingen känsla för spelet. Det där ska han bara släppa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag har lärt mig med åren att det är lika jobbigt för en domare att släppa en harmlös situation som det är för en p-lisa att inte lappa en felparkerad bil.crike skrev:Wolmer har ingen känsla för spelet. Det där ska han bara släppa.
Dom älskar sin pipa..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ruskigt nära 1-0 för Timrå. Pucken dansade på mållinjen.BOMBOM BOUCHARD skrev:Titta på lite highlights nu. Linkan styr ett skott ett par cm från mål. Riktigt nära.minalman skrev:Rögle måste krokna någon gång...
Enligt viasat var det 7-3 i skott till Timrå.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Leksand leder med 0-1! bra bra
och 5 mot 3 i timra
och 5 mot 3 i timra
Senast redigerad av Acke83 den 2012-03-29 18:58:47, redigerad totalt 1 gånger.
Wolmer är ju Sveriges bästa domare .... när det gäller att tejpa fast sargreklamen.
Senast redigerad av PNY den 2012-03-29 18:59:07, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Vi gör mest mål i Sverige i kväll!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- kronwalled
Vi förtjänar guldet för det.minalman skrev:Vi gör mest mål i Sverige i kväll!
Alltid, Oavsett
Bofors - Leksand 1-1
- Jim Morrison
Philip Holm är riktigt bra ikväll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Timrå - Rögle 0-1
- minalman
- Säsongskort: Ja
Timrå viker ner sig.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bremberg fixar det här.