KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Hårt skott från en back i pp. Synd bara att det är 60 matcher för sent.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- Jim Morrison
Dra åt helvete Daniel Tjärnqvist.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
1-1 jippi, önskar att jag kunde bli glad
Nämen va fan? Backskott på mål, funkar det? Den taktiken kanske dom ska fortsätta med.
Riktigt fin bössa DT.
Riktigt fin bössa DT.
Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
DT skjuter ju. I mål. Vafan. 1-1.Mindrocker skrev:Jäklar vilken glöd laget visar!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nhl stjärnan 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Zibanjad gör någoting bra. 40(?) matcher för sent.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Thats a first. Det är sådana han skämt bort oss med i JVM.
Tack Zibbe.
Tack Zibbe.
- Jim Morrison
oj då nhl-stjärnan
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ok 2-1 sm guld!
- Jim Morrison
Gjorde Zibanejad verkligen en Tim Tebow? Är det verkligen läge för det? Att skoja till det? aja
Blir inte ens glad, blir lite "Vad kul med mål".
Att se gamla fina djurgårn spela är som att ha ett spöke i rummet. När jag ser såna där skott trycka tillbaks nätmaskorna känns det som om det var så länge sen jag såg det att jag glömt hur det var och inte vet hur jag ska reagera. Till råga på att gör Zibbe ett nästan identiskt mål som mot Frölunda förra säsongen när vi tvålade till dem. För två år sedan pissade vi och skrattade åt bönner och vrak. Nu åker vi ur efter att ha fått däng av lag vars coacher ser ut som butiksbiträden på Jula och SIBA och materialare ser ut som dansbandshjon med Fritzl mustasch som senaste mode.
Är som någon annan här sa det, helt tom.
Att se gamla fina djurgårn spela är som att ha ett spöke i rummet. När jag ser såna där skott trycka tillbaks nätmaskorna känns det som om det var så länge sen jag såg det att jag glömt hur det var och inte vet hur jag ska reagera. Till råga på att gör Zibbe ett nästan identiskt mål som mot Frölunda förra säsongen när vi tvålade till dem. För två år sedan pissade vi och skrattade åt bönner och vrak. Nu åker vi ur efter att ha fått däng av lag vars coacher ser ut som butiksbiträden på Jula och SIBA och materialare ser ut som dansbandshjon med Fritzl mustasch som senaste mode.
Är som någon annan här sa det, helt tom.
Senast redigerad av oskais den 2012-03-29 18:31:18, redigerad totalt 1 gånger.
Nagon som har koll pa karaktaren i Timra matchen?
Han måste sälja in sig bland de kristna nordamerikanerna nu när han ska över.Jim Morrison skrev:Gjorde Zibanejad verkligen en Tim Tebow? Är det verkligen läge för det? Att skoja till det? aja
AVGÅ WOLMER 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.