KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Vi vet alla hur det kommer att bli, vi kommer att ha lite flyt nu men i slutändan ändå snubbla på målsnöret i sista omgången tack vare målskillnad eller liknande.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Verkar som Kåberg missar dagens match pga skada. Strömberg är ju sen tidigare avstängd av Örebro.
"Som familj räknas maximalt två vuxna per betalande barn. Som barn räknas alla under 18 år. Barn under 6 år går in gratis om de sitter i målsmans knä.Sudden skrev:Någon som har koll på familjebiljetterna? Är det möjligt att på något sätt att fyra grabbar, en är 18 och resten 17 att komma in där om man köper på plats? Har nämligen en polare som inte kan lägga ner mer än 100 spänn på plåt... Kriterierna där är ju en över 18 på två barn.
För att köpa familjebiljett krävs alltså att minst ett barn medföljer och att minsta bokning för familjebiljett är 2 st."
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Aa, jag läste det där också, men är dom tokhårda på det? Dom går inte på charm?Cendun skrev:"Som familj räknas maximalt två vuxna per betalande barn. Som barn räknas alla under 18 år. Barn under 6 år går in gratis om de sitter i målsmans knä.Sudden skrev:Någon som har koll på familjebiljetterna? Är det möjligt att på något sätt att fyra grabbar, en är 18 och resten 17 att komma in där om man köper på plats? Har nämligen en polare som inte kan lägga ner mer än 100 spänn på plåt... Kriterierna där är ju en över 18 på två barn.
För att köpa familjebiljett krävs alltså att minst ett barn medföljer och att minsta bokning för familjebiljett är 2 st."

Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Jag vet faktiskt inte, det är bara att prova. Kan ni inte ta med er en 18-åring till då? Då går detSudden skrev:Aa, jag läste det där också, men är dom tokhårda på det? Dom går inte på charm?Cendun skrev:"Som familj räknas maximalt två vuxna per betalande barn. Som barn räknas alla under 18 år. Barn under 6 år går in gratis om de sitter i målsmans knä.Sudden skrev:Någon som har koll på familjebiljetterna? Är det möjligt att på något sätt att fyra grabbar, en är 18 och resten 17 att komma in där om man köper på plats? Har nämligen en polare som inte kan lägga ner mer än 100 spänn på plåt... Kriterierna där är ju en över 18 på två barn.
- Sudden
Okej, jo det kanske går att fixa! Tack för svar!Cendun skrev:Jag vet faktiskt inte, det är bara att prova. Kan ni inte ta med er en 18-åring till då? Då går detSudden skrev:Aa, jag läste det där också, men är dom tokhårda på det? Dom går inte på charm?Cendun skrev:"Som familj räknas maximalt två vuxna per betalande barn. Som barn räknas alla under 18 år. Barn under 6 år går in gratis om de sitter i målsmans knä.Sudden skrev:Någon som har koll på familjebiljetterna? Är det möjligt att på något sätt att fyra grabbar, en är 18 och resten 17 att komma in där om man köper på plats? Har nämligen en polare som inte kan lägga ner mer än 100 spänn på plåt... Kriterierna där är ju en över 18 på två barn.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Jag har en plåt över till dagens match på familjesektionen. Maila mig om du vill ha den, kostar inget och vi ses uppe vid Hovet en stund innan. larzone72@gmail.com
- Jack Daniel
Ja vad säger man?
Vad känner man egentligen?
Jag känner ingen tro. Mest pga slippa ångest och besvikelse fler ggr. Den här säsongen går fan till världshistorien!! Otur, javisst - men det går inte att skylla på det en hel säsong.
Allt hänger ihop - verklighetsfrånvänd klubbledning (främst sportchef och ordförande) som värvat helt fel och försvagat laget på avgörande positioner - defensiva backar och centrar. Till det ett lag med alltför få krigare. Sen har spelet gått i baklås och allt har blivit en enda jävla ond cirkel.
Jag vill hoppas, men pallar inte. Chansen är minimal och för mig är det sådan katastrof med DIF utanför Elitserien så jag orkar inte ens tänka på det.
Vad känner man egentligen?
Jag känner ingen tro. Mest pga slippa ångest och besvikelse fler ggr. Den här säsongen går fan till världshistorien!! Otur, javisst - men det går inte att skylla på det en hel säsong.
Allt hänger ihop - verklighetsfrånvänd klubbledning (främst sportchef och ordförande) som värvat helt fel och försvagat laget på avgörande positioner - defensiva backar och centrar. Till det ett lag med alltför få krigare. Sen har spelet gått i baklås och allt har blivit en enda jävla ond cirkel.
Jag vill hoppas, men pallar inte. Chansen är minimal och för mig är det sådan katastrof med DIF utanför Elitserien så jag orkar inte ens tänka på det.
Jag har gett upp. Skönt att man har träning ikväll så man slipper se eländet. God jul.
- Datsyuk_13
På väg till Hovet - redo för avrättning. Känns ju... bra.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- minalman
KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.
Djurgårdsanda! Vi är en familj!larzone72 skrev:Jag har en plåt över till dagens match på familjesektionen. Maila mig om du vill ha den, kostar inget och vi ses uppe vid Hovet en stund innan. larzone72@gmail.com
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Har man redan börjat skära ner på folk?
Inte ett ord på hemsidan om biljettläget eller andra uppdateringar
Tror många i föreningen är i paralyserat chocktillstånd.Honken skrev:Har man redan börjat skära ner på folk?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lidingö DIF
Rädda sig den som kan! Skutan DIF har nästintill oåterkallelig slagsida.Honken skrev:Har man redan börjat skära ner på folk?
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Helt dött på forumet, förbereder Janne och Co efterfesten tro?
Är ett nervvrak idag, finns bara hockeyn i skallen. Vinna eller försvinna praktiskt taget.
Mot Hovet...
Är ett nervvrak idag, finns bara hockeyn i skallen. Vinna eller försvinna praktiskt taget.
Mot Hovet...