KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

Hovet, 19.00.

Näst sista hemma-matchen. Kämpa, Stötta!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mash

Re: KS: Djurgårdens IF - Örebro HK, 29/3 - 2012.

Inlägg av Mash »

Även fast det är fotboll så ska de kännas sig lyckligt lottade att få komma till Hovet imorgon!

UR SPÅR BÖNDER!
Rix

Inlägg av Rix »

Allt jag vet är vi har en ny chans att ta poäng. Alla vet hur vi spelar och vart vi ligger men vi ger aldrig upp!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Nu om någonsin ska vi visa laget vår kärlek. Vi är inga simpla medgångare. Vi är Djurgården och vi älskar vår sköld.

Nu gör vi allt vi kan för att ta 3 poäng imorgon. Sedan kan vi snacka tabellen efteråt. Inget som säger att Rögle orkar med mer än en seger till. Så nu släpper vi läget i tabellen och gör en riktigt bra match imorgon. Det finns en elitserieplats på spel. Inget är över.
Mitt hjärta bultar DIF dygnet runt, extra mycketnu efter alla motgångar. Visst, just nu blöder det, det är djupt sårat. Men det är gult, rött och blått och det kan ingen ta ifrån mig

Vi ska alla, spelare, ledare och inte minst vi supportrar, kämpa och ge 100%. Ingen kan begära mer imorgon. Svetten ska rinna och halsar ska skrikas hesa.

Gör vi det kan ingen begära mera. För mig är DIF att alltid vara stolt. Stolt över prestationen, även om den inte alltid räcker till. Vi är stolta såväl i medgång som motgång och vi gnäller inte och grinar ut när det går emot. Vi knyter näven och gör bättre ifrån oss nästa match.
Vi är mycket finare och mycket bättre än alla andra klubbar.

För alltid oavsett!

Vi ger aldrig upp!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Matchen går på tv 10 bara så ni vet.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Tipset: Vi vinner, men det gör Rögle också.

Det kommer att bli en jävligt märklig match imorgon, finns många frågetecken kring vilken inställning spelarna kommer ha samt vilken stämning det kommer att råda på läktaren.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Torsk imorgon och jag vill se allas avgång.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Edin skrev:Tipset: Vi vinner, men det gör Rögle också.

Det kommer att bli en jävligt märklig match imorgon, finns många frågetecken kring vilken inställning spelarna kommer ha samt vilken stämning det kommer att råda på läktaren.
Tror inte man behöver fundera på inställningen hos spelarna, tror det blir asfaltering i morgon, DIF kör välten, örebro är asfalten!
Berra

Inlägg av Berra »

Jag står i klacken i morgon och kommer att sjunga sönder halsen. Vi är inga medgångare, vi är inte aik.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Måtte det gå vägen, har ju redan köpt plåt och pröjsat buss till Leksand och vill inte få en repris på när vi mötte tik i sista ES-matchen.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Berra skrev:Jag står i klacken i morgon och kommer att sjunga sönder halsen. Vi är inga medgångare, vi är inte aik.
Helt rätt, hade gjort allt för att få vara där.
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu om någonsin ska vi visa laget vår kärlek. Vi är inga simpla medgångare. Vi är Djurgården och vi älskar vår sköld.

Nu gör vi allt vi kan för att ta 3 poäng imorgon. Sedan kan vi snacka tabellen efteråt. Inget som säger att Rögle orkar med mer än en seger till. Så nu släpper vi läget i tabellen och gör en riktigt bra match imorgon. Det finns en elitserieplats på spel. Inget är över.
Mitt hjärta bultar DIF dygnet runt, extra mycketnu efter alla motgångar. Visst, just nu blöder det, det är djupt sårat. Men det är gult, rött och blått och det kan ingen ta ifrån mig

Vi ska alla, spelare, ledare och inte minst vi supportrar, kämpa och ge 100%. Ingen kan begära mer imorgon. Svetten ska rinna och halsar ska skrikas hesa.

Gör vi det kan ingen begära mera. För mig är DIF att alltid vara stolt. Stolt över prestationen, även om den inte alltid räcker till. Vi är stolta såväl i medgång som motgång och vi gnäller inte och grinar ut när det går emot. Vi knyter näven och gör bättre ifrån oss nästa match.
Vi är mycket finare och mycket bättre än alla andra klubbar.

För alltid oavsett!

Vi ger aldrig upp!
Håller med om mycket. Tror dock att det är kört. Men, men kunde jänkarna landa på månen så...
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Håller helt med om den positiva inställningen. Tror det är helt tvärkört och är som många säkert läst jävlit bitter på en viss sportchef. Kommer dock bara komma med den positiva attityden till denna match och sjunga och stödja grabbarna om det så går helt åt helvete. Hoppas klacken hänger på oss på tjocka feta sittplats och håller stämningen positiv. Inga burop & definitivt inget pubertetiskt huliganande!

Reflektion: Känner mig konstigt avslappnad & nästan glad för första gången sedan början på säsongen. Kanske har nått stadiet av acceptans i mitt sorgearbete eller håller helt på att tappa fattningen.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Finns bara en sak. En massa hjärta och full jävla fart framåt. Massa skit mål släpper vi ändå in
Användarvisningsbild
Throttle

Inlägg av Throttle »

Visa hjärta.
1891
Skriv svar