Fan vad man lider just nu. Varje morgon kommer min kontorsgranne (råtta) in, lite mer flinandes för varje dag. Antingen har vi spelat urkasst kvällen innan eller har råttorna gjort ytterligare en stormatch. Så pågår det varje dag då någon idiot bestämt att jag inte ska få någon fridag i veckan från hockey.
crike skrev:Fan vad man lider just nu. Varje morgon kommer min kontorsgranne (råtta) in, lite mer flinandes för varje dag. Antingen har vi spelat urkasst kvällen innan eller har råttorna gjort ytterligare en stormatch. Så pågår det varje dag då någon idiot bestämt att jag inte ska få någon fridag i veckan från hockey.
crike skrev:Fan vad man lider just nu. Varje morgon kommer min kontorsgranne (råtta) in, lite mer flinandes för varje dag. Antingen har vi spelat urkasst kvällen innan eller har råttorna gjort ytterligare en stormatch. Så pågår det varje dag då någon idiot bestämt att jag inte ska få någon fridag i veckan från hockey.
Nästan, det som är synd med att få hans kropp att försvinna är att han är ju trots allt trevlig när man ser förbi den medfödda hjärnskadan. But sometimes you got to do what you got to do.
Saik ser håglöst ut. Påminner om... Oss. aik vinner 5-1 idag. Tar saik i fyra raka. Fbk vs aik i final.
Blir det så håller jag på Gnaget. Ärligt alltså avskyr Fbk mer.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Aldrig som fan heller att jag kommer hoppas att aik vinner. Rätt roligt att de nu står på Hovet och sjunger och intalar sig själva att de följt aik sen barnsben.
De vi ser och hör på Hovet just nu är inget annat än medgångssupportrar personifierat.