Precis. Alla säger att man vill se att spelarna bryr sig. Sedan när man får det så hittar man något fel i det... Börjar bli löjligt.Remy Lebeau skrev:Löjligt att håna Klubertanz för att han är förbannad efter matchen.
Hellre det än resten av alla jävla dönickar i laget som inte rör en min.
Svårt att vinna en match när man inte gör mer än två mål..
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu vinner vi mot Örebro. Sedan får vi hoppas att Timrå slår Rögle.
Bara jag som känner så?
Kom igen nu, vi ska ha en avgörande match mot Rögle.
Bara jag som känner så?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Jag orkar tyvärr inte hoppas. Men är vi inom tre poängs radie med Rögle inför sista matchen så har vi ju chansen.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu vinner vi mot Örebro. Sedan får vi hoppas att Timrå slår Rögle.
Bara jag som känner så?
Expert.
Håller med fullkomligt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu vinner vi mot Örebro. Sedan får vi hoppas att Timrå slår Rögle.
Bara jag som känner så?
- minalman
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Rögle måste ju ta slut någon gång. Gärna redan på torsdag då TIK kan säkra sin ES-plats.SirDIFalot skrev:Jag orkar tyvärr inte hoppas. Men är vi inom tre poängs radie med Rögle inför sista matchen så har vi ju chansen.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu vinner vi mot Örebro. Sedan får vi hoppas att Timrå slår Rögle.
Bara jag som känner så?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Det skulle inte förvåna mig det minsta om vi har allting i egna händer inför sista matchen, men att vi väl där åker på råspö. Det vore så typiskt för den här säsongen.
Självklart ska jag gå på matchen mot Örebro och hoppas att vi vi vinner och att Rögle och Bofors torskar - tyvärr är det ju en jävla massa om och men som ska falla på plats men till att börja med vill jag se det här laget göra 5, 6 mål i en match och till nästa match ska vi bara gå rakt mot mål!!BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu vinner vi mot Örebro. Sedan får vi hoppas att Timrå slår Rögle.
Bara jag som känner så?
Vill minnas att Solnaiterna, när de gick upp senast, var som han skrinnaren från Nya Zeeland som vann OS-guld; hopplöst efter, men de andra vurpade en efter en, och han gled i mål utan att knappt fatta. Solna gled upp på nåt bananskal i sista omgången, nån poäng eller målskillnad eller så, och ingen fattade nånting. Orkar inte räkna på vem som ska slå vem annat än att TIK väl får bli vår bästa vän hädanefter. Men det spelar ju föga roll sålänge DIF inte gör sitt.Metal Machine skrev:Det skulle inte förvåna mig det minsta om vi har allting i egna händer inför sista matchen, men att vi väl där åker på råspö. Det vore så typiskt för den här säsongen.
En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
Nu var det ju i power play det hände... Och det är ju oftast Kyle eller Honken som fkar upp på blå eller så skiter de i att skjuta.Erik I skrev:En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
Med Tjärna och Mika som backar så skjuts det ju hela tiden, det behövs. Vi behöver inte Tim, Mario, Fimpen & Kyle, Honken i PP. Vi behöver Mackan, Otto, Jimmie & Mika, Tjärna.
Ja och idag var ju PP ännu mer "sämstigt" då vi släppte in mål i den spelformenErik I skrev:En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
- SirDIFalot
Ironiskt att båda målen idag tillkom efter Honken skott från blå.Axel_K skrev:Nu var det ju i power play det hände... Och det är ju oftast Kyle eller Honken som fkar upp på blå eller så skiter de i att skjuta.Erik I skrev:En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
Med Tjärna och Mika som backar så skjuts det ju hela tiden, det behövs. Vi behöver inte Tim, Mario, Fimpen & Kyle, Honken i PP. Vi behöver Mackan, Otto, Jimmie & Mika, Tjärna.
Expert.
-
Må vara ironiskt men man måste se helheten.SirDIFalot skrev:Ironiskt att båda målen idag tillkom efter Honken skott från blå.Axel_K skrev:Nu var det ju i power play det hände... Och det är ju oftast Kyle eller Honken som fkar upp på blå eller så skiter de i att skjuta.Erik I skrev:En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
Honken tappar alldeles för mycket puckar och är orörlig och allmänt slarvig. Stöter i helt fel lägen vilket ofta skapar 2 mot 1 lägen emot oss. Sen att han gör 2 ass och bidrar där är bara bra men helheten är inte godkänd enligt mig. Eller vad tycker du?
Harold Camping skrev:Må vara ironiskt men man måste se helheten.SirDIFalot skrev:Ironiskt att båda målen idag tillkom efter Honken skott från blå.Axel_K skrev:Nu var det ju i power play det hände... Och det är ju oftast Kyle eller Honken som fkar upp på blå eller så skiter de i att skjuta.Erik I skrev:En sak till: powerplay. Fy fan, måste vara sämsta på åratal. Där torskar man många matcher ändå, utan att Kyle eller nån f*ttar på blå.
Honken tappar alldeles för mycket puckar och är orörlig och allmänt slarvig. Stöter i helt fel lägen vilket ofta skapar 2 mot 1 lägen emot oss. Sen att han gör 2 ass och bidrar där är bara bra men helheten är inte godkänd enligt mig. Eller vad tycker du?
Varken han el Tjärna har varit sig lika, tror inte det är slump eftersom de varit skadade. Om man nu ska leta ursäkter.
-
SÅJA Kyle, han växte rejält efter det där utbrottet och jag är helt seriös. Kyle har spelat helt okej i KS innan och betydligt bättre att han reagerar så som han gör på klippet, än att han åker runt och fliner med sina sketna tänder som exempelvis Otto(efter dundermissen i Örebro), Tjärna(efter dundermissen mot Timrå hemma) eller Claesson hela jävla säsongen. Visar åtminstone att han har lite krav på sig till skillnad från de övriga kärringarna. Helt rätt Kyle!
100% DJURGÅRDSJ***L