Fingertoppskänsla noll eller I don't give a fuck. Ärligt så har aldrig de bilderna stämt. Bortaställsfoton till hemma-matcher etc. Snopet. För alla som följer laget noga att se Matte Tjärnqvist i det vita stället när texten handlar om hemma-match.Mindrocker skrev:För övrigt ser man vilken stabil och professionell förening DIF är när man som illustration till kvällens matchtext lägger in en bild på Luleå ... Ät bajs era jävlar!!!
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Men snälla, du kan inte på fullt allvar påstå att han har bidragit med mycket i år? Han dribblar alldeles för mycket och är för liten. Har flera bekanta som hyllar honom men jag har aldrig förstått det. Absolut så kan han bidra i någon match då och då men fyfan vad jag stör mig på när han gör som han alltid gör, dvs dribblar bort sig själv.Mash skrev:Även jag kommer vara på plats på Torsdag, rösten kommer dock inte ansträngas i onödan. Gör inget dumt heller, alla är vi uppgivna och allmänt förbannade men inget blir bättre utav stormningar, hot eller what so ever mot föreningen.
Tim är fan inte sämst, skärp dig. Han är en av de få kreativa i detta lag.
Ignorera ungen, han kommer finna det oerhört tråkigt inom en snar framtid.
Har aldrig hoppats på stök kring en match tidigare men jag skulle fan må bra inombords om man fick se styrelsen rädda. Fan att jag säger det men fyyyffaan för dessa idioter!
Jag kom ihåg intervjun med Sebastian Rajalakso inför returen mot Assyriska hemma på stadion, då det verkligen brann i hans ögon när han sa "vi kommer köra över dom hemma på vår Borg."
Lite sånt man saknar i detta lag...
Avd. Fyllesnack
Avd. Fyllesnack
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ungefär som Honkens "För skölden". Kom igen. Det är bara snack och sånt snack har vi fått. Gäller att leverera på isen också.Raus skrev:Jag kom ihåg intervjun med Sebastian Rajalakso inför returen mot Assyriska hemma på stadion, då det verkligen brann i hans ögon när han sa "vi kommer köra över dom hemma på vår Borg."
Avd. Fyllesnack
Expert.
Förutom det faktum att fotbollskrigarna var bäst när det gällde som mest, medan hockeyfjollorna viker ner sig som tvåltappare på närmaste anstalt.
Losing all hope was freedom.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Att vara kreativ är ju egentligen helt värdelöst om man inte omvandlar den till poäng. Och eftersom han inte bidrar med något annat, typ fysiskt spel eller sånt så är han sämst.Mash skrev:
Tim är fan inte sämst, skärp dig. Han är en av de få kreativa i detta lag.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ligger i g****n snart hoppas jag.Rabben skrev:vart sitter styrelsen på hovet, står dom på hyllan eller sitter dom på långsidan,
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Jämför man DIF Hockey och DIF Fotbolls kval öden hittar man vad som avgjort båda
Mattias Jonsson- En krigare, en brunkare, en vägvisare SOM ALDRIG GAV SIG, hur jävla många skador han än fick skulle han tillbaka, hur jävla dåligt laget än spelade gav han 500% i varje närkamp, hand eldade fansen och vi eldade på honom
Jan Tauer- En värdelös spelare (ja han var det) men tänk er Klubertanz med tauers inställning, att så skoningslöst hela tiden offra sig, alltid ligga på gränsen till det tillåtna, och titta bara på tauers glädje när han gjorde 1-0 på stadion, SANN GLÄDJE
Daniel Sjölund- Kulturbäraren, historiken, spelaren som växer när pressen är som störst, att under 1 match växa och spela sitt bästa spel under hela året, det är stort och visar på starkt psyke
Desperationen- matchen på stadion var ångestladdad, 45 mållösa minuter och vi var en 1 halvlek från bajen, då tryckte dom gaspedalen genom golvet och sket i försvaret, dom var tvugna att göra mål, vad fan var det för vits att försvara, ALDRIG under denna säsong har jag sett hockeylaget ens försöka med något sådant,
Mattias Jonsson- En krigare, en brunkare, en vägvisare SOM ALDRIG GAV SIG, hur jävla många skador han än fick skulle han tillbaka, hur jävla dåligt laget än spelade gav han 500% i varje närkamp, hand eldade fansen och vi eldade på honom
Jan Tauer- En värdelös spelare (ja han var det) men tänk er Klubertanz med tauers inställning, att så skoningslöst hela tiden offra sig, alltid ligga på gränsen till det tillåtna, och titta bara på tauers glädje när han gjorde 1-0 på stadion, SANN GLÄDJE
Daniel Sjölund- Kulturbäraren, historiken, spelaren som växer när pressen är som störst, att under 1 match växa och spela sitt bästa spel under hela året, det är stort och visar på starkt psyke
Desperationen- matchen på stadion var ångestladdad, 45 mållösa minuter och vi var en 1 halvlek från bajen, då tryckte dom gaspedalen genom golvet och sket i försvaret, dom var tvugna att göra mål, vad fan var det för vits att försvara, ALDRIG under denna säsong har jag sett hockeylaget ens försöka med något sådant,
- Nummer19
Sluta svara honom så kanske p12:an ger sig.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det är sant, dumt av mig.Nummer19 skrev:Sluta svara honom så kanske p12:an ger sig.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Instämmer till fullo. Snurr och dribbel ut med sargerna. Pet med klubban i närkamper, duttelidutt dutt...Molgan framför mål.....suck.136_Djurgårdare skrev:Kanske för att Tim Eriksson är världshistoriens mest krångliga spelare. Symboliserar ju vad hela lagets problem är. Dribbel, dribbel, dribbel, snurr, snurr, snurr, dribbel, dribbel, dribbel, snurr, snurr, snurr MEN GÅ IN PÅ MÅL DÅ!!!!!!!!!!!!!Magnutz skrev:Varför snålar man med Tim Eriksson och Pontus Åberg? Fattar inte.
Sabbatsår i allsvenskan. Skär bort döda grenar i organisation och spelartrupp.
Gör om, gör rätt.
100 % i varje situation!
- Nummer19
Fredrik Bremberg
Patrick Thoresen
Daniel Rudslätt
Per Eklund
Nichlas Falk
Adam Masuhr
Jimmie Ölvestad
Kristofer Ottosson
Henrik Nordfeldt
Mika Strömberg
Johan Eneqvist
Patric Hörnqvist
Ronnie Pettersson
Marcus Kristoffersson
Christopher Thörn
Jonas Liwing
Erik Ryman
Alexander Ribbenstrand
Jesper Björck
Christofer Löfberg
Antti-Pekka Lamberg
Teemu Lassila
Christoffer From-Björk
Tim Johansson-Bräck
Jimmy Jensen
Nils Bäckström
Andreas Engqvist
Stefan Ridderwall
Petter Rönnqvist
Patrik Nilson
Mattias Andersson
André Mattsson
Det här laget klarade av...
Marcus Nilson
Kristofer Ottosson
Jimmie Ölvestad
Kyle Klubertanz
John Norman
Josef Boumedienne
Pontus Åberg
Mario Kempe
Tim Eriksson
Patrick Cehlin
Andreas Holmqvist
Daniel Tjärnqvist
Mathias Tjärnqvist
Mika Zibanejad
Jonas Almtorp
Christian Eklund
Mattias Carlsson
Erik Gustafsson
Daniel Brodin
Fredrik Claesson
Philip Holm
David Printz
Fredric Weigel
Kim Lennhammer
Ludwig Blomstrand
Alexander Wennberg
Sebastian Persson
Alexander Falk
Linus Arnesson
Marcus Due-Boje
Tyler Plante
Stefan Söder
Tim Sandberg
Gustaf Wesslau
...det dessa fjollor inte gjorde. HELT sjukt!
Patrick Thoresen
Daniel Rudslätt
Per Eklund
Nichlas Falk
Adam Masuhr
Jimmie Ölvestad
Kristofer Ottosson
Henrik Nordfeldt
Mika Strömberg
Johan Eneqvist
Patric Hörnqvist
Ronnie Pettersson
Marcus Kristoffersson
Christopher Thörn
Jonas Liwing
Erik Ryman
Alexander Ribbenstrand
Jesper Björck
Christofer Löfberg
Antti-Pekka Lamberg
Teemu Lassila
Christoffer From-Björk
Tim Johansson-Bräck
Jimmy Jensen
Nils Bäckström
Andreas Engqvist
Stefan Ridderwall
Petter Rönnqvist
Patrik Nilson
Mattias Andersson
André Mattsson
Det här laget klarade av...
Marcus Nilson
Kristofer Ottosson
Jimmie Ölvestad
Kyle Klubertanz
John Norman
Josef Boumedienne
Pontus Åberg
Mario Kempe
Tim Eriksson
Patrick Cehlin
Andreas Holmqvist
Daniel Tjärnqvist
Mathias Tjärnqvist
Mika Zibanejad
Jonas Almtorp
Christian Eklund
Mattias Carlsson
Erik Gustafsson
Daniel Brodin
Fredrik Claesson
Philip Holm
David Printz
Fredric Weigel
Kim Lennhammer
Ludwig Blomstrand
Alexander Wennberg
Sebastian Persson
Alexander Falk
Linus Arnesson
Marcus Due-Boje
Tyler Plante
Stefan Söder
Tim Sandberg
Gustaf Wesslau
...det dessa fjollor inte gjorde. HELT sjukt!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Ruggigt tungt. Så väldans illa det ser ut. Vi räcker inte till. Så enkelt är det.
Vi har ett lag utan målskyttar. Vi får inte in pucken och bjuder på mål i PP. Så bedrövligt det känns. Jag hör fortfarande inte ett ljud från Järlefelt. Jag envisas med att hänga ut honom och blir mer taggad att göra så ju sämre det går och ju längre han håller tyst.
Kan inte moderatorerna här inne skapa en tråd där vi kräver hans avgång eller åtminstone att han träder fram. Vad hjälper det tänker ni ? Faktum är att han själv har fingret med i spelet när andra fått sparken men han själv som sitter med fet lön och högsta ansvar klarar sig undan. Han håller bara tyst. Sportchefen har det yttersta ansvaret för hur ett lag lyckas sportsligt. Jag är förundrad att media inte ligger på honom så lite då man gått så hårt mot andra. Är det så lätt att vara sportchef att man kan misslyckas hur kapitalt som helst men ändå bara sitta kvar i orubbat bo ?
Vad säger detta forum om detta ?
Vi har ett lag utan målskyttar. Vi får inte in pucken och bjuder på mål i PP. Så bedrövligt det känns. Jag hör fortfarande inte ett ljud från Järlefelt. Jag envisas med att hänga ut honom och blir mer taggad att göra så ju sämre det går och ju längre han håller tyst.
Kan inte moderatorerna här inne skapa en tråd där vi kräver hans avgång eller åtminstone att han träder fram. Vad hjälper det tänker ni ? Faktum är att han själv har fingret med i spelet när andra fått sparken men han själv som sitter med fet lön och högsta ansvar klarar sig undan. Han håller bara tyst. Sportchefen har det yttersta ansvaret för hur ett lag lyckas sportsligt. Jag är förundrad att media inte ligger på honom så lite då man gått så hårt mot andra. Är det så lätt att vara sportchef att man kan misslyckas hur kapitalt som helst men ändå bara sitta kvar i orubbat bo ?
Vad säger detta forum om detta ?
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Jävla runk.
DIF tar 12p+rögle tappar 7p+karlskroga tappar 3 samtidigt som dem släpper in x antal mål=ES nästa år!
jag tror inte riktigt på det själv men så länge det finns hopp så hoppas jag
Spelarna och tränarna måste vilja!
jag tror inte riktigt på det själv men så länge det finns hopp så hoppas jag
Spelarna och tränarna måste vilja!