Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Re: Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Well, för mig är det självklart. Oavsett om vi spelar i ES eller AS så är det Djurgården framför allt. Skitsamma var vi spelar, tänker inte sluta gå på matcher bara för att vi trillar ner i AS. Sen om motståndet är Örebro eller Färjestad kvittar mig lika, jag är där för att se Djurgårn, inte motståndarlaget.
Alltid Oavsett.
Skulle du gå på matcher vid spel i Allsvenskan?
Om vi säger såhär, Djurgården hockey oavsett serie måste vara roligare än det vi sett 11/12..18DIF91 skrev:Well, för mig är det självklart. Oavsett om vi spelar i ES eller AS så är det Djurgården framför allt. Skitsamma var vi spelar, tänker inte sluta gå på matcher bara för att vi trillar ner i AS. Sen om motståndet är Örebro eller Färjestad kvittar mig lika, jag är där för att se Djurgårn, inte motståndarlaget.
Med andra ord finns det inga ursäkter för de som har gått i år att strunta i nästa.
Undantag för hela biten med styrelse mm, det köper jag utan snack.
OM hela styrelsen avgår samt att JJ sparkas och alla överbetalda latmaskar kickas så kanske man kan överväga det hela. Ja just det en ursäkt till oss fans efter hur vi blivit behandlade är naturligtvis också ett krav. ( tänker här alltså på OV och polisens agernade. )
Jag säger som Pulverapa, självklart så kommer jag att gå på matcherna. Jag har fan ingenting annat än Djurgårn.
Vad är publikrekordet i Allsvenskan, någon som vet?
Vad är publikrekordet i Allsvenskan, någon som vet?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Nej, och det är enormt svagt av dessa välbetalda spelare att inte fixa detta. Speciellt dessa "gamla" och rutinerade. De kliver ju inte fram
Jag kommer att köra säsongskort oavsett. Kommer dock kännas dumt om det nu är så att styrelsen sitter kvar.
Jag säger som någon annan tidigare skrev: "DIF är mitt tragiska liv och passion"
Jag säger som någon annan tidigare skrev: "DIF är mitt tragiska liv och passion"
Om huvuden börjar rulla så ja, troligtvis.
Eller som herr Kall-El skrev...
Eller som herr Kall-El skrev...
Kall-El skrev:OM hela styrelsen avgår samt att JJ sparkas och alla överbetalda latmaskar kickas så kanske man kan överväga det hela. Ja just det en ursäkt till oss fans efter hur vi blivit behandlade är naturligtvis också ett krav. ( tänker här alltså på OV och polisens agernade. )
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
- Remy Lebeau
Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
Mår illa bara jag ser bilder på karln.
Han är början till slutet av vårat förfall. Så är det.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
- SirDIFalot
Han är det bara rösta bort. Järlan är anställd. För att få bort honom med vår demokratiska makt måste det väl till någon namninsamling eller något, där man säger att man aldrig mer tänker gå på en match så längre Janne J sitter kvar.-daniel- skrev:Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
Expert.
Janne får plocka snus i pissoaren på Hovet tills han säger upp sig.
Då skriver vi ut en lista och samlar påskrifter på torsdag!SirDIFalot skrev:Han är det bara rösta bort. Järlan är anställd. För att få bort honom med vår demokratiska makt måste det väl till någon namninsamling eller något, där man säger att man aldrig mer tänker gå på en match så längre Janne J sitter kvar.-daniel- skrev:Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
- SirDIFalot
Kan man inte sköta sånt på the world wide web...?Sjöwall skrev:Då skriver vi ut en lista och samlar påskrifter på torsdag!SirDIFalot skrev:Han är det bara rösta bort. Järlan är anställd. För att få bort honom med vår demokratiska makt måste det väl till någon namninsamling eller något, där man säger att man aldrig mer tänker gå på en match så längre Janne J sitter kvar.-daniel- skrev:Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
Expert.
Mycket slagkraftigare när det är handskrivna påskrifter, eller?SirDIFalot skrev:Kan man inte sköta sånt på the world wide web...?Sjöwall skrev:Då skriver vi ut en lista och samlar påskrifter på torsdag!SirDIFalot skrev:Han är det bara rösta bort. Järlan är anställd. För att få bort honom med vår demokratiska makt måste det väl till någon namninsamling eller något, där man säger att man aldrig mer tänker gå på en match så längre Janne J sitter kvar.-daniel- skrev:Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
- Remy Lebeau
Järlefelt värvade Jonas Almtorp och Mattias Carlsson som spetsspelare, nobbade Linkan två gånger, och värvade en målvakt (!) i slutskedet.-daniel- skrev:Han är knappast ensamt ansvarig... jag tycker Mats Larsson är den största boven i det här fundamentala fiaskot. En mer uppblåst, envis, tjurig och totalt osympatisk människa får man leta jävligt länge efter. Att han haft en sådan ledande roll i vår förening är ren & skär bögporr.Remy Lebeau skrev:Kommer aldrig gå på en match när jag väl är i Sverige så länge som Järlefelt är sportchef.
Varenda jävel såg redan i höstas att vi inte hade en målskytt eller playmaker.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore