KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av minalman »

Berra skrev:
Mindrocker skrev:Och som grädde på moset var Globen upplyst i grönt och vitt för en liten stund sedan. Är det kukäckel-Janne som sitter och leker hemma i Sköndal? En sista hälsning månne ...
Troligen var det JJ som tränade inför säsongen 14/15. Får han sitta kvar så lär det bli derbyn mot hammarby då. Troligen inte i globen, men ändå.
Rögles färger, tror jag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Millwall

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Millwall »

Mash skrev:Den jäveln som stormar bås, plan eller what so ever på Torsdag ska ut med huvudet före. Alla är vi förbannade och besvikna men det minsta som behövs är ett upplopp a lá gnaget.
Hade du tänkt agera genom envarsgripande då eller?
Jonssons skrev:Enda ljusglimten är väl att bremberg vägrade vara med på någon jävla zigge zigge ramsa
Linkan är DIF till skillnad från flertalet av de i Djurgårn som sett till att vi hamnat där vi är nu.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Daniel942 skrev:Tack.

Bild
Det enda bra som hänt idag; en död iPhone är en bra iPhone.
Användarvisningsbild
sthlm19

Inlägg av sthlm19 »

Kommer faktiskt inte sakna speciellt många i dagsläget. Man undrar vilka som blir kvar nu, sorgligt att se typ Jimmy eller Fimpen i en annan tröja.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Capcash skrev:
Kall-El skrev:
Mash skrev:Den jäveln som stormar bås, plan eller what so ever på Torsdag ska ut med huvudet före. Alla är vi förbannade och besvikna men det minsta som behövs är ett upplopp a lá gnaget.

Så grymt besviken och skäms så oerhört. Detta är inte acceptabelt, helvete vad illa...
Brukar ha noll-tollerans mot den typen av agerande, men i detta läge vete tusan om jag ens än gång skulle bry mig och då är det jävligt illa den saken är säker.
Men orka spekulera om torsdag?! Är väl ändå ingen som kommer palla gå dit... blir det över 3000 pers så är det highfive med Janne som gäller! Aldrig i helvete att jag drar och "tackar av" idioterna efter denna säsongen.. speciellt inte våra onödigt bra backar!
Går man dit är man ingen Djurgårdare, så enkelt är det. Är trött på diskussionerna om vem som är mest blårandig som ständigt pågår här. En jävla kukmätartävling som aldrig tar slut! MEN i det här fallet finns det bara ett rätt och det är att stanna hemma. Kan lika gärna slänga pengarna i sjön, då finns det åtminstone en chans att få tillbaka dem senare. Kan lika gärna skicka pengar till bajen Fans då det är där Järlan lägger slantarna han får. Där och på sina privata angelägenheter såsom hus, familj, prostituerade och Bahamasresor. Spelarna förtjänar inte betalt överhuvudtaget då jag garanterar att vi härinne själva skulle klara av att spela ner DIF i divisionssystemet. Dessutom gratis! Knappast vad vi betalar dessa inkompetenta slöhögar att göra.
100% DJURGÅRDSJ***L
MGC

Inlägg av MGC »

Jag grät -75, upprepade detta -84, gråter i dag men det kommer ett liv efter detta också. :cry:
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Kasta ut äckel-Janne från Hovet på torsdag!
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
Blå Helgonet
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Blå Helgonet »

Bild
Blue Saints...
Bigge

Inlägg av Bigge »

-daniel- skrev:
Daniel942 skrev:Tack.

Bild
Det enda bra som hänt idag; en död iPhone är en bra iPhone.
lägg till ett par hörlurar till datorn som small i golvet. Enbart ljud i ena och en arg sambo då jag väckte barnen..
Så DIF förlorar och inget kelande i sängen sen. FAN!!
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

minalman skrev:"Det går inte värja sig från individuella misstag" som Johan Tornberg säger på Viasat. Det är det som är problemet. Hur kan det bara hända vår klubb? Hur har JJ egentligen lyckats samla ihop alla klantskallar på en gång? Inte en match den här säsongen där vi inte pga individuella misstag gett bort poängen.
Äh, alla gör misstag.
TIK gjorde 5 idag som borde gett mål för DIF.

Du känner till problemet, svårt att vinna i hockey med 1-0 & 2-1.
Det händer ibland, typ var 10:e omgång, stämmer rätt så bra med DIF:s poängsnitt

men vilka klassiska citat dif hasplat ur sig denna säsong, tack för skratten!
-Onödigt bra backar.
-Nuvarande trupp ska vända skutan (upp & ner)
-Finns inga spelare på marknaden
-Jag sover gott om nätterna iaf

fyll gärna på listan med de jag glömt, är vid behov att ett stort leende just nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Fattar ni inte att det är inte meningen att vi ska spela kvar i es, spelar ingen roll om vi haft New York Rangers trupp i vårat lag, grabbarna kämpar som svin, kom inte och säg annat, men ingenting går våran väg, absolut inte ett jävla dyft.

Nä nån där uppe har bestämt att vi ska åka ur, så är d, får väl hoppas att vi blir trea så vi kan gå upp när timrå konkar.
Användarvisningsbild
Soedergren22

Inlägg av Soedergren22 »

Asså, vad är det som händer? Hur kan man gå från att vara finalist för ett par år sen till att hänga på snöret, bara sådär? Det borde ju inte ens gå i teorin, än mindre i praktiken! :shock:
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

De ska få betala för det här.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev: Det enda bra som hänt idag; en död iPhone är en bra iPhone
Sant..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Berra

Inlägg av Berra »

Jockmaniac skrev:
Capcash skrev:
Kall-El skrev:

Så grymt besviken och skäms så oerhört. Detta är inte acceptabelt, helvete vad illa...
Brukar ha noll-tollerans mot den typen av agerande, men i detta läge vete tusan om jag ens än gång skulle bry mig och då är det jävligt illa den saken är säker.
Men orka spekulera om torsdag?! Är väl ändå ingen som kommer palla gå dit... blir det över 3000 pers så är det highfive med Janne som gäller! Aldrig i helvete att jag drar och "tackar av" idioterna efter denna säsongen.. speciellt inte våra onödigt bra backar!
Går man dit är man ingen Djurgårdare, så enkelt är det. Är trött på diskussionerna om vem som är mest blårandig som ständigt pågår här. En jävla kukmätartävling som aldrig tar slut! MEN i det här fallet finns det bara ett rätt och det är att stanna hemma. Kan lika gärna slänga pengarna i sjön, då finns det åtminstone en chans att få tillbaka dem senare. Kan lika gärna skicka pengar till bajen Fans då det är där Järlan lägger slantarna han får. Där och på sina privata angelägenheter såsom hus, familj, prostituerade och Bahamasresor. Spelarna förtjänar inte betalt överhuvudtaget då jag garanterar att vi härinne själva skulle klara av att spela ner DIF i divisionssystemet. Dessutom gratis! Knappast vad vi betalar dessa inkompetenta slöhögar att göra.
Jag känner mig kluven. Jag håller med om att finns en rad svikare i föreningen. Vi fans ska dock stå upp. Begreppen "för alltid oavsett" och "vi är inte aik" måste trots allt betyda något.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Skriv svar