Stå kvar efter matchen!!!
Stå kvar efter matchen!!!
Hoppas på en lika stor klack nu på lördag mot FBK, som mot MoDo förra lördagen. Skulle vara grymt med en stor klack två matcher i rad... Har väl inte hänt på ett tag?
Till saken... Någon som är på att stå kvar efter matchen och fortsätta sjunga? Även om vi vinner eller förlorar!
Tror att det skulle hjälpa spelarna att komma igång igen. Om vi vinner ska de bli hyllade och höjda till skyarna (nästan i alla fall)... Förlorar de ska de få veta att vi står bakom dem, alltid, oavsett!
Skulle i alla fall vara grymt om det blev en del som stod kvar typ 10-15 min efter matchen.
Till saken... Någon som är på att stå kvar efter matchen och fortsätta sjunga? Även om vi vinner eller förlorar!
Tror att det skulle hjälpa spelarna att komma igång igen. Om vi vinner ska de bli hyllade och höjda till skyarna (nästan i alla fall)... Förlorar de ska de få veta att vi står bakom dem, alltid, oavsett!
Skulle i alla fall vara grymt om det blev en del som stod kvar typ 10-15 min efter matchen.
Hovet är DIF!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Härligt Sinkan! Precis vad vi ska göra. Även om jag inte tillhör klacken längre står jag gärna kvar på min plats på långsidan och visar att jag är med även när det är tungt som nu och man är frustrerad. Killarna behöver stöd från oss.Deras självförtroende är i botten (gäller även Säcken/Challe.Hur misslyckade känner inte dom sig??) och nu mer än någonsin har vi en viktig funktion att fylla. Visa lite jävlar-anamma nu så smittar det säkert av sig till grabbarna. Klacken kan väl köra uppmuntrande banderoller. Vi vill väl inte att FBK´s sketna klack ska tro att vi är ett gäng medgångsupportrar???
Låter bra, frågan är bara om de märker det. De kommer nog att försvinna av isen väldigt fort efter ännu en plattmatch (för alla utom säcken som säkert lyfter fram att vi vann de första 7 minuterna av andra halvan i den tredje perioden och att man tar med sig det).
Sen ställer jag mig undrande till hur många av spelarna som verkligen bryr sig om hur det går. Knirre rapporterade från matchen igår att flera spelare skrattade och skämtade efter den första perioden som man förlorade med 3-0.
Sen ställer jag mig undrande till hur många av spelarna som verkligen bryr sig om hur det går. Knirre rapporterade från matchen igår att flera spelare skrattade och skämtade efter den första perioden som man förlorade med 3-0.
Haha! Kul det där med Säcken... Det är (kors i taket) något jag håller med dig, Jojje, om. Säcken hittar alltid något positivt i matcherna, som han sedan kan berätta om på presskonferensen efter matchen.Jojje skrev:Låter bra, frågan är bara om de märker det. De kommer nog att försvinna av isen väldigt fort efter ännu en plattmatch (för alla utom säcken som säkert lyfter fram att vi vann de första 7 minuterna av andra halvan i den tredje perioden och att man tar med sig det).
Sen, det där med att de skrattade och skämtade efter första perioden kan man ju ha delade meningar om... Läste också att spelarna låste in sig i omklädningsrummet, utan Säcken och Challe, efter matchen, för att snacka igenom situationen.
Hovet är DIF!
Re: Stå kvar efter matchen!!!
WORD!Sinkan skrev:Hoppas på en lika stor klack nu på lördag mot FBK, som mot MoDo förra lördagen. Skulle vara grymt med en stor klack två matcher i rad... Har väl inte hänt på ett tag?
Klart jag står kvar och jag fixar in en burk med Konrads kalasklister och klistrar fast alla på min rad.
Nu ska vi älska oavsett!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Stå kvar efter matchen!!!
Bra början Sinkan!Sinkan skrev:Hoppas på en lika stor klack nu på lördag mot FBK, som mot MoDo förra lördagen. Skulle vara grymt med en stor klack två matcher i rad... Har väl inte hänt på ett tag?
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
då, nu, för evigt!
ABSOLUT!
Helt rätt initiativ!!
Jag står i klacken och drar med en kompis och vi stannar kvar och sjunger för våra spelare!
Tror verkligen inte folk förstår hur viktigt bra moral är för ett lag, står vi kvar och ger stöd oavsett så visar vi att vi fan inte ger upp så lätt.
Viktigt att markera, publiken stannar och ställer upp för DIF oavsett, nu är det upp till spelarna att spela och ställa upp för DIF!
Jag står i klacken och drar med en kompis och vi stannar kvar och sjunger för våra spelare!
Tror verkligen inte folk förstår hur viktigt bra moral är för ett lag, står vi kvar och ger stöd oavsett så visar vi att vi fan inte ger upp så lätt.
Viktigt att markera, publiken stannar och ställer upp för DIF oavsett, nu är det upp till spelarna att spela och ställa upp för DIF!
-
Kul att det verkar vara ett par som är på... Stanna kvar och sjung även när spelarna har gått av isen och in i omklädningsrummet!
Men hur ska fler än vi på forumet veta om detta?
Snacka med folk som ska på matchen. Kanske lägga ut några papper med "info" på. Någon som, i slutet av matchen, kan skrika att folk ska stanna kvar efter.
Snacka med folk som ska på matchen. Kanske lägga ut några papper med "info" på. Någon som, i slutet av matchen, kan skrika att folk ska stanna kvar efter.
Hovet är DIF!
TIPS! Gå in på 08 Hockeys forum och skriv där med.Sinkan skrev:Kul att det verkar vara ett par som är på... Stanna kvar och sjung även när spelarna har gått av isen och in i omklädningsrummet!
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/dif/forum.asp
Sen kommer ju JKSYD upp så in i deras Gästbok och skriv där med när du ändå är i farten.
http://www.jksyd.se/
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!