Kvalserien 11/12
Re: Kvalserien 11/12
Förstår inte att det inte utdelas kompanistryk från Printz och Fimpen när de får nys om att andra varit ute efter en förlust eller ens en vinst nu när det är så pass skarpt läge. Okej om det är under serielunk som går bra men inte i en som går dåligt och verkligen inte i en kvalserie. Man kan gå ut och fira när man säkrat nytt.
Tror knappast att det bara är Cehlin som gjort sig skyldig till detta.
Tror knappast att det bara är Cehlin som gjort sig skyldig till detta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu har han krökat till igen och vi slipper alltså honom på Hovet. Jag ser ingen anledning att hylla den typen av människa som bara förstör för sitt lag. Men nu tjänade vi nog ändå på det, så tack Conny!Jim Morrison skrev:Conny Strömberg är helt fantastisk. Han förtjänar inga hån-ramsor, bara hyll.pulverapa skrev:Känner en snubbe i Tyskland som spelat ihop med Conny där. "Sick dangler" var hans ord. Han har också bjudit på några smaskiga festhistorier. Conny spelade på sig själv som skytteligavinnare (även där alltså ) och för pengarna han vann bjöd han på tidernas lagfest efter säsongen.
Som laget har spelat hittills så verkar det som att dom har varit på krogen INNAN matchen...
Det du citerar skrevs mot bakgrund av att han hade gjort en rolig grej för att hjälpa stämningen i sitt tyska lag, inte vad som dagar senare står i aftonbladet.fillefilander skrev:Nu har han krökat till igen och vi slipper alltså honom på Hovet. Jag ser ingen anledning att hylla den typen av människa som bara förstör för sitt lag. Men nu tjänade vi nog ändå på det, så tack Conny!Jim Morrison skrev:Conny Strömberg är helt fantastisk. Han förtjänar inga hån-ramsor, bara hyll.pulverapa skrev:Känner en snubbe i Tyskland som spelat ihop med Conny där. "Sick dangler" var hans ord. Han har också bjudit på några smaskiga festhistorier. Conny spelade på sig själv som skytteligavinnare (även där alltså ) och för pengarna han vann bjöd han på tidernas lagfest efter säsongen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nu har jag iofs inte tittat igenom alla forum här, men allt detta om brats som bara går på krogen, festar och röker istället för tränar, kan någon bevisa detta? Eller peka mig till en tråd som gör detta, eller är det bara en massa bittert skitsnack?
Alltid Oavsett.
Kvalserien 11/12
Hur gör Rögle när de ska vända en dålig trend, de har ju bara en tröja?
Janne Junkfelt borde bli Sveriges kung!
Vilka jävla sopor!
Ottoson har han någonsin vart sämre?
Klubertanz är så dålig att kommentar är överflödig
Vilka jävla sopor!
Ottoson har han någonsin vart sämre?
Klubertanz är så dålig att kommentar är överflödig
- FreddanS
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kanske läge att skapa ny tråd? - Hockeyallsvenskan 2013?
HEJ ALLSVENSKAN!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
DIF tills jag dör. Jag kommer i vilket fall som helst följa laget under nästa säsong.
Såhär facit i hand, Hardy Nilsson borde nog inte har fått kicken! Blev bara sämre och sämre
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tvärtom. Borde gått gå mycket tidigare. Nu blev det för sent.diffanss skrev:Såhär facit i hand, Hardy Nilsson borde nog inte har fått kicken! Blev bara sämre och sämre
Expert.