KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Acke83

Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.

Inlägg av Acke83 »

Nastan skont att det ar over nu, man har ju matt daligt sen januari. Nastan sa att man inte bryr sig alls. Kommer saklart vara aptrakigt nar es premiaren kommer narmare.

Far vi fortfarande vara med i European Trophy nasta ar?
oskais

Inlägg av oskais »

Supportern skrev:Fattar inte hur ledningen tänkte sista januari. Varför VARFÖR värvades inget? Trodde de verkligen att de här spelarna skulle fixa KS? Inga målskyttar har funnits i denna trupp och jag skäms över DIF just nu.
Det kanske inte fanns några pengar? Truppen är ju knappast gratis..
Användarvisningsbild
Datsyuk_13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Datsyuk_13 »

Storma Hovet på torsdag!!! :x
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

bra att dem blåste chanserna att få Tellan oxå nu. tror knappast han kommer nu när fittan Kyle gav bort vinsten till timrå
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Rogga
Säsongskort: Ja

Inlägg av Rogga »

Fantastiskt hur jävla praktuselt man kan spela! Var det någon som var godkänd idag? Och vilka spelar Klubbertanz för? Den här upplagan DIF spottar supportrarna i ansiktet, SKÄMMES TA MIG FAN!!!!
Användarvisningsbild
Throttle

Inlägg av Throttle »

Bild

Sugen på att hoppa. DIF i snart i allsvenskan........... hör ni hur sjukt det låter???
1891
Blueberry hill

Inlägg av Blueberry hill »

En tabell ljuger mycket sällan, man får de poäng man förjänar, här hjälper inga om eller men, vi har inte bättre spelare än så här, tyvärr
DIF Småland :evil:
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

Throttle skrev:Bild

Sugen på att hoppa. DIF i snart i allsvenskan........... hör ni hur sjukt det låter???
se det så här vi spelar ju iaf i ALLSVENSKAN i fotboll :o
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Kuben

Inlägg av Kuben »

oskais skrev:
Supportern skrev:Fattar inte hur ledningen tänkte sista januari. Varför VARFÖR värvades inget? Trodde de verkligen att de här spelarna skulle fixa KS? Inga målskyttar har funnits i denna trupp och jag skäms över DIF just nu.
Det kanske inte fanns några pengar? Truppen är ju knappast gratis..
Tror du på det själv? Vänta och se vad det kommer att kosta i förlorade intäkter nästa år.

Undrar om Janne skaffar skyddad identitet nu.
Berra

Inlägg av Berra »

Acke83 skrev:Det stor en ju att manga spelare sakert har optioner som gor att dom inte behover spela nasta ar ens...fan kora ner ett lag i skiten och sen inte ta ansvar
Att dessa överbetalda köttskallar som inte presterat ett skit på 61 matcher lämnar laget bör vi ju vara glada för. Det är väl enda uppsidan med AS?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Bigge

Inlägg av Bigge »

Berra skrev:

FRUKTANSVÄRT!! Låt inte Almtorp, Klubertanz och Norman spela mer denna säsong.

Klubertanz har slarvat hela säsongen och haft en fruktansvärd +/- denna säsong utan att bänkas. FRUKTANSVÄRT!! Hur mesta mästarna, min klubb har körts ner i skiten av denna skit till rekryteringsorganisation.
Seså seså. Idioterna värvade ju trots allt en målvakt...Som inte spelat ännu. Fingertoppskänsla på ledningen.
Som Bom-Bom sa: Det finns inga krav längre i denna förening.
Hit kan alla komma som vill avsluta sin karriär och trappa ner. Eller om du råkar vara 22 år och en jävla sopa så får du plats.
Bevisen på detta är när man inte värvar och dessutom låter Kyle göra misstag efter misstag utan att man visar en sån ful fan att hans spel inte är ok, och bänkar fanskapet!!
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Återigen bästa laget. Men man måste göra mål och sluta klanta sig. Nu är det kört. Allsvenskan nästa. Gråter mig nog till sömns inatt. Detta trodde jag aldrig. Tack jävla piss-styrelse för att ni inte agerade under säsongen, eller åtminstone under sista transferfönstret. Tack era vidriga as!
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Kanske lika bra att ryka här och nu så slipper man våndas mera slutet var ju tyvärr lika uppenbart som en dålig romantisk komedi från Hollywood...

...Tur att det är fotboll på lördag i alla fall och då får man förhopnningsvis se en del spelare som står upp för laget och skölden.

Förväntar mig att JJ får sparken imorgon och att styrelsen därefter ställer sina patser till förfogande.

Sedan är det bara att välja på att gå ut med mössan och be externa finansiärer om pengar för går vi inte upp direkt kommer det ta mycket lång tid innan vi går upp om det ens kommer inträffa.

Skyller det mesta på styrelse, JJ och tränarna som valt att stoppa huvudet i sanden i tron att "allat bara kommer ordna sig".

Föreslår en total bojkott av resten av matcherna då detta lag inte förtjänar något stöd, åk med till Ellos istället och stå upp för spelare som förtjänar det.

SKÄMMES ta mig tusan SKÄMMES!
Jonssons

Inlägg av Jonssons »

Enda ljusglimten är väl att bremberg vägrade vara med på någon jävla zigge zigge ramsa
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Acke83 skrev:Nastan skont att det ar over nu, man har ju matt daligt sen januari. Nastan sa att man inte bryr sig alls. Kommer saklart vara aptrakigt nar es premiaren kommer narmare.
Ja, jag känner lite likadant. Man har ju liksom levt i vånda i månader nu, och nu så fick vi äntligen ett befriande nackskott. Nu slipper man leva i ovisshet och ständigt behöva få upp en gnutta hopp för att sedan få sina drömmar krossade igen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skriv svar