KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Läget inför sista perioden:
0 poäng = 0 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
1 poäng = 0,1 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
2 poäng = 10 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
3 poäng = 40 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
0 poäng = 0 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
1 poäng = 0,1 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
2 poäng = 10 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
3 poäng = 40 % chans att DIF spelar i ES nästa säsong
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Lee Harvey Oswald
Forsätt grilla hela kvällen då, kom igen!Sjöwall skrev:Gick ut och tände grillen och la på 2 hamburgare, när jag kommer in står det 2-2. Nice.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Symptomatiskt att Almtorp missar friläge och Norman skjuter rakt på målvakten i skottläge mitt i slottet.
Sen gör våra båda slitvargar Jimmie och Fimpen varsin likadan slitkasse. Det e så vi måste spela. Skott från back och sen hugga på returer. Det är så vi gör båda våra mål. Det e så vi ska spela. Inte komplicera allt. Nyttja Daniels och Addes hårda skott från back och sen hugga på returer. Nu är Jimmie och Fimpen hetast på två returer och direkt två mål.
Hoppas vi kan få in en likadan i sista nu och ta 3 livsviktiga pinnar. Tycker vi är det klart bättre laget i de två första och vi borde ha lett. Men vi får lite retroaktiv utdelning när vi för en gångs skull får lite utdelning.
Sen gör våra båda slitvargar Jimmie och Fimpen varsin likadan slitkasse. Det e så vi måste spela. Skott från back och sen hugga på returer. Det är så vi gör båda våra mål. Det e så vi ska spela. Inte komplicera allt. Nyttja Daniels och Addes hårda skott från back och sen hugga på returer. Nu är Jimmie och Fimpen hetast på två returer och direkt två mål.
Hoppas vi kan få in en likadan i sista nu och ta 3 livsviktiga pinnar. Tycker vi är det klart bättre laget i de två första och vi borde ha lett. Men vi får lite retroaktiv utdelning när vi för en gångs skull får lite utdelning.
-
ända in i kaklet för bövelen
DIF Småland
DIF Småland
-
Det finns inget som heter tur... Jag blir så jävla förbannad när jag läser här och intervjuer med våra inkompetenta könsorgan till hockeyspelare. Tur förtjänar man, så jävla enkelt är det! Begreppet otur, är något förlorare har hittat på för att ha något att skylla på.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fortsätta och ha tur?Mattias_87 skrev:Snälla fortsätt såhär, och sen måste vi fortsätta ha turen med oss också.
Nu fick jag hopp igen............ SNÄLLA SLÄCK DET INTE.
När hade vi tur senast?
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-27 19:28:59, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
- kronwalled
Slutar 2-3. Tjärnqvist jr trycker in en retur han också. (no jinx)
Alltid, Oavsett
- Fiskmaesen
Kommer inte hända att vi tar 3. Såfort kvitteringar kommer så blir vi samma gamla vanliga passiva pisslag igen.
52.19 Kyle-slarv ger Murley läge i slottet. RIDÅ.
Våga vägra bajstorp!
Våga vägra bajstorp!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Just ja, så var det.Mash skrev:6-3 mot Brynäs?BOMBOM BOUCHARD skrev:Fortsätta och ha tur?Mattias_87 skrev:Snälla fortsätt såhär, och sen måste vi fortsätta ha turen med oss också.
När hade vi tur senast?
Man vet att Timrå bara behöver en kontring för ett mål. För oss krävs det 3 öppna kassar och 5 stolpträffar för varje mål.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
HeheLee Harvey Oswald skrev:Forsätt grilla hela kvällen då, kom igen!Sjöwall skrev:Gick ut och tände grillen och la på 2 hamburgare, när jag kommer in står det 2-2. Nice.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tja, jag håller delvis med. Men nog fan kan man ha otur.Jockmaniac skrev:Det finns inget som heter tur... Jag blir så jävla förbannad när jag läser här och intervjuer med våra inkompetenta könsorgan till hockeyspelare. Tur förtjänar man, så jävla enkelt är det! Begreppet otur, är något förlorare har hittat på för att ha något att skylla på.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fortsätta och ha tur?Mattias_87 skrev:Snälla fortsätt såhär, och sen måste vi fortsätta ha turen med oss också.
När hade vi tur senast?
Personligen har jag aldrig förlorat utan otur.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Djurgårdshjältar på plats på läktarna idag. Bär fram laget nu!
"KÖR! KÖR! KÖR!" som Wikegård skulle sagt.
"KÖR! KÖR! KÖR!" som Wikegård skulle sagt.
- SkönaDjurgårn
Re: Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Psykfall hela gänget. Kan vi snäääälla bara fortsätta så här nu? Släpp handbromsen!Fiskmaesen skrev:Kommer inte hända att vi tar 3. Såfort kvitteringar kommer så blir vi samma gamla vanliga passiva pisslag igen.
Våga vägra bajstorp!
Är det två ramträffar per match i kvalserien nu?
-
Måste berömma Adde Holmqvist # 7 lite också. Det e han som ligger bakom i princip allt offensivt vi har ikväll. Han ser desperat ut och vill vinna. Det syns i blicken och han kämpar. Riktigt fint slagskott har han oxå och det e det som skapar båda målen.
-
Man kan ha otur någon match här och var. Men när otur återkommer i 60 omgångar då är det något helt annat. Är tamefan ett jävla skämt när våra förlorare står och skyller på otur jämt och ständigt. Träna för helvete, enda sättet att bota eran så kallade "otur"!BOMBOM BOUCHARD skrev:Tja, jag håller delvis med. Men nog fan kan man ha otur.Jockmaniac skrev:Det finns inget som heter tur... Jag blir så jävla förbannad när jag läser här och intervjuer med våra inkompetenta könsorgan till hockeyspelare. Tur förtjänar man, så jävla enkelt är det! Begreppet otur, är något förlorare har hittat på för att ha något att skylla på.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fortsätta och ha tur?Mattias_87 skrev:Snälla fortsätt såhär, och sen måste vi fortsätta ha turen med oss också.
När hade vi tur senast?
Personligen har jag aldrig förlorat utan otur.
100% DJURGÅRDSJ***L