KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Fyra forwards i pp?
Wow. Två skott på mål i PP på 15 sek. Nytt rekord.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Stödjer Zibanejad som back i PP 100%. Äntligen får jag väl säga
Första 10 är kasst. Glider runt lite runt sargerna och myser.
Tar sig lite andra halvan. Men fortfarande ser det tokenkelt ut för motståndare att etablera spel emellanåt.
PP såg ju riktigt lovande ut.
Fimpen är rolig. Är den som helst vill slåss i laget, men han verkar inte kunna slåss för fem öre.
Tar sig lite andra halvan. Men fortfarande ser det tokenkelt ut för motståndare att etablera spel emellanåt.
PP såg ju riktigt lovande ut.
Fimpen är rolig. Är den som helst vill slåss i laget, men han verkar inte kunna slåss för fem öre.
Det här ser ju fan ut som damhockey om man jämför med slutspelsmatcherna som spelas igår. Herregud vad segt, trögt och jävligt det ser ut. Från båda sidor.
Men få in en puck nu i PP, så kanske jag blir lite mer positiv!
Men få in en puck nu i PP, så kanske jag blir lite mer positiv!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ännu en bra period utan utdelning. Vi får slita som djur för att få in pucken. Motståndarna behöver bara en chans.
En hel del otur faktiskt, går inte bara skylla på avsaknad av målskyttar. Stolpjävlarna verkar vara på på alla andras sida. Lovar att Tik hade skjutit stolpe in.
Alltså, en likadan matchbild som vanligt. Nu väntar man bara på Timråledning och sedan förlust igen.
Fyfan vad jag är bitter just nu.
En hel del otur faktiskt, går inte bara skylla på avsaknad av målskyttar. Stolpjävlarna verkar vara på på alla andras sida. Lovar att Tik hade skjutit stolpe in.
Alltså, en likadan matchbild som vanligt. Nu väntar man bara på Timråledning och sedan förlust igen.
Fyfan vad jag är bitter just nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tendensen från förgående match verkar hålla i sig, för att en Timråspelare ska bli utvisad krävs det att en blind och döv personer ska kunna uppfatta att det är en utvisning. 5-6 sekunders hakningen på Tim Eriksson där i slutet av perioden är ju smått fantastiskt, trodde för en sekund att jag såg på V75.
Saknar helt desperation och fysiskt spel. Annars ok.
Var som Boston nu! Kör för fan. Segt skitspel är precis vad timrå vill ha, likt Luleå. Kör över bönderna nu, var lite sköna därute.
Var som Boston nu! Kör för fan. Segt skitspel är precis vad timrå vill ha, likt Luleå. Kör över bönderna nu, var lite sköna därute.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Man förstår vad man har fått härda ut under året när man kallar detta för en bra period. Herregud vi ser ju ut som apatiska flyktingbarn i de flesta situationer, ta i nu för helvete och åk skridskor och våga vinna så löser sig detta.
Ett skämt att Timrå med sitt spel har kunnat rycka i från i tabellen.
Hata Jan
Hata Jan
Ja.. Det krävs mycket. De verkar inte våga blåsa. Sen är det ju Morgan "Fadäs" Johansson som dömer. Blir ju mindre bra då.Salas skrev:Tendensen från förgående match verkar hålla i sig, för att en Timråspelare ska bli utvisad krävs det att en blind och döv personer ska kunna uppfatta att det är en utvisning. 5-6 sekunders hakningen på Tim Eriksson där i slutet av perioden är ju smått fantastiskt, trodde för en sekund att jag såg på V75.
Tillägg: Kämpa, för hela satans helvete, kämpa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Tim har fysiken att sadla om och bli jockey om han inte får förlängtSalas skrev:Tendensen från förgående match verkar hålla i sig, för att en Timråspelare ska bli utvisad krävs det att en blind och döv personer ska kunna uppfatta att det är en utvisning. 5-6 sekunders hakningen på Tim Eriksson där i slutet av perioden är ju smått fantastiskt, trodde för en sekund att jag såg på V75.

- Datsyuk_13
Nilson som vanligt bäst i ett i övrigt extremt "icke-kreativt" DIF-lag.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det var en bra period. Den som förväntat sig att vi ska åka upp och spela ut Timrå får snarast tänka om. Med tanke på vårt läga får vi vara nöjda att det är VI som kontrollerar händelserna. Sedan hade man självklart önskat fler klara chanser och två mål framåt.Kuben skrev:Man förstår vad man har fått härda ut under året när man kallar detta för en bra period. Herregud vi ser ju ut som apatiska flyktingbarn i de flesta situationer, ta i nu för helvete och åk skridskor och våga vinna så löser sig detta.
Hata Jan
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Spelarna i vårt kära lag kanske skulle påbörja en musikkarriär istället med alla fina klinkljud de kan framkalla. Snart kanske det till och med bli en melodi utav att.