Bra ide' - den borde du skicka till ledningen efter denna säsong - om det nu slutar så illa som vi befarar! Jag köper definitivt!!!minalman skrev:En idé vore att premiera de som köper säsongskort nästa år med samma pris för år två om man slantar för två år på en gång. Mer pengar för klubben att använda i AS och billigare säsongskort för oss i ES om man lyckas gå upp direkt.
Klubbkänslan vid allsvenskt spel
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Klubbkänslan vid allsvenskt spel
Själv köpte man säsongskort för säsong 12/13 redan innan jul... Känns som att jag kunnat spara ett par slantar där.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om ingen i ledningen läser det här forumet står det nog ännu sämre till med den här föreningen än vad det verkar.Tessan skrev:Bra ide' - den borde du skicka till ledningen efter denna säsong - om det nu slutar så illa som vi befarar! Jag köper definitivt!!!minalman skrev:En idé vore att premiera de som köper säsongskort nästa år med samma pris för år två om man slantar för två år på en gång. Mer pengar för klubben att använda i AS och billigare säsongskort för oss i ES om man lyckas gå upp direkt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Eftersom kritik och misslyckande rinner av Fat J och gänget som vatten från en anka så skulle det förvåna mig oerhört om han avgår frivilligt eller ens accepterar skuld i läget föreningen befinner sig i.minalman skrev:Om ingen i ledningen läser det här forumet står det nog ännu sämre till med den här föreningen än vad det verkar.
- Daniel942
Hur lyckades du med det?Heaty skrev:Själv köpte man säsongskort för säsong 12/13 redan innan jul... Känns som att jag kunnat spara ett par slantar där.
DIF!
Jag håller med BaronVonDIF i den här frågan. Järlan ska fan inte avgå,oskais skrev:Eftersom kritik och misslyckande rinner av Fat J och gänget som vatten från en anka så skulle det förvåna mig oerhört om han avgår frivilligt eller ens accepterar skuld i läget föreningen befinner sig i.minalman skrev:Om ingen i ledningen läser det här forumet står det nog ännu sämre till med den här föreningen än vad det verkar.
han ska sparkas.
- SirDIFalot
JK's dubbelkort för fotbollen i år plus hockeyn nästa år. Vad fan kallades det...? Jaja...Daniel942 skrev:Hur lyckades du med det?Heaty skrev:Själv köpte man säsongskort för säsong 12/13 redan innan jul... Känns som att jag kunnat spara ett par slantar där.
Expert.
- -daniel-
Det kan jag nog garantera dig att de inte gör.minalman skrev:Om ingen i ledningen läser det här forumet står det nog ännu sämre till med den här föreningen än vad det verkar.Tessan skrev:Bra ide' - den borde du skicka till ledningen efter denna säsong - om det nu slutar så illa som vi befarar! Jag köper definitivt!!!minalman skrev:En idé vore att premiera de som köper säsongskort nästa år med samma pris för år två om man slantar för två år på en gång. Mer pengar för klubben att använda i AS och billigare säsongskort för oss i ES om man lyckas gå upp direkt.
Ja mig behöver du inte övertyga. Jag är av uppfattningen att Challe borde kuppa ledningen och skicka upp Printz med knogjärn till Fat Js kontor och "make him an offer he can't refuse".JohanPez skrev:Jag håller med BaronVonDIF i den här frågan. Järlan ska fan inte avgå,
han ska sparkas.
Nej, men ni har helt rätt, Järlan har inte förtjänat att avgå utan att sparkas utan att passera gå.
- minalman
Jag är också rädd för det. De är för fina för det.-daniel- skrev:Det kan jag nog garantera dig att de inte gör.minalman skrev:Om ingen i ledningen läser det här forumet står det nog ännu sämre till med den här föreningen än vad det verkar.Tessan skrev:Bra ide' - den borde du skicka till ledningen efter denna säsong - om det nu slutar så illa som vi befarar! Jag köper definitivt!!!minalman skrev:En idé vore att premiera de som köper säsongskort nästa år med samma pris för år två om man slantar för två år på en gång. Mer pengar för klubben att använda i AS och billigare säsongskort för oss i ES om man lyckas gå upp direkt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Låser den här tråden då den här debatten egentligen är densamma som i alla andra kvalserietrådar.
Expert.