KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Axel_K
Säsongskort: Ja

Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Inlägg av Axel_K »

Bjurre skrev:
Mash skrev:
Janzoo skrev:
Sudden skrev:Vi blev varnade.
Intressant.

Bild
:lol: Gjorde min dag lite ljusare.

Haha Tycker även Hitler undergången skulle passa bra med en bild på Järlan istället för Hitler då.
Samt göra om texten på den här :
Till att några snackar om att värva Linkan och en center.
Men det slutar med att han skriker "NEJ NEJ NEJ! VI SKA VÄNDA MED DET HÄR SKEPPET!" och säger att han ska värva en transatlantisk målvakt istället.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Dubbelpost. Sorry.
Mod, kan du ta bort?
Senast redigerad av Axel_K den 2012-03-25 19:14:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Bjurre
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bjurre »

Axel_K skrev: Samt göra om texten på den här :
Till att några snackar om att värva Linkan och en center.
Men det slutar med att han skriker "NEJ NEJ NEJ! VI SKA VÄNDA MED DET HÄR SKEPPET!" och säger att han ska värva en transatlantisk målvakt istället.

Hahaha vore ju perfekt det.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
FFFHTB

Inlägg av FFFHTB »

Är faktiskt posetiv just nu. Varför? För om vi lyckas ta tre poäng nu på tisdag är vi i alla högsta grad med och slåss om andra platsen. Always look on the bright side of life.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

FFFHTB skrev:Är faktiskt posetiv just nu. Varför? För om vi lyckas ta tre poäng nu på tisdag är vi i alla högsta grad med och slåss om andra platsen. Always look on the bright side of life.
Jag är precis som dig, jag är så jävla positiv hela tiden förutom precis efter matchen. Nu är jag positiv igen och på tisdag natt lär jag få en jävlig sömn igen.

Jävla skit.
Avskaffa tre mot tre.
FFFHTB

Inlägg av FFFHTB »

Mattias_87 skrev:
FFFHTB skrev:Är faktiskt posetiv just nu. Varför? För om vi lyckas ta tre poäng nu på tisdag är vi i alla högsta grad med och slåss om andra platsen. Always look on the bright side of life.
Jag är precis som dig, jag är så jävla positiv hela tiden förutom precis efter matchen. Nu är jag positiv igen och på tisdag natt lär jag få en jävlig sömn igen.

Jävla skit.
Haha brukar bli så sen när man vaknar morgonen där på vill man inte gå till skolan utan bara ligga kvar och sörja.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Mattias_87 skrev:

Jävla skit.
Finns det nån jävla rättvisa så vinner vi på tisdag!
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

#10 skrev:
Mattias_87 skrev:

Jävla skit.
Finns det nån jävla rättvisa så vinner vi på tisdag!
Tyvärr så har vi redan förlorat ifall vi behöver rättvisa.
Användarvisningsbild
Cendun

Inlägg av Cendun »

Vi vann inte mot Timrå hemma & vi vinner inte mot Timrå borta
Robban120

Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Inlägg av Robban120 »

Mash skrev:
Janzoo skrev:
Sudden skrev:Vi blev varnade.
Intressant.

Bild
:lol: Gjorde min dag lite ljusare.
Haha fy fan vad bra :D Den sparas

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Klacken var, om möjligt, sämre än grabbarna på isen. Det där fjortispacket kan dra tillsammans med det här förbannade skitlaget. Jag är så less på allt att jag spyr. Bua åt sitt eget lag när situationen knappt kan bli värre - snacka om att ösa salt över såren. Ger man inte allt på läktaren har man inte rätt att kräva ett JÄVLA SKIT! Pinsamma horungarshelvete.

Jag tycker däremot att det är rätt av DFG att ge laget en utskällning. Det spelar ingen roll om det sker mitt under match. Prestationen var så sanslöst dålig att de förtjänade en snyting varenda en. De borde ha rensat ut allt gnagar- och bajen fans-pack från kortsidan också.
jake740

Inlägg av jake740 »

Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

jake740 skrev:Här kommer ju styrelsen gående!
http://imageshack.us/photo/my-images/826/styreslse.jpg/
Hahahaaha :lol: :lol: :lol:

Nytård nu då gubbar. Ser helst första inlägget med Do or die.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Metal Machine skrev:Klacken var, om möjligt, sämre än grabbarna på isen. Det där fjortispacket kan dra tillsammans med det här förbannade skitlaget. Jag är så less på allt att jag spyr. Bua åt sitt eget lag när situationen knappt kan bli värre - snacka om att ösa salt över såren. Ger man inte allt på läktaren har man inte rätt att kräva ett JÄVLA SKIT! Pinsamma horungarshelvete.

Jag tycker däremot att det är rätt av DFG att ge laget en utskällning. Det spelar ingen roll om det sker mitt under match. Prestationen var så sanslöst dålig att de förtjänade en snyting varenda en. De borde ha rensat ut allt gnagar- och bajen fans-pack från kortsidan också.
Medgångaren Metal Machine gör ett starkt uttalande. Var det inte du som sket i att gå till Hovet och kollade på matcher på TV bara för att laget spelade skit?

Inse att vårt stöd inte hjälper. Då hade vi inte varit där vi är idag. Detta pissluffarlag förtjänar inte ett skit.
DIF!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Metal Machine skrev:Klacken var, om möjligt, sämre än grabbarna på isen. Det där fjortispacket kan dra tillsammans med det här förbannade skitlaget. Jag är så less på allt att jag spyr. Bua åt sitt eget lag när situationen knappt kan bli värre - snacka om att ösa salt över såren. Ger man inte allt på läktaren har man inte rätt att kräva ett JÄVLA SKIT! Pinsamma horungarshelvete.

Förstår inte hur du resonerar, det är alltså OK att hjärndödas klubb DFG (som förövrigt är där var 20:e match) går fram och skämmer ut sig genom att visa vilken IQ en genomsnittlig medlem besitter, men vi andra som varit där match efter match, stöttat i ur & skur i vått och torrt skall inte få vädra vårt missnöje?

Logiskt? Nej.
Skriv svar