DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
Re: DIF Fotboll
Är Nimmersjö Djurgårdare...??!
Vita byxor till dessa tröjor är lika fult som det gula Kycklingdräkten man kör på bortaplan.
DIF-skölden är alltid vacker, men jag har nog aldrig riktigt gillat det randiga tröjorna.
Tänker av nån anledning på Auschwitz-pyjamas
Vita byxor till dessa tröjor är lika fult som det gula Kycklingdräkten man kör på bortaplan.
DIF-skölden är alltid vacker, men jag har nog aldrig riktigt gillat det randiga tröjorna.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF Fotboll
Jag gillade inte det gula stället heller men det nya röda är snyggt!Lee Harvey Oswald skrev:Är Nimmersjö Djurgårdare...??!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Finns inga bilder på de röd/blåa än. Om du tänker på de röda som syns några av bilderna så är det målvaktströjor.JohanPez skrev:Jag gillade inte det gula stället heller men det nya röda är snyggt!Lee Harvey Oswald skrev:Är Nimmersjö Djurgårdare...??!
Expert.
- Ja-ke den andre
SirDIFalot
Skulle du kunna ta bort länken "Gåshud av stödet" på forum 1891 på svenskafans? Du är ju trots allt ansvarig för det forumet också.
Råttjävel som länkar den hela tiden.
Skulle du kunna ta bort länken "Gåshud av stödet" på forum 1891 på svenskafans? Du är ju trots allt ansvarig för det forumet också.
- SirDIFalot
Nu igen? Ååh... snubben som spammade gnaget-länkar bannades. Antar att han har nytt konto bara.Ja-ke den andre skrev:SirDIFalot
Expert.
Jävla dravel om att vi spelar med vita shorts, vi har gjort det tidigare och jag tycker det är jävligt snyggt, kollar man hela matchkittet så blir det väldigt historiskt och oldschool liksom
1941
http://difarkivet.se/bild.asp?check=bil ... 1&id=15114
1943
http://difarkivet.se/bild.asp?check=bil ... 1&id=10159
fortsätter fram till 1955 med vita shorts, sedan har det varit några enstaka strö år samt på bortaställen
1941
http://difarkivet.se/bild.asp?check=bil ... 1&id=15114
1943
http://difarkivet.se/bild.asp?check=bil ... 1&id=10159
fortsätter fram till 1955 med vita shorts, sedan har det varit några enstaka strö år samt på bortaställen
DIF Fotboll
Okej, inte ett helt ställ men man fattar ju hur tröjan ser ut om man tittar på den här: http://dif.se/2011/04/24/rodbla-vinnare ... tavlingen/SirDIFalot skrev:Finns inga bilder på de röd/blåa än. Om du tänker på de röda som syns några av bilderna så är det målvaktströjor.JohanPez skrev:Jag gillade inte det gula stället heller men det nya röda är snyggt!Lee Harvey Oswald skrev:Är Nimmersjö Djurgårdare...??!
Målvaktströjorna måste väl ändå anses vara orange?

Ta bort fi**länken. Spyr på medgångarsvinen...SirDIFalot skrev:Nu igen? Ååh... snubben som spammade gnaget-länkar bannades. Antar att han har nytt konto bara.Ja-ke den andre skrev:SirDIFalot
- SirDIFalot
Den är väl borta sedan länge...?Millwall skrev:Ta bort fi**länken. Spyr på medgångarsvinen...SirDIFalot skrev:Nu igen? Ååh... snubben som spammade gnaget-länkar bannades. Antar att han har nytt konto bara.Ja-ke den andre skrev:SirDIFalot
Expert.
TUMMEN UPPSirDIFalot skrev:Den är väl borta sedan länge...?Millwall skrev:Ta bort fi**länken. Spyr på medgångarsvinen...SirDIFalot skrev:Nu igen? Ååh... snubben som spammade gnaget-länkar bannades. Antar att han har nytt konto bara.Ja-ke den andre skrev:SirDIFalot

Snart får jag jubla igen! Grymt taggad inför fotbollen. Försäsongen har gått bättre än förväntat, riktigt bra resultat och prestationer. Ser lovande ut.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Faktiskt! Lönen är här! Har alla köpt biljett och ordnat resa ner till Borås och inte glömt köpt säsongsplåt?Mash skrev:Snart får jag jubla igen! Grymt taggad inför fotbollen. Försäsongen har gått bättre än förväntat, riktigt bra resultat och prestationer. Ser lovande ut.
Mindre än en vecka kvar nu!
Min första bortaresa med JK. Anders äter tacos i Borås!
Vad glad jag blir att Conny är Djurgårdare! En av mina hjältar.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Imorgon drar det äntligen igång! Ellos-Djurgårdens IF! Har en känsla av att det här året kommer att bli riktigt bra, det bästa året på flera år. Tror enormt mycket på MP:s lagbygge.
Tror att vi kommer komma på placering mellan 5-8. Då har vi, enligt mig, gjort en jävligt stark säsong. Mycket beror på hur länge vi får behålla våra finnar, och då tänker jag främst på Kasper och Toivio. Samt om Santos tar med sig sin målform från försäsongen till Allsvenskan. OCH (!)om Kasper Jensen håller måttet i Allsvenskan. (Är livrädd för att han kommer bli en flopp...)
Sedan ska vi förstås ta två vinster mot solna ochså, men det är ju givet.
Morgondagens match vinner vi med 1-2. Målskyttar: Santos och Hämäläinen
Tror att vi kommer komma på placering mellan 5-8. Då har vi, enligt mig, gjort en jävligt stark säsong. Mycket beror på hur länge vi får behålla våra finnar, och då tänker jag främst på Kasper och Toivio. Samt om Santos tar med sig sin målform från försäsongen till Allsvenskan. OCH (!)om Kasper Jensen håller måttet i Allsvenskan. (Är livrädd för att han kommer bli en flopp...)
Sedan ska vi förstås ta två vinster mot solna ochså, men det är ju givet.
Morgondagens match vinner vi med 1-2. Målskyttar: Santos och Hämäläinen
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams