DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sensei
Kontakt:

Re: DIF i Media

Inlägg av sensei »

Du har givetvis rätt. Missvisande vinkling på den artikeln.

I går släppte jag taget med hjälp av lite bourbon. Bakis idag men på något sätt känns det som att det var nödvändigt.

Nu ser jag fram emot att fegisarna i laget försvinner och förstör någon annan förening så DIF kan börja om.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Tessan »

http://www.expressen.se/sport/hockey/kv ... tar-laget/

Jag håller med "Linkan", knallade oerhört besviken ut från Hovet igår, men ser ingen maning med att bua i det läget. VAD HJÄLPER DET?!?!

STÖTTA LAGET NU FÖR FAAAAN!

Jag är lika förbannad och besviken som er andra över denna säsong, men huvuden ska rulla EFTER säsongen och tills dess behöver Djurgårdsfamiljen vara enad!!! :evil:
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Tessan skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/kv ... tar-laget/

Jag håller med "Linkan", knallade oerhört besviken ut från Hovet igår, men ser ingen maning med att bua i det läget. VAD HJÄLPER DET?!?!

Jag är lika förbannad och besviken som er andra över denna säsong, men huvuden ska rulla EFTER säsongen och tills dess behöver Djurgårdsfamiljen vara enad!!! :evil:
Linkan kan dra åt helvete om han säger så. Och du med. Vad i helvete vet du om att stötta? Har du varit närvarande under säsongen eller? VARJE JÄVLA MATCH har det STÖTTATS - men INTE ETT SKIT har blivit bättre. SKIT SKA SKIT HA, speciellt när man får det i 65 omgångar
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
mb81
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mb81 »

Jim Morrison skrev:

Linkan kan dra åt helvete om han säger så. Och du med. Vad i helvete vet du om att stötta? Har du varit närvarande under säsongen eller? VARJE JÄVLA MATCH har det STÖTTATS - men INTE ETT SKIT har blivit bättre. SKIT SKA SKIT HA, speciellt när man får det i 65 omgångar
Ja vafan det stöttades väl igår också! Jag var så jävla nervös så svårt att få ut ett ljud och tror det var så för många! Då det buades var väl mest under det 4 min bedrövliga powerplayet och efter matchen och jag brukar nästan aldrig bua men nu har det gått för långt! HGivetvis kommer jag stötta nästa match också men de måste fatta att det även blir lite skit. I proportion ur mycket skit vi fans som är på varje match så är det ingenting. Det är vi som borde ha miljonlöner! Vi har varit så sjukt mycket bättre än laget hela säsongen!
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Vi har väl aldrig stöttat laget så bra som vi gör nu. Vi har sjuka publiksiffror. Alla sjunger halsen av sig. Men vi får väl vara lite tystare då så Mathias Tjärnqvist kan koncentrera sig lite mer på var han har pucken så den inte hamnar hos en av Djurgårdens största spelare någonsin som - paradoxalt nog - skickar Djurgården ner i Allsvenskan.

Skrev jag just det där?
Mash

Inlägg av Mash »

Åt helvete med sången från läktarplats. Hur länge har vi hållit på? I 55 omgångar om inte mer. Vad har vi fått tillbaka? En fucking jävla skit plats i en fucking jävla kvalserie. Vad möter vi där? Ett Djurgårdens IF som pissar på skölden. Just nu har jag inte lust att sjunga ut min kärlek till Djurgårdens IF hockey för det finns ingen! Det är så jävla pinsamt så det inte går att uttrycka med ord. Om jag inte hade varit Djurgårdare med vett i skallen hade jag rusat båset för länge sen.

Stå ni och sjung för laget, det är bevisat att det inte hjälper. Upp med en banderoll igen, 60 tysta minuter med samtliga sittande. My patience has been breached
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Men herregud... förstår inte hur du tänker, laget har fått övermäktigt stöd under hela jävla säsongen. De ska vara glada att de ens har publik på hemmaplan i Kvalserien. Linkans kommentar gjorde mig riktigt upprörd faktiskt, sen är det naturligtvis en vinklad artikel.

Dessutom så postades länken 3 poster högre upp och har redan diskuterats...

@ SirDIFalot: Ja, den där satt bättre. Sant vartenda ord.
gaspo

Inlägg av gaspo »

Linkan ska inte uttala sig ett skit han e lika mycket Djurgårdare som Ankan! Det ENDA som varit i herr Fredriks huvud har varit pengar. Sticker till Malmö för pengar tränade när han kände för det. Nä har inte ett skit över för han. Han o Fernholm är pengakåta svin. DIF har haft för många nu med för lite klubbkänsla o jävlarannamma.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

gaspo skrev:Linkan ska inte uttala sig ett skit han e lika mycket Djurgårdare som Ankan! Det ENDA som varit i herr Fredriks huvud har varit pengar. Sticker till Malmö för pengar tränade när han kände för det. Nä har inte ett skit över för han. Han o Fernholm är pengakåta svin. DIF har haft för många nu med för lite klubbkänsla o jävlarannamma.
Dags att läsa på?

Linkan ska dock inte snacka skit. Laget har fått ett enormt stöd hela året.
Expert.
gaspo

Inlägg av gaspo »

Läsa på? Upplys mig!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

gaspo skrev:Läsa på? Upplys mig!
Om vi säger såhär, varför tycker du att Linkan är pengakåt?
DIF!
gaspo

Inlägg av gaspo »

Daniel942 skrev:
För att han i DIF alltid varit girig! Det är min uppfattning!
isolerad

Inlägg av isolerad »

gaspo skrev:
Daniel942 skrev:
Skämtar du eller?

Linkan är nog en av de största djurgårdarna som spelar hockey på elitnivå. Att DIF inte vill ha honom kan du ju inte klandra honom för.
i
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

gaspo skrev:
Daniel942 skrev:
Linkan om någon har varit värd vartenda öre han fått. Se på DIF nu, massor utav överbetalda kärringar.
Skriv svar