KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Robban120

Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Inlägg av Robban120 »

Mindrocker skrev:Kan inte alla bara dö?! Det man kan konstatera är att det här laget suger hästballe lång väg och att de flesta i laget gillar det. Och vem kan klandra dem egentligen? Vi har ett jävla äckel till sportchef som väljer att lägga 300 000 i månaden på en lagkapten som inte presterar. Klart som fan att man tackar ja till en sådan deal om man vore i Mackan Nilsons kläder. Kom till Djurgården! Du behöver inte göra särskilt mycket och det är bra betalt. Vem kan egentligen klandra köttblöjorna vi har till spelare i det här laget att de nappar på en sådan deal? Den som ska ställas till svars och ledas upp på schavotten är förstås vår käre sportchef. Jag önskar honom inget annat än ett långt och plågsamt liv. Jag hoppas innerligt att han drabbas av en obotlig sjukdom, inte så att han dör knall och fall men att han får lida episkt resten av sina dagar. Fy fan vilka jävla äckliga fittor vi har i den här organisationen!
Att det har kunnat gått så långt.. Vore kul att se hur en dag med ledningen är. Sitter dem och viker pappersflygplan och meckar gåsar på det där jävla kontoret eller? Avgå varenda jävel!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gör om - Gör rätt!!!

Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Inlägg av Gör om - Gör rätt!!! »

Viktigt Meddelande!!!
Utifrån det som står här är det tydligt att inte alla fått budskapet än!!! (Och alla ni som är insatta får ursäkta!!! Men; Det är sjukt viktigt att inte tappa focus nu!!!) För att återskapa allt föreningens själ står för, MÅSTE alla fortsätta på den inslagna vägen! Ingen får för fan ge upp nu!!! (Återigen ber jag om ursäkt om ngn inte fått info än...) Är sjukt stolt över ALLA i klacken!!! Helt grymt hur ni verkligen match efter match visar en ÄKTA järnkamins ständiga och fasta glöd!!!

Fortsätt med detta och oavsett hur det sportsliga resultatet blir i år är det VIKTIGT att NÄRVARA när det gäller, ok?! (Ytterligare än gång ber jag om ursäkt för er som än ej ännu fått info...)

Och till er som fått info, är insatta och fattar innebörden i ovan; Hör av er snarast så vi kan börja förberedelserna!!!
snoddas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av snoddas »

Gör om - Gör rätt!!! skrev:Viktigt Meddelande!!!
Utifrån det som står här är det tydligt att inte alla fått budskapet än!!! (Och alla ni som är insatta får ursäkta!!! Men; Det är sjukt viktigt att inte tappa focus nu!!!) För att återskapa allt föreningens själ står för, MÅSTE alla fortsätta på den inslagna vägen! Ingen får för fan ge upp nu!!! (Återigen ber jag om ursäkt om ngn inte fått info än...) Är sjukt stolt över ALLA i klacken!!! Helt grymt hur ni verkligen match efter match visar en ÄKTA järnkamins ständiga och fasta glöd!!!

Fortsätt med detta och oavsett hur det sportsliga resultatet blir i år är det VIKTIGT att NÄRVARA när det gäller, ok?! (Ytterligare än gång ber jag om ursäkt för er som än ej ännu fått info...)

Och till er som fått info, är insatta och fattar innebörden i ovan; Hör av er snarast så vi kan börja förberedelserna!!!
Vad är det för info du snackar om?det är inget som du/ni kan dela med er av till oss andra?
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Liten ironiskt att Wesslau räddade oss i grundserien så att vi hade chansen att undvika kval.
Nu när det gäller som mest är han sämst när det väl gäller. Tappar puckar och verkar allmänt virrig. Gått på 4 finter mellan benen på 2 matcher, o.s.v.

Tankarna på annat håll, eller bara slutkörd?
Det känns bara overkligt att vi spelar i allsvenskan nästa år.
Inte ens dom mest godtrogna optimisterna kan tro något annat.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Caeruleus_Sancti

Inlägg av Caeruleus_Sancti »

Remy Lebeau skrev:Det känns bara overkligt att vi spelar i allsvenskan nästa år.
Inte ens dom mest godtrogna optimisterna kan tro något annat.
Får ont i magen av att tänka på det... lite som bakfylleångest, minnesbilderna kommer tillbaka i stötvis. Idag kommer bilderna från matchen tillbaka lite då och då... och det är fan inte långt ifrån till att börja hulka..

Allsvenskan... Djurgårdens IF... känns så jävla fel, så sinnessjukt. Sånt som bara inte händer. :( Vidrig dag idag.
Bild
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Caeruleus_Sancti skrev:
Får ont i magen av att tänka på det... lite som bakfylleångest, minnesbilderna kommer tillbaka i stötvis. Idag kommer bilderna från matchen tillbaka lite då och då... och det är fan inte långt ifrån till att börja hulka..

Allsvenskan... Djurgårdens IF... känns så jävla fel, så sinnessjukt. Sånt som bara inte händer. :( Vidrig dag idag.
Ja, det känns rätt sjukt. Bor ju i Tokyo större delar av året, men man inser vad man tagit det för givet att ha ett lag i högsta ligan i både fotboll och hockey.
Matcher mot Asplöven, den dagen hade man helst sluppit.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Blå Helgonet
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Blå Helgonet »

Bild
Blue Saints...
Användarvisningsbild
android
Säsongskort: Ja

KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012

Inlägg av android »

Fy fan vad jag hatar er.

Och ni spelare som var ute och slirade inatt. Dö.

Dö, försvinn och kom aldrig tillbaka.

Övriga, kriga till sista matchen. Sedan kan ni försvinna.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

android skrev:Fy fan vad jag hatar er.

Vilka? Hur vet du?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Fredrik ''Linkan'' Bremberg.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
spocksbeard

Inlägg av spocksbeard »

Är det sant ? fan vad dåligt om det stämmer ..kan man inte ge hockeyn 100% dom här sissta matcherna som bestämmer DIFs öde så har jag inte ord för vad jag tycker om dom människorna:((
Staten

Inlägg av Staten »

Förvånar mig inte. Finns ingen med stake nog i organisationen att våga kritisera spelarna. Vilka de nu var så kan de dra åt helvete och jag hoppas jag slipper se dem i Djurgårdens IF igen.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Patrick Cehlin spelar alltså i vår första PP-uppställning. Hahahaha. Timrå har Matt Murley (klasspelare) i sin ANDRA PP-uppställning.

Hahaha, vilken enorm klasskillnad det är.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Staten skrev:

Förvånar mig inte. Finns ingen med stake nog i organisationen att våga kritisera spelarna. Vilka de nu var så kan de dra åt helvete och jag hoppas jag slipper se dem i Djurgårdens IF igen.
Rättelse, de är inte välkomna till Hovet mer. Dom kan dra.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Staten skrev:

Man behöver nog inte vara Einstein för att klura ut vilka spelare det var som gjorde "staden osäker inatt". Våra junisar/första års seniorer är lågoddsare...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Skriv svar