KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
- Christopher J
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
"Vårt nuvarande lag ska vända skeppet"
- Jim Morrison
Hahahah, du är fan skönGud skrev:Fan va tufft! "NU KÖR VI"Jim Morrison skrev:Nu jävlar ska jag bli full.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ensam på en lördagkväll. Sorglig grabb.Gud skrev:sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Ville bara hälsa att jag hatar er alla
Trevlig kväll
Tror förresten att signaturen Gud är Järlan som börjar förbereda sig för att lämna skutan.
Christopher J skrev:"Vårt nuvarande lag ska vända skeppet"
Bäst idag

- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Okej, stanna kvar då. Ha så kul!Gud skrev:Helvete? Jag är ju där! Erat forum är ju helvetet! här hittar man allt dåligt folk!Nummer19 skrev:Visar ju bara att du är en jubelidiot som inte har något liv. Dra åt helvete med dig.Gud skrev:Vem har sagt att ja e medlem i dif? registrerar mig bara på forumet litegrann då o då o skriver att ni är idioterDIFRobbex skrev:Hur fan kan du vara medlem i DIF och sitta och skriva sådär?Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Gå och shoppa dig ett rep för fan!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Var bor du då så kan ja möta upp dig och tala om "öga mot öga på en djurgårdare" och tala om vilket lag ja håller på! Tala om precis var vi ska mötas så ska vi se! Ge mig fan på att du inte vågar ge mig en tid o en plats!DIFRobbex skrev:Märker det. Berätta för oss vilket horlag du håller på då! Ger mig fan på att du är en såndär 14årig, finnig liten idiot som blev vald sist på gympan. Du fick sitta vid ett ensamt bord på lunchen och fick spö på vägen hem från skolan!Gud skrev:BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Sen vågar du inte säga vad du tycker öga mot öga mot en Djurgårdare, utan sitter bakom din sketna tjockskärm och skriver istället.
Du är inte ensam då? Du kan väl inte mena att du sitter o läser ett forum o svarar på vad jag skriver när du har folk/Flickvänn vid dig? då är du väl mer sorglig än vad jag äroskais skrev:Ensam på en lördagkväll. Sorglig grabb.Gud skrev:sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Trevlig kväll
Tror förresten att signaturen Gud är Järlan som börjar förbereda sig för att lämna skutan.
- Nummer19
Fan va du e ball!!!Gud skrev:Var bor du då så kan ja möta upp dig och tala om "öga mot öga på en djurgårdare" och tala om vilket lag ja håller på! Tala om precis var vi ska mötas så ska vi se! Ge mig fan på att du inte vågar ge mig en tid o en plats!DIFRobbex skrev:Märker det. Berätta för oss vilket horlag du håller på då! Ger mig fan på att du är en såndär 14årig, finnig liten idiot som blev vald sist på gympan. Du fick sitta vid ett ensamt bord på lunchen och fick spö på vägen hem från skolan!Gud skrev:BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Sen vågar du inte säga vad du tycker öga mot öga mot en Djurgårdare, utan sitter bakom din sketna tjockskärm och skriver istället.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Har viktigare saker för mig än och möta upp en liten tönt som dig!Gud skrev:Var bor du då så kan ja möta upp dig och tala om "öga mot öga på en djurgårdare" och tala om vilket lag ja håller på! Tala om precis var vi ska mötas så ska vi se! Ge mig fan på att du inte vågar ge mig en tid o en plats!DIFRobbex skrev:Märker det. Berätta för oss vilket horlag du håller på då! Ger mig fan på att du är en såndär 14årig, finnig liten idiot som blev vald sist på gympan. Du fick sitta vid ett ensamt bord på lunchen och fick spö på vägen hem från skolan!Gud skrev:BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Men det märks verkligen hur mogen du är som sitter på ett annat lags forum och käftar.
-
Klart du är ensam. Vem skulle vilja vara med dig ditt finniga lilla fjun. Ett skämt som förmodligen ingen brytt sig om alls genom hela din uppväxt. Din mamma ville inte ha dig, din pappa ville inte ha dig, inga vänner, ingen som ens vill titta åt dig. Sorgligt, men klart rättvist. En del människor förtjänar inte ett vettigt liv.Gud skrev:sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Trevlig kväll
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-24 18:32:51, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
- super djurgårn
Vill se Plante i mål nästa match faktiskt
Du ser! Du våga inte möta mig öga mot öga o höra vilket lag ja håller på! du skyller på att du har viktigare saker för dig! haha, "Riktig djurgårdare" haha, Vilket skämt!Har viktigare saker för mig än och möta upp en liten tönt som dig!
Men det märks verkligen hur mogen du är som sitter på ett annat lags forum och käftar
- Lee Harvey Oswald
Huka er...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tack Järlan snaran är snart knuten.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
Men snälla nån, IGNORERA HONOM. Börja hålla på tjafsa med en P12:a på nätet, ni är mer patetiska än spelarna. Tips: Gå in på hans profil, lägg till på ovän-listan = Hans inlägg syns inte längre.
Fråga?!
Fråga?!