DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Finns det inte någon jävla moderator på forumet?
Vem har sagt att ja e medlem i dif? registrerar mig bara på forumet litegrann då o då o skriver att ni är idioterDIFRobbex skrev:Hur fan kan du vara medlem i DIF och sitta och skriva sådär?Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Gå och shoppa dig ett rep för fan!

BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
- Jim Morrison
Haha, herregudGud skrev:BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Rullgardin ner.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
sitter här ensam i min lägenhet och dricker öl
Ville bara hälsa att jag hatar er alla
Trevlig kväll
Ville bara hälsa att jag hatar er alla

Trevlig kväll
Magnutz och Sir är på matchen.Buford skrev:Finns det inte någon jävla moderator på forumet?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- super djurgårn
Mata inte trollen
- Nummer19
Visar ju bara att du är en jubelidiot som inte har något liv. Dra åt helvete med dig.Gud skrev:Vem har sagt att ja e medlem i dif? registrerar mig bara på forumet litegrann då o då o skriver att ni är idioterDIFRobbex skrev:Hur fan kan du vara medlem i DIF och sitta och skriva sådär?Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Jim Morrison
Nu jävlar ska jag bli full.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helvete? Jag är ju där! Erat forum är ju helvetet! här hittar man allt dåligt folk!Nummer19 skrev:Visar ju bara att du är en jubelidiot som inte har något liv. Dra åt helvete med dig.Gud skrev:Vem har sagt att ja e medlem i dif? registrerar mig bara på forumet litegrann då o då o skriver att ni är idioterDIFRobbex skrev:Hur fan kan du vara medlem i DIF och sitta och skriva sådär?Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Fan va tufft! "NU KÖR VI"Jim Morrison skrev:Nu jävlar ska jag bli full.
Märker det. Berätta för oss vilket horlag du håller på då! Ger mig fan på att du är en såndär 14årig, finnig liten idiot som blev vald sist på gympan. Du fick sitta vid ett ensamt bord på lunchen och fick spö på vägen hem från skolan!Gud skrev:BANNA MIG DÅ!Nummer19 skrev:DRA ÅT HELVETE ISTÄLLET! VI VILL INTE HA DIG HÄR!Gud skrev:BANNA MIG FÖRFAN SÅ JA FÅR GÖRA ETT NYTT KONTO!
Sen vågar du inte säga vad du tycker öga mot öga mot en Djurgårdare, utan sitter bakom din sketna tjockskärm och skriver istället.
-
Är ni också 12år? Skrika efter moderatorer. Ignorera trollet bara, inte svårare än så.