KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Kuken vilket kasst PP.
Fan Erik, nu skärper du dig för i helvete!
Sämst PP.
Sämst PP.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Magskott och PP.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
Det här ser inte bra ut alls. Skärpning nu!
- Jim Morrison
Fan vad Joakim Lundström är bra i deras mål. En sådan matchvinnartyp skulle man ha.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alla målvakter är bra mot oss.Jim Morrison skrev:Fan vad Joakim Lundström är bra i deras mål.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- diftobbe89
Vilka tragiska jävla rackare på att spela PP, VA I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED??
Jävla sarghörnshorungar. Skärp till er. Ser ut som dem verka tro det är nån satans träninsmatch!
Noll tempo och ingen tar tag i det..
Jävla sarghörnshorungar. Skärp till er. Ser ut som dem verka tro det är nån satans träninsmatch!
Noll tempo och ingen tar tag i det..
Spela fult
Och det är fan tystare än i det bojkottade derbyt. Man kan ju fan tro att matchen spelas i linköping, riktigt dåligt!
Det här 4minuters-powerplayet va riktigt läskigt att titta på. Död klack och dött spel. Jag får nästan rysningar, det känns som att se in i framtiden (Djurgården i allsvenskan efter 2-3 säsonger)
Det här 4minuters-powerplayet va riktigt läskigt att titta på. Död klack och dött spel. Jag får nästan rysningar, det känns som att se in i framtiden (Djurgården i allsvenskan efter 2-3 säsonger)
Du är med oss överallt, Stefan.
-
F-n PP i 4 minuter då måste den sitta. Varför har inte Challe tagit tag i PP som varit skit hela säsongen?! Tycker f-n att vi spelar sämre i PP än 5 mot 5.. Och så alla dessa missar. Massor med skott utanför i bra lägen. Träffa MÅÅÅÅÅÅL!!!!
Senast redigerad av Supportern den 2012-03-24 17:23:46, redigerad totalt 1 gånger.
Inte för att tala dåligt om honom, men vafan ALLA skott går i magen på karln och när det är passar över centrallinjen väntar ju Djurgårdarna med avslutet tills han kommit över...
- Lee Harvey Oswald
Den gamla sanningen att man kan mäta ett lags skicklighet i hur PP fungerar har aldrig varit mer sann.
Faan vad orkesöst, tillbaka till den låga Rbk/Bik-nivån igen
Finns det nån sportslig rättvisa så spelar det blå laget inte i ES nästa år
Faan vad orkesöst, tillbaka till den låga Rbk/Bik-nivån igen

Finns det nån sportslig rättvisa så spelar det blå laget inte i ES nästa år
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-03-24 17:25:20, redigerad totalt 2 gång.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Remy Lebeau
Vi gör honom bra, precis som vi gjort alla målvakter "bra" hittils i kvalserien.Jim Morrison skrev:Fan vad Joakim Lundström är bra i deras mål. En sådan matchvinnartyp skulle man ha.
Uddlösa är bara förnamnet.
Se på Matt Murley. Där snackar vi en spelare med målsinne.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Jim Morrison
Inte så jävla lätt att ta tag i ett power-play som har varit skit under hela säsongen och på några träningar tro att det ska bli bra igen. Ett bra numerärt överläge handlar om kreativitet och, främst av allt kanske, ett bra självförtroende. Vi har inget av dom.Supportern skrev:F-n PP i 4 minuter då måste den sitta. Varför har inte Challe tagit tag i PP som varit skit hela säsongen. Tycker f-n att vi spelar sämre i PP än i PP. Och så alla dessa missar. Massor med skott utanför i bra lägen. Träffa MÅÅÅÅÅÅL!!!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag blir illamående av att se Djurgårdens IF och det här lagets obeslutsamhet och totalt obefintliga förmåga att sätta dit puckjäveln. Helvete, Järlan, helvete. Ni är alla sopor!
-
Är det inte konstigt att alla målvakter vi möter är jävligt bra? Kleta på mig några sådana där kuddar och sätt mig mot Djurgården och jag garanterar att vi ser en ny "jätte" i kassen. Löjligt urusla avslut, skämmer ut oss återigen!Jim Morrison skrev:Fan vad Joakim Lundström är bra i deras mål.
Underbart att vi slänger in lite skickliga spelare i PP till slut. Otto och gänget kan dra åt helvete, det var när Fimpen, Tim och Kempe kom in som det hände grejer. Tim som förövrigt är överlägset bästa Djurgårdsspelare idag. Kan inte ens SirDIFalot säga något om.
Vafan gör Gustafsson på isen?
100% DJURGÅRDSJ***L